7 сынып. Алгебра.
«0»-дік үзік
Мақсаты:
6 сынып математика курсын меңгеру деңгейін тексеру, әлсіз жерлерін анықтау.
ББД: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ;
- функцияның графигін салу;
- теңдеулер жүйесін шешу;
- жақша ашу, ұқсас мүшелерді біріктіру.
І нұсқа ІІ нұсқа
-
Жақшаны ашып, өрнекті ықшамда:
а) 5а+2с –(3а-с) а) (4х+у) –(3х-у);
ә) (х+у)-(х-у)-(у-х); ә) (а-с) –(а+с) –(а-с).
-
Теңсіздікті шешіңдер:
4х-5,7<3.9+х 3х-6,4<9,2+х
-
Функцияның графигін сал, аргументтің берілген мәнінде функцияның мәнін график бойынша тап:
Y=3x+2 y= 4x-3
X=1; -2. x= 1; 3.
-
Теңдеулер жүйесін шешіндер:
![]()
-
Амалдарды орында:
-0,9*3+117:4,5-8,3; -0,8*4+56:3,5-5,8
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №1
Мақсаты:
«Натурал көрсеткішті дәреже» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
натурал көрсеткішті дәреже ұғымы;
-
дәрежелерді көбейту және бөлу;
-
көбейтіндіні, бөлшекті, дәрежені дәрежеге шығару.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
2*2*2*2**5*5*5*5; х*х*х*у*у*у*у*у; (а-в)(а-в)(а-в);
|
4*4*4*4*2*2*2*2; а*а*а*а*а*в*в*в*в; (х+у) (х+у) (х+у) (х+у);
|
|
|
|
а) 3, 9, 27, 81, 243; ә)3*34, 36*317*3, 3*32; б)3*3k; 35*27, 81*32, 3m*3n. |
а) 2, 4, 8, 32, 1024; ә)2*24, 26*217*2, 2*22; б)2*2k; 25*16, 49*25, 2m*2n. |
|
|
|
5х2; -х2; (10 х)3 |
-2х2; 40х2; (-3 х)3 |
|
|
|
а) с және 3 сандарының қосындысының квадраты; ә) с және 3 сандарының квадратының қосындысы; б) m және n сандарының айырмасының квадраты; в) ½ және в сандарының кубтарының қосындысы. |
а) а және 5 сандарының қосындысының квадраты; ә) а және 4 сандарының квадратының қосындысы; б) m және n сандарының айырмасының кубы; в) ¾ және х сандарының кубтарының қосындысы. |
|
|
|
а) 35 *34; ә) c28*cn; б) 1/2 x8: 1/8 x5; в) (2b7)4; г) (-1,5 d 4)2 |
а) 45 *44; ә) d25*dm; б) 2/3 x9: 4/9 x6; в) (5b5)4; г) (-1,2 a 4)4 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №2
Мақсаты:
«Бүтін көрсеткішті дәреже» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
бүтін көрсеткішті дәреже ұғымын білу;
-
бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін пайдаланып, есеп шешу;
-
санды стандарт түрге келтіру.
І нұсқа ІІ нұсқа
-
2-нің дәрежесі түрінде көрсетіңдер:
а) 23:2; а) 33:32;
ә) 210/2; ә) 37/3;
б) 8:22; б) 27:32;
в) 27/215. в) 36/38.
-
Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай тиісті санды қой:
а) 35: * =32; а) 38: * =36;
ә) * :34= 32; ә) 45 . * =410;
б) 217: *=210. б) 52: *=5.
-
а-ның дәрежесі түріде көрсетіңдер:
а)
; а)
;
ә)
ә)
;
б)
. б)
.
-
Өрненктің мәнін табыңдар:
а) 24 *54 ; а) 22 *52;
ә) 43 * 253; ә) 42 * 252 ;
б) 53*63 . б) 43*53
-
Бөлшектің дәрежесі түрінде көрсет:
а)
; а)
;
ә)
ә)
;
б)
б) ![]()
в)
в) ![]()
г)
г) ![]()
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №3
Мақсаты:
«Бірмүшелер мен көпмүшелер» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бірмүше және көпмүше ұғымдарын білу;
-
Бімүшені және көпмүшені стандарт түрге келтіру;
-
Бірмүшені бірмүшеге көбейту;
-
Көпмүшелерді қосу мен азайту;
-
Бірмүшені дәрежеге шығару.
