Алгебра бақылау жұмыстары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Алгебра бақылау жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
бақылау жұмыстары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Н. Наушабаев атындағы мектеп-гимназиясының математика пәнінің мұғалімі Хакимова Сауле Жумагуловна

7-сыныпқа арналған бақылау жұмыстары



Түсінік хат

Ұсынылып отырған бақылау жұмыстары 7-сыныпта өтілген материалдарды оқушылар қаншалықты меңгергендігін бақылауды мақсат етеді. Ұсынылып отырған материалды мұғалім баланың деңгейіне қарай өзгертуіне болады. Бақылау жұмысын орындау үшін толық сабақты немесе сол сабақтың бөлігінде де өткізе алады. Тақырыптарда түрлі тарау бойынша барлық тақырыптар қамтылған. Мол тараудың қай тақырыбын түсінбегенін анықтау үшін өте ыңғайлы.

1 бақылау жұмысы «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже»

1-нұсқа

  1. Есепте: а) -0,2(10)2 ; б) 411∙4-9 ; в) 6-5:6-3 ;

г) (2-2)3; д) ; е)

  1. Амалды орында: а) а10∙а15; б) а1611;

в) (а7)3; г) (ах)6; д) 3

  1. А(5; -25), В(-36; 6), С(3; -27) нүктелерінің қайсысы у= - х2 функциясына тиісті?

  2. Өрнекті ықшамда: а) 2;

б) -2; в) (х-3)4∙х14; г) 1,5а2х-3∙а-3х4

  1. Санды стандарт түрге келтір: а) 27000 б) 0,0184

2-нұсқа

  1. Есепте: а) -20(0,1)2; б) 5-4∙52; в) 12-3:12-4;

г) (3-1)-3; д) ; е)

  1. Амалды орында: а) х12∙х10; б) х1813;

в) (х2)5; г) (ху)7; д) 3

  1. А(7; -49), В(-64; 8), С(5; -125) нүктелерінің қайсысы у= - х2 функциясына тиісті?

  2. Өрнекті ықшамда: а) -3 4; б) -2; в) (а-5)4∙а22; г) 0,4х6у-8∙50х-5у9

  3. Санды стандарт түрге келтір: а) 3800 б) 0,00043

2 бақылау жұмысы «Бірмүшелер және көпмүшелер»

1-нұсқа

  1. Амалды орында: а) (2х-3у+7)-(3х-5ху); б) 3а3(2а2-4); в) (2у+с)(3у-с);

г) (8а4+2а3):2а3; д) (х+1)(х2 -3х-4)

  1. Өрнекті ықшамда: (х-4)(х-5)-2х(х-6)

  2. Көбейтуді орында: 2у(4-2у2)(у3+3)

  3. Өрнекті ықшамда: 7у(х+у-р)-7р(х-у-р)+7х(х-у+р)

  4. Тіктөртбұрышты бассейн жиегі жағалай ені 1 м болатын жолақпен қоршалған. Бассейн ені ұзындығынан 15м-ге қысқа. Бассейннің ауданы жалпы берілген ауданнан 74м2-ге аз. Бассейннің өлшемдері қандай?

2-нұсқа

  1. Амалды орында: а) (12а-6а2+5)-(2а-3а2); б) 2с2+3с-1); в) (3а-5)(4а-3);

г) (15х6+10х5):5х5; д) (у+1)(у2 -2у+2)

  1. Өрнекті ықшамда: 3р(2р+4)-2р(2р-3)

  2. Көбейтуді орында: 2х(5х2-10)(2+х2)

  3. Өрнекті ықшамда: 3с(а+в-с)+3в(а-в-с)-3с(а+в+с)

  4. Тіктөртбұрышты фанераның бір жағынан 2 см, ал екінші жағынан 3 см жолақ кесіп тастады. Сонда фанера шаршы пішінді болып қалды. Шыққан шаршының ауданы бұрынға тіктөртбұрыштың ауданынан 51см2-ге кем. Шаршының қабырғасының ұзындығын қандай?







3 бақылау жұмысы «Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу»

1-нұсқа

  1. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) 2х 2 – ху ; б) ав + 3ав 2 ; в) 2у 4 + 6у 3 – 4у 2;

г) 2а( а – 1 ) + 3( а – 1 ); д) 4х – 4у + ах – ау .

  1. Көбейтінді түріне келтіріңдер: а) 2а 2 в 2 – 6ав 3 + 2а 3в;

б) а 2( а – 2 ) – а( а – 2 )2

  1. Көпмүшені көбейтінді түрінде жазыңдар: а)3х – ху – 3у + у 2;

б) ах–ау+су–сх+х–у .

  1. Өрнектің мәнін табыңдар: ху – х 2 – 2у + 2х, мұндағы х = .

  2. Теңдеуді шешіңдер: х 2( х + 2 ) – ( х + 2 )( х 2 –2 х + 4 ) – 2х 2 + 4х = 0.



2-нұсқа

  1. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) 6а 2 + ав – 5а; б)7х 2 у – ху 2;

в) 12с 5 + 4с 3; г)3х( х + 2 ) – 2( х + 2 ); д) ав + 2ас + 2в + 4с .

  1. Көбейтінді түріне келтіріңдер: а)3х 3у+6х2у2–3х 3у 2; б) х 2(1–х)+х(х –1)2

  2. Көпмүшені көбейтінді түрінде жазыңдар: а) 2а+ав–2в–в2;

б) 5а – 5в – ха + хв – в + а

  1. Өрнектің мәнін табыңдар: 4а – 4с + ас – а 2, мұндағы а = 3,5 ; с = – 1,5 .

