Алгебра бақылау жұмыстары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Алгебра бақылау жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
бақылау жұмыстары
Материалдың қысқаша нұсқасы


БЖ-8а-0


8- сыныпқа арналған « 0»-дік бақылау жұмысы.


1-нұсқа.


1. Өрнекті ықшамдаңдар: .


2. Теңдеуді шешіңдер: .


  1. у = а параболасы А(-2; 8) нүктесінен өтеді. а-ны табыңдар, параболаның теңдеуін

жазыңдар .

AutoShape 7

4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер: 3х -2у = 5 -2 (х+у),


4(х - у) = -2.


2-нұсқа.


  1. Өрнекті ықшамдаңдар: : .

  2. Теңдеуді шешіңдер: .

  3. у = а параболасы А(2;2) нүктесінен өтеді. а-ны табыңдар, параболаның теңдеуін

жазыңдар .


AutoShape 8

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер: 6 = 3 ( х + у),

6 – 5 (х - у) = 8х - 2у .







Бақылау жұмысы.

(алгебра,8-сынып).


Тақырыбы:Квадраттық функцияның графигі.

Мақсаты:Квадраттық функцияның графигін сала алуы,функцияның өсу,кему аралықтарын,таңба тұрақтылық аралықтарын, нөлдерін көрсете алу дағдыларын тексеру.


І нұсқа


1. у=х2-2х-8 функциясының графигін салыңдар.График-тің көмегімен:

а) х=-1,5 болғандағы у=?,

б)у=3 болғандағы,х=?

в)у›0,у‹0,у=0 болғандағы х-тің мәндерін;

г) функцияның өсетін аралықтарын тап.


2. х-тің қандай мәндерінде

у=-2х2+5х+3 функциясы 4-ке тең мән қабылдайды?


3. Графиктерді салмай-ақ,у= х2 параболасы мен у=6х-5 түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықта.


4. Графиктерді салмай-ақ, у=х2+2х-15 функциясының өсу (кему) аралықтарын, ең үлкен (ең кіші) мәндерін табыңдар.



ІІ нұсқа


1. у=х2-4х-5 функциясының графигін салыңдар.График-тің көмегімен:

а) х=0,5 болғандағы у=?,

б)у=-6 болғандағы,х=?

в)у›0,у‹0,у=0 болғандағы х-тің мәндерін;

г) функцияның кемитін аралықтарын тап.


2. х-тің қандай мәндерінде

у=-3х2+7х+1 функциясы 4-ке тең мән қабылдайды?


3. Графиктерді салмай-ақ,у= х2 параболасы мен у=12-х түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықта.


4. Графиктерді салмай-ақ, у=х2+6х-8 функциясының өсу (кему) аралықтарын, ең үлкен (ең кіші) мәндерін табыңдар.





Бақылау жұмысы №2

8 класс



Тақырыбы: Квадраттық түбір.


Сандарды салыстыр.


1) а) 1) а)

ә) ә)


Өрнекті ықшамда

2) 2)


Есепте.


3) 3)



Көбейіткіштерге жікте.


4) 4)


Өрнекті ықшамда

5) 5)

Бақылау жұмысы №6

8 класс


Тақырыбы: Модулі бар теңдеу және теңсіздік, параметрі бар квадраттық теңдеу.



I Нұсқа II Нұсқа


Теңсіздікті шеш

1) а) 1) а)

ә) ә)

Теңдеу жүйесін шеш


2) 2)


Теңдеу жүйесін шеш


3) 3)




4) a=? екі түбірі болады. 4) a=? екі түбірі болады.



БЖ-8-а 1- жартыжылдық..

Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбір. Арифметикалық квадрат түбірі бар

өрнектерді ықшамдау. Квадраттық теңдеулердің түбірлері.

1-нұсқа.

1. Өрнектерді ықшамдаңдар: a) 5а , a< 0; б) 6a , a<0, b> 0.

2. Бөлшекті қысқартыңдар: а) ; б) .


3. Теңдеулерді шешіңдер:а) 8х +2х = 0; б) 9х = 25; в) 3х -14х -5 = 0.

4. Тіктөртбұрыштың периметрі 38 см, ауданы 90см болса, онда оның қабырғалары

неге тең?

2-нұсқа.

1. Өрнектерді ықшамдаңдар: а) 3 , х< 0; б) 2х , у < 0.


2. Бөлшекті қысқартыңдар: а) ; б) .


