Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу,
сабаққа дайындықтарын тексеру.
Сабақты жағымды ахуалдан
бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн
доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы
пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa
бөлeмін.
1-топ 2-топ
3-топ
II.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Шаттық шеңберін құрып
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек
айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті қима
қағаздар

|
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
2
мин.
«Джиксо»
әдісі
8мин
|
Жаңа
сабақ

|
Оқушылармен бірге
сабақ мақсатын ашу:
Қандай формулалар қосу
формулалары деп аталады?
cos формуласын
көбейтіндіге түрлендіруде қосу формуласын қалай қолдануға
болады?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
-2-ші сұраққа жауап
береді.
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
9
сынып,
Алгебра
А.Әбілқасымова,
В.Корчевский,
З.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп»
2019

 |
Сабақтың
ортасы
10
мин.
Жеке
жұмыс.
|

|
Түсінбеген тапсырмаларды
бір- біріне түсіндіреді. .
Берілген тапсырма бойынша
өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-қосынды түрінде
жазады.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
9
сынып,
Алгебра
А.Әбілқасымова,
В.Корчевский,
З.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп»
2019
|
Жеке жұмыс
жұмыс.
10
мин.
Жазылым.
|

Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша
өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен
мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын
ажыратады.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау
дағдысы мен жазылым дағдысы
қалыптасады.
|
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-көбейтіндіге
түрлендіреді.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
.
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сабақты
қорытындылау:
«Жалғасын тап»
әдісі арқылы сабақты
қорытындылаймын:
sin
α
+ sin
β
=
...
sin
α
- sin
β
=
...
Үйге тапсырма беру:
№
О
қушыларға «Жетістік
баспалдағы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Жетістік баспалдағы» кері
байланыс парағы таратылады.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
|
ДК
экраны
слайд
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай
тапсырмалар беремін.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
10 баллдык жүйе
бойынша бағалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан
бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар
аудару.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|