  2. Теңдеуді шешіңдер: ( х – 1 )( х 2 + х + 1 ) – х 2( х – 1 ) – х 2 + 3х = 0.













4 бақылау жұмысы «Қысқаша көбейту формулалары» 1-бөлім

1-нұсқа

  1. Көпмүшеге түрлендір: а) ( а – 3 )2; б) ( 2х + у )2; в) ( 5в – 4х )( 5в + 4х );

г) 3а(3а-в)(3а+в); д) (х-1)(х2+х+1); е) (х-2)2-(х+2)2

  1. Теңдеуді шешіңдер: 12-(4-х)2=х(3-х)

  2. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) х 2 – 25; б) ав 2 – ас 2; в) – 3а 2 – 6ав – 3ав 2.

  3. Өрнекті ықшамда: ( у 2 – 2у )2 – у 2( у + 3 )( у – 3 ) + 2у( 2у 2 + 5 ).

  4. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) 25а 2 – ( а + 3 ) 2; б) 27 а 3 + в 3;

в) 16х 4 – 81; г) х 2 – х – у 2 – у.







2-нұсқа

  1. Көпмүшеге түрлендір: а) ( х + 4 ) 2; б) ( а – 2в ) 2; в) ( 3у + 5 )( 3у – 5 );

г) 4а(а-2)(а+2); д) (х+1)(х2-х+1); е) (2+а)2-(2-а)2

  1. Теңдеуді шешіңдер: 36-(6-х)2 =х(2,5-х)

  2. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) 16а 2 – 9; б) 3х 3 – 75х; в) 2х 2 + 4ху + 2у 2.

  3. Өрнекті ықшамда: ( 6х – х 2 )2 – х 2( х – 1 )( х + 1 ) + 6х( 3 + 2х 2 ).

  4. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) ( у + 2 )2 – 4у 2; б) х 3 – 8у 3;

в) 16 – ; г) 2х + х 2 + 2у – у 2.



5 бақылау жұмысы «Қысқаша көбейту формулалары» 2-бөлім

1-нұсқа

  1. Көпмүше түрінде жаз: а) (4+у)3; б) (х-2у)(х2+2ху+4у2);

в) (2-3у)3; г) (а8-3а4+9)(а4+3).

  1. Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түрінде жазыңдар: а) 1+9q+27q2+27q3; б) 0,125-0,75z+1,5z2-z3

  2. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) ; б) у3+64

  3. Теңдеуді шешіңдер: (у-3)33-27

  4. Өрнектің мәнін табыңдар (с+2)(с2-2с+4), мұндағы с = 2;

  5. (*) 5(1-с)3+5с(1+с)2-(1-5с)2 өрнегінің мәні в айнымалысына тәуелсіз болатынын көрсетіңдер.

2-нұсқа

  1. Көпмүше түрінде жазыңдар: а) (5-с)3 ; б) (х+4у)(х2-4ху+16у2);

в) (1+4х)3; г) (m10-3m5+9)(m5+3).

  1. Көпмүшені екі өрнектің қосындысының немесе айырмасының кубы түрінде жазыңдар: а) 1+6q+12q2+4q3; б) 0,001-0,03z+0,3z2-z3

  2. Көбейткіштерге жіктеңдер: а) 27+64в3; б) n3-125

  3. Теңдеуді шешіңдер: (х-4)33-64

  4. Өрнектің мәнін табыңдар (с+3)(с2-3с+9), мұндағы с = 1

  5. (*), (в+5)3-в(в-5)2-25(1+в)2 өрнегінің мәні в айнымалысына тәуелсіз болатынын көрсетіңдер.



6 бақылау жұмысы «Рационал бөлшектерді қосу және азайту»

1-нұсқа

  1. Бөлшекті қысқартыңдар:

  2. Амалды орындаңдар:

  3. Ықшамдаңдар:

  4. Өрнекті ықшамдаңдар және мәнін табыңдар:

мұндағы х=5,8; у=3,4; а=3,1

  1. (*) Ықшамдаңдар:

2-нұсқа

  1. Бөлшекті қысқартыңдар:

  2. Амалды орындаңдар:

  3. Ықшамдаңдар:

  4. Өрнекті ықшамдаңдар және мәнін табыңдар мұндағы а=6,7 с=5,3 х=1,9

  5. (*) Ықшамдаңдар:

7 бақылау жұмысы «Рационал бөлшектер және оларға амалдар қолдану»

1-нұсқа

  1. Амалды орындаңдар:

  2. Өрнекті ықшамдаңдар:

  3. Өрнекті ықшамдаңдар:

  4. Өрнекті ықшамдаңдар және мәні х=1,5 болғандағы мәнін табыңдар:

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

2-нұсқа

  1. Амалды орындаңдар:

  2. Өрнекті ықшамдаңдар:

  3. Өрнекті ықшамдаңдар:

  4. Өрнекті ықшамдаңдар және мәні х=1,5 болғандағы мәнін табыңдар:

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

8 бақылау жұмысы «Қорытынды бақылау жұмысы»

1-нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

  2. Теңдеуді шешіңдер:

  3. а-ның қандай мәнінде у=ах2 функциясының графигі А(-2;8) нүктесі арқылы өтеді? Функцияның графигін салыңдар.

  4. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

  5. Өрнекті түрлендіріңдер: -2 ∙ 15х3у

2-нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

  2. Теңдеуді шешіңдер:

  3. а-ның қандай мәнінде у=ах2 функциясының графигі А(2;2) нүктесі арқылы өтеді? Функцияның графигін салыңдар.

  4. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

  5. Өрнекті түрлендіріңдер: -1 ∙ 6х2у


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.00.2025
73
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі