Алгебра 9-класс күнтізбелік жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгебра 9-класс күнтізбелік жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнтізбелік жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алгебра 9 класс

А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова. Алматы «Мектеп», 2013ж.

(Қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Барлығы 102 сағат (аптасына 3 сағат)

Тақырыптың атауы

Сағат саны

Мерзімі

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер

Оқып үйренудің нәтежиесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау түрі

Барлығын қоса алғанда бағалау

Негізгі дерек көзі


7-8сыныптардағы алгебра курсын қайталау 6 сағат

1

Квадрат түбір, квадрат түбір қасиеттері

1


Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді қолданып есептер шығарту

«Ой қозғау»

Квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып есептер шығаруды еске түсіреді

Мадақтау

 «Бағдаршам»

Сұрақтары бар қорап

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

2

Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері

1


Натурал және бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін пайдаланып есептер шығару

 «Миға шабуыл»


Натурал және бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданып есептер шығаруды еске түсіреді.

Үш шапалақ

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау.


3

Қысқаша көбейту формулалары .

1


Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып есептер шығарту

Топтық жұмыс,

сұрақ – жауап,

миға абуыл, логикалық тізбек, синквейн әдісі

Формулаларды қолданып есептер шығаруды еске түсіреді

8стратегия   «Түзетулерді              орындау»

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

«Шың», «Талапкерге» кітабы

4

Квадрат теңдеулер Виет теоремасын пайдаланып квадрат теңдеулер шешу

1


Квадрат теңдеулер Виет теоремасын пайдаланып квадрат теңдеулер шешуге есептер шығарады

өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау

Квадрат теңдеулерді қолданып есептер шығаруды еске түсіреді

Мадақтау

 «Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Ғаламтор материалдары

5

Бақылау жұмысы №1.

1


Өткен тақырып бойынша алған білімдерін пайдаланып есептер шығару

Жеке жұмыс

Өткен тақырып бойынша есептер шығара алады

Үш шапалақ



6

Бақылау жұмысын талдау. Квадрат теңдеулер шешу

1


Бақылау жұмысында кеткен қатемен жұмыс жасайды

Топтық жұмыс

Өткен тақырыптар бойынша өз білімін көрсете алады



Бақылау жұмыстар жинағы

І тарау. Теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері. 25 сағат

7

§1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу

1


Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу,оны шешу жолдары мен оның графигін салу бойынша білімдерін жетілдіру

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,


1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу туралы мәлімет алады;

2.  Оның шешу жолдары мен графигін салуды түсінеді

3. Мәндес теңдеудің қасиеттерін қолданып есептер шығаруды үйренеді

Мадақтау


Ғаламтор материалдары, алгебра 9-сынып оқулығы

8

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер шешу

1


9

§2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу

1


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу және оның дәрежесі ұғымымен танысып, екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу мен графиктерін салу дағдысын игеру.

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау

Үш шапалақ

 «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

 

 Блум таксономия

Сы

«Табыс ағашы»

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

10

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер шешу

1


11

§3. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі

1


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі туралы мәлімет беру, екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін әр түрлі тәсілмен шешу дағдысын игеру.

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,

Джигсо әдісі, сатылай кешенді талдау.

1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу туралы мәлімет алады;

2.  Оның шешу жолдары мен графигін салуды түсінеді 3. Мәндес теңдеудің қасиеттерін қолданып есептер шығаруды үйренеді

 

5-стратегия бойынша «өзін-өзі бағалау»


Алгебра 9-класс

12

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің тәсілдерін пайдаланып есептер шығару

1


13

Теңдеулер жүйесін шешу

1


Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің тәсілдерін пайдаланып есептер шығару

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу,

Басбармақ

 

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Алгебра 9-класс

14

§4. Теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептер шығару

1


Теңдеулер жүйесін қолданып мәтінді есептер шығаруды үйрету.

