Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Өткенді
қайталау!
ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
Суреттерге қарап, жұппен
әңгіме құрастыр.
Жарайсыңдар!
ҰЖЫМДЫҚ
ЖҰМЫС
Ең алдымен сабағымызды
бастамас бұрын, жұмбақтардың жауабын тауып
алайық.
Ширату
тапсырмасы.
Ұ.Ж
«Ой
қозғау» әдісі Сөзжұмбақ
шешу
«Автормен танысу» айдары
Қалалық кітапханашы Ғафу Қайырбеков туралы мәлімет
береді.
Тыңдалым. «Бейне баян» көрсету Ыбырай
Алтынсарин туралы білетіндерін
толықтыру. Ыбырай Алтынсарин есімі
«тұңғыш» сөзімен көп байланысты. Ол – балаларға арнап тұңғыш Торғай
өңірінде мектеп ашқан. Осы мектепте оқушыларға тұңғыш оқу құралын
жазды. Бұл кітап «Қазақ хрестоматиясы» деп аталады. Қазақ қыздарына
тұңғыш өнерге үйрету мекемелерін ашты. Ыбырай Алтынсариннің басты
еңбектерінің бірі – бұл 1883 жылы Орск қаласында тұңғыш қазақ
Мұғалімдер мектебінің ашылуы, онда қазақ мектептері үшін
мұғалімдерді даярлады. Мұғалімдердің жұмысын үйлестіруші тұңғыш оқу
инспекторы қызметін де
атқарды.
«Аудиодан «Алғашқы
қоңырау»
өлеңі
тыңдалады.
Өлеңнің мазмұнына қай сурет
сәйкес келетінін анықтау Өлеңнің мазмұнына талдау
жасау Неше шумақ? Неше тармақ
бар?
Оқылым Оқу түрлері жүргізіледі I
қатар II қатар III қатар тапсырмалары Іштей оқу Тізбектей оқу
Дауыстап тұтастай оқу Ғ. Қайырбековтің «Алғашқы қоңырау» өлеңі
мәнерлеп оқылады. Өлеңнің мазмұнын талдау.Әр шумаққа
тоқталу.
I қатар «Келешектің
мектебін Қалай елестетемін?»
шағын эссе
жазу
II қатар «Бес жолды
өлең»әдісі «Ұстаз» туралы өлең
құрау
III қатар
«Сәйкестендіру»
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Сергіту сәті: «Жарқын жүзді
ұстазым» әнінің бір шумағын
айту
ЖЕКЕ
ЖҰМЫС
Жазылым: Сөздікпен жұмысты жазу ЖЕКЕ
ЖҰМЫС
Қалың ел- халқы,елі Қара қазан
-жұрты,отбасы,жанұясы Сары бала- ұрпағы Саралау тапсырмасы:
Ы.Алтынсарин туралы не
білеміз?
«Ақиқат,жалған»
әдісі арқылы
сұрақтар Ұ.Ж
Ы.Алтынсарин алғашқы ұстаз,
ағартушы, жазушы (Ақиқат) «Кел балалар,оқылық!»өлеңінің
авторы Ғ.Қайырбеков (Жалған) Ы.Алтынсариннің шын аты
Ибрахим (Ақиқат)
Ғ.Қайырбековтың «Алғашқы
қоңырау»өлеңінде Абай туралы айтылған
(Жалған)
«Ұстаз,мектеп туралы мақалдар
айту,жазу»
Өлеңдегі негізгі ойды
білдіріп тұрған бөлікті
анықта
1
|
Ілесіп сол қоңырау үнімен Қазақтың
даласына білім келді
|
А
|
1-бөлік
|
2
|
Кім қаққан аты жөні кім
қоңыраушының Даланың дүбірлеткен
қойнау,шыңын
|
В
|
2-бөлік
|
3
|
Сол сұрақ қоңырауға
қосып үнін Бар қазақ аспанында ұшты
бүгін
|
С
|
3-бөлік
|
«Ойлан, Жұптас,
Пікірлес» Оқушыларға қандай да болмасын
сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға
бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан
кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт
ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен
жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа
өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына
болады.
Үйге
тапсырма:
Өлеңді
жаттау.
|
Дескриптор:
-Суреттерге қарап,
әңгіме құрастырады;-1 балл
-Жұмбақтың жауабын
табады;-1 балл
Сөзжұмбақтың
көмегімен «Кел, балалар, оқылық» өлеңін авторын
табады.
Берілген мәтінмен
жұмыс жасайды.
Дескриптор:
-Өлеңнің мазмұнына
сәйкес суреттерді анықтайды;
-Өлеңнің мазмұнына
талдау жасайды;
-Кезекпен, қатесіз
оқиды;
Берілген қатар
бойынша тапсырмаларды
орындайды.
Дескриптор:
-Тақырып бойынша өз ойларын
жазады
- шығармашылыққа байланысты
тапсырма орындайды
- берілген тақырып бойынша ой
қорыту жасай алады.
Дескриптор: -Сұрақтарға жауап
береді;
-Мақалдар айта
біледі;
-Өлеңдегі негізгі ойды
білдіріп тұрған бөлікті
анықтайды;
Кестедегі бөліктерді
анықтайды.
«Ойлан, жұптас,
пікрлес» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды
орындайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
Смайлик арқылы
бағалау.
«Үш шапалақ» арқылы
бағалау
АБ
Жарайсың!
Керемет!
Талпын!
және
т.б
|
Суреттер
Сөзжұмбақ
Қосымша
ақпарат
Мәтін
Сөздікпен
жұмыс
Бағалау
смайликтері
«Ақиқат, жалған»
әдісі
Кесте
«Ойлан, жұптас,
пікірлес»
әдісі
|