3. Теңдеулерді шешіңдер: а) 100х -16 = 0; б) 25х = 5х ; в) 3х -11х -4 = 0.

4. Тіктөртбұрыштың периметрі 34 см, ауданы 72см болса, онда оның қабырғалары

қандай?


Бақылау жұмысы №8

8 класс



Тақырыбы: Үш айнымалысы бар теңдеу жүйесі.Параметрі бар теңдеу жүйесі.


Теңдеу жүйесін шеш.


  1. 1)


  1. а-ның қандай мәнінде теңдеу 2) а-ның қандай мәнінде теңдеу

жүйесінің тек бір ған шешімі жүйесінің тек бір ған шешімі

болады. болады.

3) Поезд жолда 6 минутка тоқтады да, өзінің кешігуін 20км-лік жол кесіндісінде жойды.Ол үшін поездың қозғалыс кестесі бойынша жорамалданған жылдамдығынан 10км/сағ артық жылдамдықпен жүруіне тура келді.Берілген жол кесіндісіндегі поездың кесте бойынша жорамалданған жылдамдығын табыңыз.


3) Картоп егілген жердің бір бөлігінің ауданы екіншісіне қарағанда 2 –га артық.

Бірінші бөліктен 748 тонна, екіншісінен 720 тонна картоп жиналды.Егер екінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоп бірінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоптан 4 тоннаға көп болса, онда әр бөліктің 1 гектарынан қанша картоп жиналды?




















Теңдеу жүйесін шеш.


  1. а-ның қандай мәнінде теңдеу

жүйесінің тек бір ған шешімі




3) Картоп егілген жердің бір бөлігінің ауданы екіншісіне қарағанда 2 –га артық.

Бірінші бөліктен 748 тонна, екіншісінен 720 тонна картоп жиналды.Егер екінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоп бірінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоптан 4 тоннаға көп болса, онда әр бөліктің 1 гектарынан қанша картоп жиналды?






















Теңдеу жүйесін шеш.


1)


2) а-ның қандай мәнінде теңдеу

жүйесінің тек бір ған шешімі




3) Поезд жолда 6 минутка тоқтады да, өзінің кешігуін 20км-лік жол кесіндісінде жойды.Ол үшін поездың қозғалыс кестесі бойынша жорамалданған жылдамдығынан 10км/сағ артық жылдамдықпен жүруіне тура келді.Берілген жол кесіндісіндегі поездың кесте бойынша жорамалданған жылдамдығын табыңыз.












Жылдық бақылау жұмысы.

(алгебра, 8-сынып)


Мақсаты: Оқушылардың квадраттық түбірі бар өрнектердің мәнін табу,

биквадрат теңдеу,бөлшек-рационал теңдеу , теңсіздіктер және

екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешудегі, квадраттық

функцияның графигін сала білудегі білім дағдыларын тексеру.



І нұсқа


1. Есептеңдер:

а) ;

б) ;

2.Теңдеуді шешіңдер:

х4-17х2+16


3. Функцияның графигін сал:

у2+8х+1


4. Теңсіздіктерді шешіңдер:

.


5. Бөлшек–рационал теңдеуді шеш: ;


6. Тіктөртбұрыш ауданы 108 см2, ал оның диагоналы 15 см. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.




ІІ нұсқа


1. Есептеңдер:

а) ;

б) ;


2.Теңдеуді шешіңдер:

х4-29х2+100


3. Функцияның графигін сал:


4. Теңсіздіктерді шешіңдер:


5. Бөлшек–рационал теңдеуді шеш:

;




6. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 82 см-ге , ауданы 720 см2-қа тең. Үшбұрыштың катеттерін табыңдар.

БЖ -8 . Жылдық бақылау жұмысы.

1-нұсқа.

1. Өрнекті ықшамдаңдар: .


2. Теңсіздіктерді шешіңдер: а) 4х -4х -15< 0; б) х - 9>0.


3. Функцияның графигін салып, ең үлкен ( ең кіші) мәнін табыңдар: у =х +4х.


4. Екі санның қосындысы 18-ге тең, квадраттарының айырмасы 72. Сандарды табыңдар.

2-нұсқа.


1. Өрнекті ықшамдаңдар: .


2. Теңсіздіктерді шешіңдер: а) 2х + 3х -9>0; б) 5х - х <0.


3. Функцияның графигін салып, ең үлкен ( ең кіші) мәнін табыңдар: у =-х + 2х + 8.


4. Екі санның айырмасы 9-ға тең, квадраттарының қосындысы 153. Сандарды табыңдар.











































Мазмұны

Жауаптар

1.