І нұсқа
-
Бірмүшелерді стандарт түрге келтіріңдер:
aaaabbbbb; cc3a2ca; 0,4bc*2,5ca*8; zxzzx; 0,2x* 80
-
Бірмүшенің мәнін табыңдар:
а) -5а2в; мұндағы а=2; b=1
b) 12ac2; мұндағы
а=
; c=
.
c)
мұндағы d=3; c=2.
-
Бірмүшелерді көбейтіңдер:
а) 3а2в5с*6а3вс2; ә) 7а2в3с*(-3ав4с);
б)
в) ![]()
-
Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар:
(2а)3;
(3а2)4; (-2а2в)3; (![]()
-
Амалдарды орындаңдар:
(-2а)2*(-3а); (-7а)2*(2в)3; (-0,2вс2)*(2сх)2.
ІІ нұсқа
-
Бірмүшелерді стандарт түрге келтіріңдер:
cccczyyyzz; 3yy2xyzz; 0,25ca*4ac; xxzzzxx; 0.3ab*5b
-
Бірмүшенің мәнін табыңдар:
а) -6а2в2; мұндағы
а=1; b=3 b) 13xy2;
мұндағы x=
;
y=6.
c)
мұндағы d=2/3; c=5.
-
Бірмүшелерді көбейтіңдер:
а) 5а3в2с7*6авс; ә) 21x2y3z5*(-1/7x5 y8 z5);
б)
в) ![]()
-
Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар: (4а)2; (3x2)4; (-2c2d)3; (-

-
Амалдарды орындаңдар: (-4а)2*(-5а); (-6x)2*(3y)3; (-0,3с2 d)2*(3сd)3.
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №4
Мақсаты:
«Бірмүшелер мен көпмүшелердің көбейтіндісі» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бірмүшені көпмүшеге көбейту;
-
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару;
-
Көпмүшені көпмүшеге көбейту;
-
Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
а)(-7b-b+2)(-2b3 ); ә) 0,5 a(2a-b)-0,5b(2b-a) b) (3c2d -4ab2) : (5dc) |
a) -3a2(-a+9a2-2); ә) 10x(y-0,2x)-10 y(x-0,2y); b) (-c5b5+3c6b2) :(4c4b2) |
|
|
|
а) 2ab2 – ab; ә) 18x4+ 12 x3. |
|
|
3. Моторлы қайық өзен ағысымен 28 км жүзді де, кешікпей кері қайтты. Барып қайтуына 7 сағат уақыт жіберді. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ болса, қайықтың ағынсыз судағы жылдамдығы қандай? |
|
|
|
а) (x-2)(x+3); ә)(2x2-y2)(3y2-x2). |
а) (x-1)(x+7); ә)(a2-4b2)(b4-4a2). |
|
|
|
a2-a-ab2+b-2ab+2 |
abx2 +bxy –axy – y2 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 5
Мақсаты:
«y=ax2, y=ax3 функциялардың қасиеттері және графигі» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
y= x2, y=x3 функцияларының қасиеттерін пайдаланып графиктерін салу;
-
y=ax2, y=ax3 функцияларының қасиеттерін пайдаланып графиктерін салу.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В(-1;1), С (12;14), D (-3;-9), Е (11;1,21) |
В(1,5;-2,25), С (-3;-9). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
а) х = 0; x=-1; x=2; x= -2; x=3 болғандағы у-ті; ә) y= -8; y=64; y=125 болғанда х -ті табыңдар. |
3. Егер y=x3 болса: а) х = 0; x=1; x=2; x=-2; болғандағы у-ті; ә) y= 8; y=64; y=27 болғанда х -ті табыңдар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. y = -2x2 функциясының графигін сал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
х3= 27; х2= 81 |
5.Теңдеулерді шешіңдер: х3 =64; х2 =49 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 6
Мақсаты:
«Қысқаша көбейту формулалары» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Қысқаша көбейту формулаларын білу;
-
Формулаларды пайдаланып есеп шығару.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
(2а+b)(2a-b); (3m-1)(3m+1); (y+3x)(y-3x) |
(c+3)(c-3); (3m-2n)(3m+2n); (a-4)(4+a) |
а)m2 – 4n2; ә)25b2- 81a2; б) ¼ a2- 9; в)x2y2- z2. |
а)n2 – 9m2; ә) 400a2- 9b2; б)4b2-1/9; в)1- x2y2. |
|
|
|
а) (2b+1)(4b2-2b+1); ә) (b-1)(b2+b+1) |
|
|
|
|
(x-y)2 = (y-x)2 |
(-a-b)2=(a+b)2 |
|
|
|
а) (4+a)2 ; ә) (2a+3b)2 б) ( x3 +3b2)2 |
а) (y+15)2 ; ә) (3a-10b)2 б) ( a3 +b4)2 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 7
Мақсаты:
«Бүтін өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бүтін өрнек ұғымын білу;
-
Бүтін өрнекті көпмүшеге түрлендіру;
-
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін қолдану.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
а) 64 a – a3; ә)x3-10x2+25x |
а) y5-25y3; ә)16x+ 8x2+x3 |
|
|
|
а) (a+b)(a-2b)+ (2b-a)(2b+a); ә) (3x+2)2 – (3x –1)2. |
а) (3a-b)(a+b)+ (b-3a)(b+3a); ә) (3x+2)2 – (3x –1)2. |
|
|
|
(x2+3)2 = (x2-3)(x2+3)+6(x2+3) |
(4-x2)2= (4-x2)(4+x2) +2x2(x2-4) |
|
|
|
а) (2b+1)(4b2-2b+1); ә) (b-1)(b2+b+1). |
а) (1-3b)(9b2+3b+1); ә)(b+2)(b2-2b+4). |
|
|
|
а) а3+3a2 +3a; ә)a3-3a2b –b3 |
а) а2+b2 +c2 + 2ab+ 2bc+ 2ac; ә) 28x3+3x2+3x +1 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 8
Мақсаты:
«Рационал өрнектер» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бүтін, бөлшек, рационал өрнектер ұғымын білу;
-
Рационал бөлшектерді қысқарту;
-
Бөлімдері бірдей, әртүрлі бөлшектердің қосындысы мен айырмасын табу;
-
рационал өрнектерді көбейту және бөлу;
-
рационал өрнектерді теңбе-тең түрлендіру.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
А) ә)
б) |
а) ә)
б)
|
|
|
|
А) ә)
2y- |
А) ә)
6y + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгебра бақылау жұмысы
Алгебра бақылау жұмысы
7 сынып. Алгебра.
«0»-дік үзік
Мақсаты:
6 сынып математика курсын меңгеру деңгейін тексеру, әлсіз жерлерін анықтау.
ББД: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ;
- функцияның графигін салу;
- теңдеулер жүйесін шешу;
- жақша ашу, ұқсас мүшелерді біріктіру.
І нұсқа ІІ нұсқа
-
Жақшаны ашып, өрнекті ықшамда:
а) 5а+2с –(3а-с) а) (4х+у) –(3х-у);
ә) (х+у)-(х-у)-(у-х); ә) (а-с) –(а+с) –(а-с).
-
Теңсіздікті шешіңдер:
4х-5,7<3.9+х 3х-6,4<9,2+х
-
Функцияның графигін сал, аргументтің берілген мәнінде функцияның мәнін график бойынша тап:
Y=3x+2 y= 4x-3
X=1; -2. x= 1; 3.
-
Теңдеулер жүйесін шешіндер:
![]()
-
Амалдарды орында:
-0,9*3+117:4,5-8,3; -0,8*4+56:3,5-5,8
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №1
Мақсаты:
«Натурал көрсеткішті дәреже» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
натурал көрсеткішті дәреже ұғымы;
-
дәрежелерді көбейту және бөлу;
-
көбейтіндіні, бөлшекті, дәрежені дәрежеге шығару.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
2*2*2*2**5*5*5*5; х*х*х*у*у*у*у*у; (а-в)(а-в)(а-в);
|
4*4*4*4*2*2*2*2; а*а*а*а*а*в*в*в*в; (х+у) (х+у) (х+у) (х+у);
|
|
|
|
а) 3, 9, 27, 81, 243; ә)3*34, 36*317*3, 3*32; б)3*3k; 35*27, 81*32, 3m*3n. |
а) 2, 4, 8, 32, 1024; ә)2*24, 26*217*2, 2*22; б)2*2k; 25*16, 49*25, 2m*2n. |
|
|
|
5х2; -х2; (10 х)3 |
-2х2; 40х2; (-3 х)3 |
|
|
|
а) с және 3 сандарының қосындысының квадраты; ә) с және 3 сандарының квадратының қосындысы; б) m және n сандарының айырмасының квадраты; в) ½ және в сандарының кубтарының қосындысы. |
а) а және 5 сандарының қосындысының квадраты; ә) а және 4 сандарының квадратының қосындысы; б) m және n сандарының айырмасының кубы; в) ¾ және х сандарының кубтарының қосындысы. |
|
|
|
а) 35 *34; ә) c28*cn; б) 1/2 x8: 1/8 x5; в) (2b7)4; г) (-1,5 d 4)2 |
а) 45 *44; ә) d25*dm; б) 2/3 x9: 4/9 x6; в) (5b5)4; г) (-1,2 a 4)4 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №2
Мақсаты:
«Бүтін көрсеткішті дәреже» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
бүтін көрсеткішті дәреже ұғымын білу;
-
бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін пайдаланып, есеп шешу;
-
санды стандарт түрге келтіру.
І нұсқа ІІ нұсқа
-
2-нің дәрежесі түрінде көрсетіңдер:
а) 23:2; а) 33:32;
ә) 210/2; ә) 37/3;
б) 8:22; б) 27:32;
в) 27/215. в) 36/38.
-
Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай тиісті санды қой:
а) 35: * =32; а) 38: * =36;
ә) * :34= 32; ә) 45 . * =410;
б) 217: *=210. б) 52: *=5.
-
а-ның дәрежесі түріде көрсетіңдер:
а)
; а)
;
ә)
ә)
;
б)
. б)
.
-
Өрненктің мәнін табыңдар:
а) 24 *54 ; а) 22 *52;
ә) 43 * 253; ә) 42 * 252 ;
б) 53*63 . б) 43*53
-
Бөлшектің дәрежесі түрінде көрсет:
а)
; а)
;
ә)
ә)
;
б)
б) ![]()
в)
в) ![]()
г)
г) ![]()
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №3
Мақсаты:
«Бірмүшелер мен көпмүшелер» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бірмүше және көпмүше ұғымдарын білу;
-
Бімүшені және көпмүшені стандарт түрге келтіру;
-
Бірмүшені бірмүшеге көбейту;
-
Көпмүшелерді қосу мен азайту;
-
Бірмүшені дәрежеге шығару.
І нұсқа
-
Бірмүшелерді стандарт түрге келтіріңдер:
aaaabbbbb; cc3a2ca; 0,4bc*2,5ca*8; zxzzx; 0,2x* 80
-
Бірмүшенің мәнін табыңдар:
а) -5а2в; мұндағы а=2; b=1
b) 12ac2; мұндағы
а=
; c=
.
c)
мұндағы d=3; c=2.
-
Бірмүшелерді көбейтіңдер:
а) 3а2в5с*6а3вс2; ә) 7а2в3с*(-3ав4с);
б)
в) ![]()
-
Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар:
(2а)3;
(3а2)4; (-2а2в)3; (![]()
-
Амалдарды орындаңдар:
(-2а)2*(-3а); (-7а)2*(2в)3; (-0,2вс2)*(2сх)2.
ІІ нұсқа
-
Бірмүшелерді стандарт түрге келтіріңдер:
cccczyyyzz; 3yy2xyzz; 0,25ca*4ac; xxzzzxx; 0.3ab*5b
-
Бірмүшенің мәнін табыңдар:
а) -6а2в2; мұндағы
а=1; b=3 b) 13xy2;
мұндағы x=
;
y=6.
c)
мұндағы d=2/3; c=5.
-
Бірмүшелерді көбейтіңдер:
а) 5а3в2с7*6авс; ә) 21x2y3z5*(-1/7x5 y8 z5);
б)
в) ![]()
-
Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар: (4а)2; (3x2)4; (-2c2d)3; (-

-
Амалдарды орындаңдар: (-4а)2*(-5а); (-6x)2*(3y)3; (-0,3с2 d)2*(3сd)3.
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
7 сынып. Алгебра.