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдіс

Мәтінді есептердішығаруды еске түсіреді

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс



15

Есептерді теңдеулер жүйесі арқылы шығарудың алгоритімін пайдаланып есептер шығару

1


Теңдеулер жүйесін қолданып мәтінді есептер шығаруды үйрету.


Жеке жұмыс

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ

Мәтінді есептерді шығаруды еске түсіреді

8-стратегия «Түзетулерді     орындау»

 Блум таксономия

Сы

Алгебра 9-класс «Шың» кітабы


16

Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі арқылы шешу.



1


Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі арқылы шешу.

стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,

Джигсо әдісі, сатылай кешенді талдау.

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін еске түсіреді

түрлі деңгейлік тапсырмалар

Үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

17

Қосымша күрделі есептер шығару. Өзіндік жұмыс №1.

1


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін пайдаланып қосымша күрделі есептер шығару

Өзіндік жұмыс

Қосымша күрделі есептердің шығару жолын еске түсіреді

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы



18

Теңдеулер, теңдеулер жүйесін шешу

1


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге есептер шығару

Жеке жұмыс

Теңдеулер мен теңсіздіктер шешуді еске түсіреді

Мадақтау

«Табыс ағашы»

Бақылау жұмысы жинағы

19

§5. Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі

1


Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі және оны шешуді,сонымен қатар басқа математикалық есептерді шешу кезінде,оның ішінде функцияның анықталу облысын табуда сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдерін қолдануды уйрету

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ, миға шабуыл, кейс стади әдісі.


Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі және оны шешуді,сонымен қатар басқа математикалық есептерді шешу кезінде,оның ішінде функцияның анықталу облысын табуда сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдерін қолдануды уйрету

Үш шапалақ

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Алгебра 9-класс «Шың», «Талапкерге» кітабы

20

Интервал әдісімен теңсіздіктер жүйесін шешу

1


Интервалдар әдісін пайдаланып, теңдеулер жүйесіе шешу.

Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығару

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу,

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Блум таксономия

Сы

Ғаламтор материалдары

21

Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі

1


22

Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу

1


Екі айнымалысы бар теңсіздік дегеніміз не, екі

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі

Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді үйренеді

 Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Алгебра 9-сынып оқулығы.

23

Бақылау жұмысы №2 (І тоқсандық)

1


Тақырып бойынша алған білімдерін пайдаланып есептер шығару

Жеке жұмыс

Өз білімдерін тексереді

«Үш шапалақ»

Бес қорапша

Бақылау жұмысы жинақтары

24

Бақылау жұмысын талдау

1


Қатемен жұмыс жасау

Топтық жұмыс

Қатемен жұмыс жасайды



Есептер жинағы

ІІ тоқсан (24 сағат)

25

§6. Екі айнымалысы бар теңсіздік

1


Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі туралы түсінік беру, және оның графиктік тәсілмен шешуді үйрету.

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ, миға шабуыл, кейс стади әдісі

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін қолданып есептер шығаруды үйренеді

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.


Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Ғаламтор материалдары, алгебра 9-сынып оқулығы

26

§7. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі

1


27

Екі айнымалысы бар теңсіздік жүйесіне есептер шығару

1


Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі туралы түсінік беру,

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы

Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешеді

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

«Табыс ағашы»

Ғаламтор материалдары

www.45minut.kz

28

§8. Теңсіздіктерді дәлелдеу

1


Логикалық талдау жасауды және теңсіздіктерді дәлелдеуді үйрету.

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ, миға шабуыл, кейс стади әдісі

Логикалық талдау жасауды және теңсіздіктерді дәлелдеуді үйренеді.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.


Сұрақтары бар қорап

Ғаламтор материалдары, Алгебра 9-сынып оқулығы

29

Теңсіздіктерді дәлелдеуге есептер шығару

1


Теңсіздіктер және олардың жүйелерін пайдаланып есептер шығару.

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Теңсіздіктерді пайдаланып есептер шығара алады.

 Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Сұрақтары бар қорап

Бақылау жұмысы жинағы

30

Өзіндік жұмыс №2

1


Өз білімін тексеру

Жеке жұмыс

Тарау бойынша алған білімдерін тексереді

«Екі жұлдыз,бір тілек»


Тест кітапшалары

31

Қатемен жұмыс. Теңсіздіктер және олардың жүйелері.

1


Оқушылар қатемен жұмыс жасау,есептер шығару

Топтық жұмыс

Қайталау есептерін шығарады

Үш шапалақ

Сұрақтары бар қорап


ІІ тарау. Сандар тізбегі 22 сағат

32

§9. Сандар тізбегі және оның берілу тәсілдері

1


Сандар тізбегі,тізбектің мүшесі, тізбекті берілу тәсілдері, шекті және шексіз тізбектер,өспелі және кемімелі, тұрақты тізбек туралы ұғымдарға түсінік беру.

Жеке жұмыс

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,


Аналитикалық, сөздік,рекурренттік,графиктік тізбектің берілу тәсілдері ұғымдарын игерді.


  «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Алгебра 9-сынып

33

Тәсілдерін пайдаланып есептер шығару

1


34

Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы

1


Арифметикалық прогрессия, арифметикалық прогрессияның айырымы, n-ші мүшесінің формуласы мен қасиеттерімен таныстыру

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ, миға шабуыл, кейс стади әдісі

Арифметикалық прогрессиының кез келген мүшесін,айырымын табуға есептер шығара біледі..

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Сұрақтары бар қорап

Алгебра 9-сынып оқулығы. А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова

35

Арифметикалық прогрессияның қасиеттерін пайдаланып есептер шығару

1


36

Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін табуға есептер шығару

1


37

§11. Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесін қосындысы

1


Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-ші мүшесінің қосындысының формуласымен танысып, осы формуланы қолдану арқылы есептер шығаруды үйрету.

топтық жұмыс

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы,

Формуланы қолдану арқылы есептер шығаруды біледі.

 «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

 

Сұрақтары бар қорап

Алгебра 9 класс «Шың» кітабы.

38

Арифметикалық прогрессияның n мүшесінің қосындысын табуға есептер шығару

1


39

Тиімді формуланы пайдаланып есептер шығару

1


40

Өзіндік жұмыс №3

1


Өткен тақырып бойынша өзіндік жұмыс жасау

Жеке жұмыс

Өткен тақырыптар бойынша өз білімін көрсете алады

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

тапсырмалар беру арқылы

Бақылау жұмыстар жинағы

41




Бақылау жұмысын талдау. Прогрессия тақырыбына есептер шығарту


1





Бақылау жұмысында кеткен қателермен жұмыс жасау, прогрессия тақырыбына есептер шығару



Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау

1. Геометриялық прогрессия туралы мәлімет алады;

2.  геометриялық прогрессияның еселігін табуды түсінеді 3. Формулаларды қолданып есептер шығаруды үйренеді

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Блум таксономия

сы

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

42

§12. Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n – ші мүшесінің формуласы

1


Геометриялық прогрессия, геометриялық прогрессияның еселігі, геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласымен және геометриялық прогрессияның қасиеттерімен таныстыру.

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу,

Геометриялық прогрессия, геометриялық прогрессияның еселігі, геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласымен және геометриялық прогрессияның қасиеттерімен танысады


Үш шапалақ

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Алгебра 9-сынып

43

Геометриялық прогрессияның қасиеттерін пайдаланып есептер шығару

1


Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын табуды үйрену

«Жұптық жұмыс»

 

8-стратегия «Түзетулерді     орындау»

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Ғаламтор материалдары, тест тапсырмалары

44

§13. Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы

1


Геометриялық прогрессияның алғашқы n-ші мүшесінің қосындысының формуласымен танысып, осы формуланы қолдану арқылы есептер шығаруды үйрену.

«Кім жылдам?»

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


формуланы қолдану арқылы есептер шығаруды үйренді.

5-стратегия бойынша «өзін-өзі бағалау»

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Блум таксономиясы

Алгебра 9-сынып оқулығы


45

Тиімді формуланы пайдаланып есептер шығару

1


46

Қосындының формуласын пайдаланып есептер шығару

1


47

Бақылау жұмысы №3 (ІІ тоқсандық)

1


Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия ұғымымен танысып,шексіз геометриялық прогрессияның қосындысының формуласын қолданып есептер шығаруды үйрету.

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу,

Шексіз геометриялық прогрессияның қосындысының формуласын қолдана алады.

8-стратегия —  «Түзетулерді     орындау»

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық.

Алгебра 9-сынып оқулығы. А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова

48

Бақылау жұмысын талдау. Формуланы пайдаланып есептер шығару

1


Өткен тақырыптар бойынша өз білімін көрсете алады



«Жеке жұмыс»

 


Мадақтау

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

АКТ,www.ustaz.kz Bilimland.kz сайты

III тоқсан (31 сағ)

49

§14. Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның мүшелерінің қосындысының формуласы

1


Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия ұғымымен танысып,шексіз геометриялық прогрессияның қосындысының формуласын қолданып есептер шығаруды үйрету.

«Кім жылдам?»

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Шексіз геометриялық прогрессияның қосындысының формуласын қолдана алады.

Үш шапалақ

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Алгебра 9-сынып оқулығы.

50

Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияға есептер

1


Математикалық индукция әдісімен танысып, осы әдісті қолдану арқылы дәлелдеуге арналған есептер шығаруды үйрету.

Топтық жұмыс

 Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

әдісті қолдану арқылы дәлелдеуге арналған есептер шығарады.

Басбармақ

«Жұптық өзара бағалау»


Конверт сұрақ

Сұрақтары бар қорап

интернет материалдары және кеспе қағаздар

51

§15. Математикалық индукция әдісі

1


52

Индукция әдісіне есептер шығару

1


Тарау бойынша алған білімдерін жинақтап есептер шығару

Прогрессия тақырыбына есептер шығару

Жеке жұмыс


Топтық жұмыс

Индукция әдісін пайдаланып есептер шығара алады

Мадақтау

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»


53

Арифметикалық және геометриялық прогрессияға есептер

1



ІІІ тарау. Тригононометрия элементтері (32 сағат)

54

§16. Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемлері

1


Оң және теріс бұрыштардың анықтамалырымен танысып,бұрыштың радиандық өлшемін табуды үйрету.

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы,

Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есеп шығаруда қолдана біледі

Үш шапалақ

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Сұрақтары бар қорап

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

55

§17. Кез келген бұрыштың тригононометриялық функциялары

1


Санды шеңбер, кез келген бұрыштың синусығкосинусы,тангенсі,котангенсімен танысып,тригонометриялық функцияның анықталу облысы ұғымын меңгерту.

«Жұптық жұмыс»

«Ойлану». «Басқа адамнан сұрау». «Қадағалау (Фото, сурет)»,

Аргументтердің берілген мінң бойынша тригонометриялық функциялардың мәнін таба біледі.


Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. 

Конверт сұрақ

Алгебра 9 сынып оқулығы

56

Тригононометриялық функциялар тақырыбына есептер шығару

1


Оқулық, суреттер, интернет

57

§18. Тригононометриялық функциялардың қасиеттері

1


Әрбір координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбалары,тригонометриялық функциялардың периодтылығы,тригонометриялық функциялардың жұптылығы және тұрақтылығымен таныстыру.


Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау

координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбаларын пайдаланып септер шығара алады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Блум таксономия

сы

Ғаламтор материалдары,геометрия сайттары, «Шың» кітабы

58

Қасиеттерін пайдаланып есептер шығару

1


59

§19. Негізгі тригононометриялық тепе – теңдіктер

1


Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді пайдаланып есептер шығару

«Жұптық жұмыс»

 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығара алады

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

60

Тепе – теңдіктерді пайдаланып есептер шығару

1



Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктердің шығу жолымен таныстыру.

«Кім жылдам?»

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Бір тригонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін тауып,есептер шығара алады.

8-стратегия — «Түзетулерді     орындау»

«Мадақтау сэндвичі»

«Табыс ағашы»

Алгебра 9-сынып оқулығы

61

§20. Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригононометриялық тепе – теңдіктерді қолдану

1


Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді және тригонометриялық тепе-теңдіктерді дәлелдеуді үйрету.

 Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы,

Тригонометриялық тепе-теңдіктерді дәлелдеу жолдарын дұрыс қолданып есеп тер шығара алады

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.


Сұрақтары бар қорап

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

62

Тепе – теңдіктерді тиімді пайдаланып есептер шығару

1


Тепе-теңдіктерді тиімді пайдаланып,тепе-теңдіктерді дәлелдеуге есептер шығару

 «Миға шабуыл»

 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Басбармақ

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Алгебра 9-сынып оқулығы. А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова

63

Тепе – теңдікті дәлелдеуге есептер шығару

1


Тепе-теңдіктерді дәлелдеуге есептер шығару

 

«Кір жаятын жіп»

Тепе-теңдіктерді дәлелдеуге есептер шығара алады

«Мадақтау сэндвичі»

Конверт сұрақ

Оқулық, суреттер, интернет материалдары

64

Бақылау жұмысы №4

1


Тарау бойынша алған білімдерін тексеру

Жеке жұмыс

Өткен тақырыптар бойынша өз білімін көрсете алады

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс


Бақылау жұмыстар жинағы

65

Бақылау жұмысын талдау.Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруге есептер шығару

1


әрбір бұрышындағы синустың,косинустың,тангенстің,котангенстің келтіру формулаларымен таныстыру.

«Крестиктер-нөлдіктер»

осы формулаларды тригонометриялық өрнетерді түрлендіреді

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.


Сұрақтары бар қорап

Блум таксономия

сы

Алгебра 9-сынып оқулығы

66

§21. Келтіру формулалары

1


67

Өрнекті ықшамдауға келтіру формулаларын пайдалану әдістер

1


68

Формулаларды тиімді пайдаланып есептер шығару

1


Екі бұрыштың қосындысы мен айырымындағы тригонометриялық функцияның формуласымен таныстыру.

«Ыстық орындық»

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау

Осы формуланы тригонометриялық функцияларды тепе-тең тұрлендіру кезінде қолдана біледі.


Мадақтау

«Мадақтау сэндвичі»

Конверт сұрақ

Блум таксономиясы

Алгебра 9-сынып оқулығы. А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова

69

Келтіру формулаларын есеп шығаруда қолдана білу

1


70

§22. Қосу формулалары

1


71

Қосу формулаларын пайдаланып есептер шығару

1


72

Формулаларды тиімді пайдаланып есептер шығару

1


Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулаларын және оларды тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру кезінде қолдануды үйрету.

«Крестиктер-нөлдіетер»

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


формулаларды тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру кезінде қолдана біледі.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. «Мадақтау сэндвичі»

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

«Табыс ағашы»

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

Алгебра оқулығы 9-сынып

73

§23. Тригононометриялық функциялардың қос бұрыштарының формулалары

1


74

Тригононометриялық функциялардың жарты бұрыштарының формулалары

1


75

Қос және жарты формулаларды пайдаланып есептер шығару

1


Қосынды мен айырым түрінде берілген тригонометриялық формулалармен танысып, ол формулаларды есептер шығаруға қолдану дағдыларын дамыту

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі

Формулаларды есептер шығаруға қолдана біледі.

8стратегия «Түзетулерді       орындау»

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.


Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

76

24. Түрлендіру формуласын пайдаланып есептер шығару

1


Мадақтау

77

§25. Тригононометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айырымға түрлендіру формулалары

1


Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық функцияларды қосынды немесе айырым түріне келтіру формулаларымен танысу

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

тригонометриялық формулаларды қолдануды үйренеді.

Үш шапалақ

Басбармақ


Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Сұрақтары бар қорап

А.Әбілқасымова, Қ.Шойынбеков, М.Есенова, З.Жұмағұлова.


78

Бақылау жұмысы №5 (ІІІ тоқсандық)

1


Тарау бойынша алған білімдерін толықтыру

Жеке жұмыс

Өз білімдерін тексеру

Үш шапалақ

79

Көбейтіндіні түрлендіруге есептер шығару



1


Көбейтіндіні түрлендіруге есептер шығару

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ

Көбейтіндіні түрлендіруге есептер шығару арқылы білімдерін толықтыру

«Жұптық өзара бағалау»

Сұрақтары бар қораптар

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

80

§26. Тригононометриялық өрнектерді түрлендіру

1


Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру формулаларын пайдаланып есептер шығару

«Ыстық орындық»

Түс қағаздарымен топқа бөлу

Формулаларды пайдаланып есептер шығару

Үш шапалақ

Басбармақ


Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы

Алгебра 9-сынып оқулығы.

IV тоқсан (23 сағ)

81

Өрнектерді түрлендіруге есептер шығару

1


Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру формулаларын пайдаланып есептер шығару

«Ыстық орындық»

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Формулаларды пайдаланып есептер шығарады

Үш шапалақ

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Конверт сұрақ

Алгебра 9-сынып оқулығы. А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова


82

Өрнектерлді түрлендіруде формулаларды тиімді пайдалану

1


83

Күрделі есептер шығару

1


Формулаларды пайдаланып күрделі есептер шығару

Түс қағаздарымен топқа бөлу

Формулаларды пайдаланып күрделі есептер шығара алады

«Жұптық өзара бағалау»

Мадақтау


Конверт сұрақ

Бақылау жұмыстар жинағы

84

Бақылау жұмысы №7

1


Өткен тақырып бойынша білімдерін жинақтау

Жеке жұмыс

Өткен тақырыптар бойынша өз білімін көрсете алады

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Блум таксономия

Сы

Ғаламтор материалдары, Алгебра есептер жинағы

85

Бақылау жұмысын талдау. Тригононометриялық өрнектерді түрлендіру

1


Тепе-теңдікті дәлелдеу үшін қажетті барлық тригонометриялық формулаларды еске түсіреді.

Жұптық жұмыс

Тепе-теңдікті дәлелдеу үшін қажетті барлық тригонометриялық формулаларды қолдану дағдысын меңгерді.

«Жұптық өзара бағалау»

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Алгебра 9-сынып



ІV тарау. Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы алғашқы мағлұмат (6 сағ)

86

§27. Ықтмиалдық теориясының негізгі ұғымдары және математикалық статистика

1


Ықтималдықтар теориясымен,статистика,бас жиынтық, таңдау,статистикалық қорытынды ұғымдарымен таныстыру.

«Ыстық орындық»

Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы қолдануға қоршаған ортадан мысал келтіре алады.

Күнделікті өмірден статистикалық ықтималдыққа мысал келтіреді.

Мадақтау

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.


Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

87

§28. Ықтималдықтың түрлері. Ықтималдықтарды табудың тәсілдері

1


Ықтималдықтың түрлерімен танысып, оқиғаның ықтималдығын табуды үйрету.

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Үш шапалақ

Конверт сұрақ

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

88

Табу тәсілдерімен есептер шығару

1


Оқиғаның ықтималдығын табуды үйреніп,табу тәсілдерін пайдаланып есептер шығару

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Табу тәсілдерін пайдаланып есептер шығара алады

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Сұрақтары бар қорап

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

89

§30. Статистикалық мәліметтерді кескіндеу

1


Нүктелік,сызықтық және бағанды диаграммалар салу үшін қажетті білімдерін кеңейтіп,гистограмма дегеніміз не екенін біліп, оны салуда және кесте құруды үйрету.

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ, миға шабуыл, кейс стади әдісі.


Күнделікті өмірде кесте және графиктің жиі қолданылуына мысал келтіреді.

Мадақтау

Басбармақ

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Алгебра 9-сынып

90

Кесіндеу түрлерін пайдаланып есептер шығару

1


Сұрақтары бар қорап

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

91

Статистикалық мәліметтерді кескіндеу

1


Күрделі статистикалық мәліметтердің ауытқуын анықтау

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы

Өткен тақырыптар бойынша есеп шығара алады, бекітеді

 «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

«Бағдаршам» тәсілі арқылы бағалау

Оқулық, суреттер, интернет материалдары


V тарау. 5-9 сыныптарындағы математика курсын қайталау 11 сағат

92

Жай және ондық бөлшектер

1


Жай және ондық бөлшектер тарауын қайталап, есептер шығару

Топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау

Жай және ондық бөлшектер тарауын қайталап, есептер шығара алады.

«Жұптық өзара бағалау»

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Алгебра 5-9 сынып оқулық

93

Жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану

1


Жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбын пысықтау, бекіту

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Жай және ондық бөлшектерге есеп шығара алады, бекітеді

Мадақтау

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

94

Тригононометриялық өрнектерді ықшамдау

1


Тригононометриялық өрнектерді ықшамдау тақырыбын пысықтау, бекіту

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі

Үш шапалақ

Конверт сұрақ

интернет материалдары және кеспе қағаздар

95

Ықшамдауға есептер шығару

1


Ықшамдауға есептер шығару арқылы тақырыпты пысықтау, бекіту

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ,

Өткен тақырыптар бойынша есеп шығара алады, бекітеді

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Сұрақтары бар қорап

Оқулық, суреттер, интернет материалдары

96

Теңдеу құру арқылы шығарылатын мәтінді есептер

1


Теңдеу құру арқылы шығарылатын мәтінді есептер тақырыбын пысықтау, бекіту

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы

Мадақтау

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»


97

Мәтінді есептер шығару, жұмыс және жұмыс өнімділігі тақырыбына есептер шығарту

1


Мәтінді есептер шығару, жұмыс және жұмыс өнімділігі тақырыбын пысықтау, бекіту

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу

Өткен тақырыптар бойынша есеп шығара алады, бекітеді

«Жұптық өзара бағалау»

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

98

Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

1


Прогрессия тақырыбын пысықтау, бекіту

Топтық жұмыс,

сұрақ – жауап,

миға абуыл, логикалық тізбек, синквейн әдісі

Өткен тақырыптар бойынша есеп шығара алады, бекітеді

Мадақтау

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Алгебра оқулық

99

Прогрессияларға есептер шығару, прогрессияларға аралас есептер шығарту

1


прогрессия тақырыбын пысықтау, бекіту,прогрессия тақырыбына аралас есептер шығару

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Үш шапалақ

Конверт сұрақ

Ғаламтор материалдары

100

Бақылау жұмысы №8 (Жылдық)

1


Өткен тақырыптар бойынша өз білімін көрсете алады

Жеке жұмыс

Өткен тақырыптар бойынша өз білімін көрсете алады


Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Бақылау жұмыстар жинағы

101

Бақылау жұмысын талдау

1


Бақылау жұмысында кеткен қателермен жұмыс жасау

Топтық жұмыс

Ұқсас есептер шығара алады.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Блум таксономия

Сы



АКТ,www.ustaz.kz

Bilimland.kz сайты

102

Қорытындылау сабағы

1


Жыл бойы өткен тақырыпты қайталау








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2019
2260
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі