Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алғашқы ұстаз. 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Тыңдалым мен айтылым |
||||||||||||||||||
Мектеп: |
|
||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Ерентай Т.Б |
||||||||||||||||||
Күні: |
15.02.2024 |
||||||||||||||||||
Сынып:3 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
Пән: |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алғашқы ұстаз. Алғашқы қоңырау. Ғафу Қайырбеков. |
||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу; 3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Дерекөздерден ақпараттар табады және сызбаға түсіреді; |
||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті: |
Оқушының әрекеті: |
Бағалау: |
Ресурстар: |
|||||||||||||||
Сабақтың басы 5-7 мин |
Оқушылармен амандасады! Өткенді қайталау! Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу 2.Түгендеу 3.Топтастыру 4.Психологиялық ахуал 5.Сабақты бастау |
Мұғаліммен амандасады! |
|
|
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
Өткенді қайталау! ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Суреттерге қарап, жұппен әңгіме құрастыр.
Жарайсыңдар! ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС Ең алдымен сабағымызды бастамас бұрын, жұмбақтардың жауабын тауып алайық.
Ширату тапсырмасы. Ұ.Ж «Ой қозғау» әдісі Сөзжұмбақ шешу «Автормен танысу» айдары Қалалық кітапханашы Ғафу Қайырбеков туралы мәлімет береді. Тыңдалым. «Бейне баян» көрсету Ыбырай Алтынсарин туралы білетіндерін толықтыру. Ыбырай Алтынсарин есімі «тұңғыш» сөзімен көп байланысты. Ол – балаларға арнап тұңғыш Торғай өңірінде мектеп ашқан. Осы мектепте оқушыларға тұңғыш оқу құралын жазды. Бұл кітап «Қазақ хрестоматиясы» деп аталады. Қазақ қыздарына тұңғыш өнерге үйрету мекемелерін ашты. Ыбырай Алтынсариннің басты еңбектерінің бірі – бұл 1883 жылы Орск қаласында тұңғыш қазақ Мұғалімдер мектебінің ашылуы, онда қазақ мектептері үшін мұғалімдерді даярлады. Мұғалімдердің жұмысын үйлестіруші тұңғыш оқу инспекторы қызметін де атқарды. «Аудиодан «Алғашқы қоңырау» өлеңі тыңдалады. Өлеңнің мазмұнына қай сурет сәйкес келетінін анықтау Өлеңнің мазмұнына талдау жасау Неше шумақ? Неше тармақ бар? Оқылым Оқу түрлері жүргізіледі I қатар II қатар III қатар тапсырмалары Іштей оқу Тізбектей оқу Дауыстап тұтастай оқу Ғ. Қайырбековтің «Алғашқы қоңырау» өлеңі мәнерлеп оқылады. Өлеңнің мазмұнын талдау.Әр шумаққа тоқталу. I қатар «Келешектің мектебін Қалай елестетемін?» шағын эссе жазу II қатар «Бес жолды өлең»әдісі «Ұстаз» туралы өлең құрау III қатар «Сәйкестендіру» ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Сергіту сәті: «Жарқын жүзді ұстазым» әнінің бір шумағын айту ЖЕКЕ ЖҰМЫС Жазылым: Сөздікпен жұмысты жазу ЖЕКЕ ЖҰМЫС Қалың ел- халқы,елі Қара қазан -жұрты,отбасы,жанұясы Сары бала- ұрпағы Саралау тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы не білеміз? «Ақиқат,жалған» әдісі арқылы сұрақтар Ұ.Ж Ы.Алтынсарин алғашқы ұстаз, ағартушы, жазушы (Ақиқат) «Кел балалар,оқылық!»өлеңінің авторы Ғ.Қайырбеков (Жалған) Ы.Алтынсариннің шын аты Ибрахим (Ақиқат) Ғ.Қайырбековтың «Алғашқы қоңырау»өлеңінде Абай туралы айтылған (Жалған) «Ұстаз,мектеп туралы мақалдар айту,жазу» Өлеңдегі негізгі ойды білдіріп тұрған бөлікті анықта
«Ойлан, Жұптас, Пікірлес» Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады. Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау.
|
Дескриптор: -Суреттерге қарап, әңгіме құрастырады;-1 балл -Жұмбақтың жауабын табады;-1 балл
Сөзжұмбақтың көмегімен «Кел, балалар, оқылық» өлеңін авторын табады.
Берілген мәтінмен жұмыс жасайды.
Дескриптор: -Өлеңнің мазмұнына сәйкес суреттерді анықтайды; -Өлеңнің мазмұнына талдау жасайды; -Кезекпен, қатесіз оқиды;
Берілген қатар бойынша тапсырмаларды орындайды.
Дескриптор: -Тақырып бойынша өз ойларын жазады - шығармашылыққа байланысты тапсырма орындайды - берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
Дескриптор: -Сұрақтарға жауап береді; -Мақалдар айта біледі; -Өлеңдегі негізгі ойды білдіріп тұрған бөлікті анықтайды;
Кестедегі бөліктерді анықтайды.
«Ойлан, жұптас, пікрлес» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындайды.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
Смайлик арқылы бағалау.
«Үш шапалақ» арқылы бағалау
АБ Жарайсың! Керемет! Талпын! және т.б |
Суреттер
Сөзжұмбақ Қосымша ақпарат Мәтін
Сөздікпен жұмыс Бағалау смайликтері
«Ақиқат, жалған» әдісі Кесте
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі
|
|||||||||||||||
Сабақтың соңы 5-7 мин |
РЕФЛЕКСИЯ “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
|
Оқушылар сабақ барасында бір-бірін бағалайды. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. |
|