Бақылау жұмысы №4
Мақсаты:
«Бірмүшелер мен көпмүшелердің көбейтіндісі» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бірмүшені көпмүшеге көбейту;
-
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару;
-
Көпмүшені көпмүшеге көбейту;
-
Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
а)(-7b-b+2)(-2b3 ); ә) 0,5 a(2a-b)-0,5b(2b-a) b) (3c2d -4ab2) : (5dc) |
a) -3a2(-a+9a2-2); ә) 10x(y-0,2x)-10 y(x-0,2y); b) (-c5b5+3c6b2) :(4c4b2) |
|
|
|
а) 2ab2 – ab; ә) 18x4+ 12 x3. |
|
|
3. Моторлы қайық өзен ағысымен 28 км жүзді де, кешікпей кері қайтты. Барып қайтуына 7 сағат уақыт жіберді. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ болса, қайықтың ағынсыз судағы жылдамдығы қандай? |
|
|
|
а) (x-2)(x+3); ә)(2x2-y2)(3y2-x2). |
а) (x-1)(x+7); ә)(a2-4b2)(b4-4a2). |
|
|
|
a2-a-ab2+b-2ab+2 |
abx2 +bxy –axy – y2 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 5
Мақсаты:
«y=ax2, y=ax3 функциялардың қасиеттері және графигі» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
y= x2, y=x3 функцияларының қасиеттерін пайдаланып графиктерін салу;
-
y=ax2, y=ax3 функцияларының қасиеттерін пайдаланып графиктерін салу.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В(-1;1), С (12;14), D (-3;-9), Е (11;1,21) |
В(1,5;-2,25), С (-3;-9). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
а) х = 0; x=-1; x=2; x= -2; x=3 болғандағы у-ті; ә) y= -8; y=64; y=125 болғанда х -ті табыңдар. |
3. Егер y=x3 болса: а) х = 0; x=1; x=2; x=-2; болғандағы у-ті; ә) y= 8; y=64; y=27 болғанда х -ті табыңдар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. y = -2x2 функциясының графигін сал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
х3= 27; х2= 81 |
5.Теңдеулерді шешіңдер: х3 =64; х2 =49 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 6
Мақсаты:
«Қысқаша көбейту формулалары» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Қысқаша көбейту формулаларын білу;
-
Формулаларды пайдаланып есеп шығару.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
(2а+b)(2a-b); (3m-1)(3m+1); (y+3x)(y-3x) |
(c+3)(c-3); (3m-2n)(3m+2n); (a-4)(4+a) |
а)m2 – 4n2; ә)25b2- 81a2; б) ¼ a2- 9; в)x2y2- z2. |
а)n2 – 9m2; ә) 400a2- 9b2; б)4b2-1/9; в)1- x2y2. |
|
|
|
а) (2b+1)(4b2-2b+1); ә) (b-1)(b2+b+1) |
|
|
|
|
(x-y)2 = (y-x)2 |
(-a-b)2=(a+b)2 |
|
|
|
а) (4+a)2 ; ә) (2a+3b)2 б) ( x3 +3b2)2 |
а) (y+15)2 ; ә) (3a-10b)2 б) ( a3 +b4)2 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 7
Мақсаты:
«Бүтін өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бүтін өрнек ұғымын білу;
-
Бүтін өрнекті көпмүшеге түрлендіру;
-
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін қолдану.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
а) 64 a – a3; ә)x3-10x2+25x |
а) y5-25y3; ә)16x+ 8x2+x3 |
|
|
|
а) (a+b)(a-2b)+ (2b-a)(2b+a); ә) (3x+2)2 – (3x –1)2. |
а) (3a-b)(a+b)+ (b-3a)(b+3a); ә) (3x+2)2 – (3x –1)2. |
|
|
|
(x2+3)2 = (x2-3)(x2+3)+6(x2+3) |
(4-x2)2= (4-x2)(4+x2) +2x2(x2-4) |
|
|
|
а) (2b+1)(4b2-2b+1); ә) (b-1)(b2+b+1). |
а) (1-3b)(9b2+3b+1); ә)(b+2)(b2-2b+4). |
|
|
|
а) а3+3a2 +3a; ә)a3-3a2b –b3 |
а) а2+b2 +c2 + 2ab+ 2bc+ 2ac; ә) 28x3+3x2+3x +1 |
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады
Бақылау жұмысы № 8
Мақсаты:
«Рационал өрнектер» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.
ББД:
-
Бүтін, бөлшек, рационал өрнектер ұғымын білу;
-
Рационал бөлшектерді қысқарту;
-
Бөлімдері бірдей, әртүрлі бөлшектердің қосындысы мен айырмасын табу;
-
рационал өрнектерді көбейту және бөлу;
-
рационал өрнектерді теңбе-тең түрлендіру.
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
|
А) ә)
б) |
а) ә)
б)
|
|
|
|
А) ә)
2y- |
А) ә)
6y + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийлері:
Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.
Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.
Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.
шағым қалдыра аласыз