Алгебралық бөлшекті өрнекті көрсет.

1) m2n2 3) a : (a + 6)

2) 4)

А 2;3

Б 2;4

В 1;4

Г 3;4

O

O

O

O

2.

Теңдеудің түбірлерін қөрсет.

2х2 = 3х.

А 0; 1,5

Б 0

В 0; – 1,5

Г 1,5

O

O

O

O

3.

Есепте: .

А 0,6

Б 0,6

В 6

Г 6

O

O

O

O

4.

Бөлшекті қысқарт: .

А а – 4

Б

В

Г 4 – а

O


O


O


O

5.

Түбірі жоқ теңдеуді көрсет.

А 2х2 + 5х + 6 = 0

Б х2 + 8х + 16 = 0

В 3х2 + х – 7 = 0

Г 2х2 + 10х – 7 = 0

O

O

O

O



6.

Есепте: .

А 0,5

Б 8

В 16

Г

O

O

O


O

7.

x-тің қандай мәнінде у = – 5х-3 функциясының мәні 7,5-ке тең болады.

А 40,5

Б -40,5

В 40

Г 41

O

O

O

O

8.

а = 0 болғанда мәні болмайтын бөлшекті көрсет.

1) 3)

2) 4) .


А 1

Б 1; 3

В 1; 4

Г 2

O

O

O

O



9.

Сандарды өсу ретімен орналастыр.

; 2 ; 3 .

А ; 2 ; 3

Б 3 ; 2 ;

В ; 3 ; 2

Г 2 ; 3 ;

Д 2 ; ; 3

O

O

O

O




10.

Тізбектей алынған үш санның квадраттарының қосындысы 3024 тең. Осы сандарды тап.

Оқушы осы есепті шығарғанда, мынадай теңдеуді құрастырған: n2 + (n – 1)2 + (n + 1)2 = 3024. Оқушы n әріпімен нені белгілеген?

А Ең үлкен санды

Б Ең кіші санды

В Ортанғы санды

O

O

O

O

11.

х-тің қандай мәнінде өрнегінің мағынасы болады.

А [ ; + )

Б [1,6; + )

В (– ; 1,6]

Г (– ; ]


O

O

O

O

12.

Амалды орында: .


А В х (х – а)

Б Г

O

O

O

O

13.

Теңдеуді шеш: 4х2 – 25 = 0

А 6

Б – 2,5; 2,5

В 2,5

Г ; –

O

O

O

O




14.

Теңсіздікті шеш: .

А (– 3; 6)

Б [– 3; 6]

В [6; + )

Г (6; + )

O

O

O

O

15.

Мына сандар қай теңдеудің түбірлері болады:4 и 9

А х2 + 13х + 36 = 0

Б х2 + 36х + 13 = 0

В х2 – 36х + 13 = 0

Г х2 – 13х + 36 = 0

O

O

O

O

16.

Көбейіткішті түбір астына еңгіз: – 7 .

А

Б

В

Г

O

O

O

O

17.

бөлшегінің бөлімін мынадай түрге а2b2 келтір.


А В

Б Г

O

O

O

O

18.

Теңсіздікті шеш: х – 4 < 3 х + 9.


А (– 6,5; + )

Б [– 6,5; + )

В ( 6,5; + )

Г (– ; – 6,5)

O

O

O

O

19.

Толымсыз теңдеулерді көрсет.

1) х2 – 6х = 0;

2) 3х2 – 11 = 0;

3) – х2 + 2х = 3;

4) – х2 – 11 = 3х.

А 1; 2

Б 1; 3

В 2; 4

Г 3; 4


O

O

O

O

20.

Стандартты түрде жазылған санды қөрсет.

А 51,24 ∙106

Б 0,011 ∙ 10-2

В 2,2145 ∙ 104

Г 0,02

O

O

O

O



балл

Т а п с ы р м а

Шешімі

21.

5 б.

Теңдеуді шеш:

х2 + 2х – 63 = 0.







22.

4 б.

Бөлшекті қысқарт: .





23.

6 б.

Өрнекті ықшамда: ( .





25.

6 б.

Теңсіздіктің бүтін шешімдерінің қосындысын тап: .


26.

2 б.

Бөлшектің бөліміндегі иррайионалдықтан құтыл: .








28.

4 б.

Ықшамда:

( ) ∙ .










29.

5 б.

Теңсіздікті шеш:







30.

5 б.

Теңдеуді шеш:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
11.00.2025
78
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі