МДШО КММ_____
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
II _ тоқсан алгебра __ пәні бойынша
Сынып: _9_ Оқушылар саны: ______
Мұғалім: _____________
Мақсаты:________________
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
|
14 |
|
7 |
3 |
|
|
|
БЖБ 2 |
10 |
14 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ББЖБ 1 |
9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.7 арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару |
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
|
ББЖБ 2 |
9.2.3.8шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
|
|
ТЖБ |
9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.7 арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару9.2.3.8шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Жоғары (В): 85-100%,
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
орта (С): 40-84%, ___
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
төмен (Н): 0-39%, ____________________________________________
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: геометриялық және арифметикалық прогрессияны қолданып, есептер шығара алмауы
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
-
Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда) қайталу есептері ретінде сабақ кезінде кеткен қателік боиынша есептер шығару _
-
Күні:__27.12.2024___ Мұғалімнің (Т.А.Ә)_________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгебра 9 сынып бжб тжб талдау 2 ші тоқсан
Алгебра 9 сынып бжб тжб талдау 2 ші тоқсан
МДШО КММ_____
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
II _ тоқсан алгебра __ пәні бойынша
Сынып: _9_ Оқушылар саны: ______
Мұғалім: _____________
Мақсаты:________________
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
|
14 |
|
7 |
3 |
|
|
|
БЖБ 2 |
10 |
14 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
|
7 |
3 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ББЖБ 1 |
9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.7 арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару |
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
|
ББЖБ 2 |
9.2.3.8шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
|
|
ТЖБ |
9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; 9.2.3.7 арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару9.2.3.8шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Жоғары (В): 85-100%,
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
орта (С): 40-84%, ___
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
төмен (Н): 0-39%, ____________________________________________
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: геометриялық және арифметикалық прогрессияны қолданып, есептер шығара алмауы
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
-
Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда) қайталу есептері ретінде сабақ кезінде кеткен қателік боиынша есептер шығару _
-
Күні:__27.12.2024___ Мұғалімнің (Т.А.Ә)_________________________
шағым қалдыра аласыз













