Алгебра бақылау жұмысы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Алгебра бақылау жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
бақылау жұмысы
Материалдың қысқаша нұсқасы

7 сынып. Алгебра.

«0»-дік үзік

Мақсаты:

6 сынып математика курсын меңгеру деңгейін тексеру, әлсіз жерлерін анықтау.

ББД: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ;

- функцияның графигін салу;

- теңдеулер жүйесін шешу;

- жақша ашу, ұқсас мүшелерді біріктіру.


І нұсқа ІІ нұсқа

  1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамда:

а) 5а+2с –(3а-с) а) (4х+у) –(3х-у);

ә) (х+у)-(х-у)-(у-х); ә) (а-с) –(а+с) –(а-с).


  1. Теңсіздікті шешіңдер:

4х-5,7<3.9+х 3х-6,4<9,2+х


  1. Функцияның графигін сал, аргументтің берілген мәнінде функцияның мәнін график бойынша тап:

Y=3x+2 y= 4x-3

X=1; -2. x= 1; 3.


  1. Теңдеулер жүйесін шешіндер:



  1. Амалдарды орында:

-0,9*3+117:4,5-8,3; -0,8*4+56:3,5-5,8


Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.





















7 сынып. Алгебра.

Бақылау жұмысы №1

Мақсаты:

«Натурал көрсеткішті дәреже» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • натурал көрсеткішті дәреже ұғымы;

  • дәрежелерді көбейту және бөлу;

  • көбейтіндіні, бөлшекті, дәрежені дәрежеге шығару.


І нұсқа

ІІ нұсқа

  1. Көбейтіндінің дәрежесін пайдаланып, ықшамдаңдар:

2*2*2*2**5*5*5*5;

х*х*х*у*у*у*у*у;

(а-в)(а-в)(а-в);

*(8а-в)(8а-в).

4*4*4*4*2*2*2*2;

а*а*а*а*а*в*в*в*в;

(х+у) (х+у) (х+у) (х+у);

(4b+5c)(4b+5c(4b+5c).

  1. Дәреже түрінде көрсетіңдер:

а) 3, 9, 27, 81, 243;

ә)3*34, 36*317*3, 3*32;

б)3*3k; 35*27, 81*32, 3m*3n.

а) 2, 4, 8, 32, 1024;

ә)2*24, 26*217*2, 2*22;

б)2*2k; 25*16, 49*25, 2m*2n.

  1. x = 0,2 болғандағы өрнектің мәнін тап:

2; -х2; (10 х)3

-2х2; 40х2; (-3 х)3

  1. Өрнек түрінде жазыңдар:

а) с және 3 сандарының қосындысының квадраты;

ә) с және 3 сандарының квадратының қосындысы;

б) m және n сандарының айырмасының квадраты;

в) ½ және в сандарының кубтарының қосындысы.

а) а және 5 сандарының қосындысының квадраты;

ә) а және 4 сандарының квадратының қосындысы;

б) m және n сандарының айырмасының кубы;

в) ¾ және х сандарының кубтарының қосындысы.

  1. Амалдарды орындаңдар:

а) 35 *34;

ә) c28*cn;

б) 1/2 x8: 1/8 x5;

в) (2b7)4;

г) (-1,5 d 4)2

а) 45 *44;

ә) d25*dm;

б) 2/3 x9: 4/9 x6;

в) (5b5)4;

г) (-1,2 a 4)4




Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады










7 сынып. Алгебра.

Бақылау жұмысы №2

Мақсаты:

«Бүтін көрсеткішті дәреже» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • бүтін көрсеткішті дәреже ұғымын білу;

  • бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін пайдаланып, есеп шешу;

  • санды стандарт түрге келтіру.

І нұсқа ІІ нұсқа

  1. 2-нің дәрежесі түрінде көрсетіңдер:

а) 23:2; а) 33:32;

ә) 210/2; ә) 37/3;

б) 8:22; б) 27:32;

в) 27/215. в) 36/38.

  1. Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай тиісті санды қой:

а) 35: * =32; а) 38: * =36;

ә) * :34= 32; ә) 45 . * =410;

б) 217: *=210. б) 52: *=5.

  1. а-ның дәрежесі түріде көрсетіңдер:

а) ; а) ;

ә) ә) ;

б) . б) .

  1. Өрненктің мәнін табыңдар:

а) 24 *54 ; а) 22 *52;

ә) 43 * 253; ә) 42 * 252 ;

б) 53*63 . б) 43*53

  1. Бөлшектің дәрежесі түрінде көрсет:

а) ; а) ;

ә) ә) ;

б) б)

в) в)

г) г)

Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.








7 сынып. Алгебра.

Бақылау жұмысы №3

Мақсаты:

«Бірмүшелер мен көпмүшелер» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • Бірмүше және көпмүше ұғымдарын білу;

  • Бімүшені және көпмүшені стандарт түрге келтіру;

  • Бірмүшені бірмүшеге көбейту;

  • Көпмүшелерді қосу мен азайту;

  • Бірмүшені дәрежеге шығару.

І нұсқа

  1. Бірмүшелерді стандарт түрге келтіріңдер:

aaaabbbbb; cc3a2ca; 0,4bc*2,5ca*8; zxzzx; 0,2x* 80

  1. Бірмүшенің мәнін табыңдар:

а) -5а2в; мұндағы а=2; b=1

b) 12ac2; мұндағы а= ; c= .

c) мұндағы d=3; c=2.

  1. Бірмүшелерді көбейтіңдер:

а) 3а2в5с*6а3вс2; ә) 7а2в3с*(-3ав4с);

б) в)

  1. Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар:

(2а)3; (3а2)4; (-2а2в)3; (

  1. Амалдарды орындаңдар:

(-2а)2*(-3а); (-7а)2*(2в)3; (-0,2вс2)*(2сх)2.

ІІ нұсқа

  1. Бірмүшелерді стандарт түрге келтіріңдер:

cccczyyyzz; 3yy2xyzz; 0,25ca*4ac; xxzzzxx; 0.3ab*5b

  1. Бірмүшенің мәнін табыңдар:

а) -6а2в2; мұндағы а=1; b=3 b) 13xy2; мұндағы x= ; y=6.

c) мұндағы d=2/3; c=5.

  1. Бірмүшелерді көбейтіңдер:

а) 5а3в2с7*6авс; ә) 21x2y3z5*(-1/7x5 y8 z5);

б) в)

  1. Бірмүшені дәрежеге шығаруды орындаңдар: (4а)2; (3x2)4; (-2c2d)3; (-

  2. Амалдарды орындаңдар: (-4а)2*(-5а); (-6x)2*(3y)3; (-0,3с2 d)2*(3сd)3.


Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.






7 сынып. Алгебра.

Бақылау жұмысы №4

Мақсаты:

«Бірмүшелер мен көпмүшелердің көбейтіндісі» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • Бірмүшені көпмүшеге көбейту;

  • Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару;

  • Көпмүшені көпмүшеге көбейту;

  • Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді.



І нұсқа

ІІ нұсқа

  1. Амалдарды орындаңдар:

а)(-7b-b+2)(-2b3 ); ә) 0,5 a(2a-b)-0,5b(2b-a)

b) (3c2d -4ab2) : (5dc)

a) -3a2(-a+9a2-2); ә) 10x(y-0,2x)-10 y(x-0,2y);

b) (-c5b5+3c6b2) :(4c4b2)


  1. Жақшаның сыртына ортақ көбейткішті шығарыңдар:

а) 2ab2 – ab;

ә) 18x4+ 12 x3.

    1. 7xy3+ xy;

    2. ә) 9y5-6y4.

  1. Моторлы қайық бүкіл жолға 5 сағат 20 минут жұмсаған. өзен ағысымен іқ км жүріп барып кері қайтып оралған. Егер өзен ағысының жылдамдығы 3 км/ сағатына тең екені белгілі болса, қайықтың тынық судағы жылдамдығын табыңдар.


3. Моторлы қайық өзен ағысымен 28 км жүзді де, кешікпей кері қайтты. Барып қайтуына 7 сағат уақыт жіберді. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ болса, қайықтың ағынсыз судағы жылдамдығы қандай?

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) (x-2)(x+3);

ә)(2x2-y2)(3y2-x2).

а) (x-1)(x+7);

ә)(a2-4b2)(b4-4a2).


  1. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:

a2-a-ab2+b-2ab+2

abx2 +bxy –axy – y2



Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады















Бақылау жұмысы № 5

Мақсаты:

«y=ax2, y=ax3 функциялардың қасиеттері және графигі» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • y= x2, y=x3 функцияларының қасиеттерін пайдаланып графиктерін салу;

  • y=ax2, y=ax3 функцияларының қасиеттерін пайдаланып графиктерін салу.


І нұсқа

ІІ нұсқа

  1. у= x2 функциясы бойынша кестені толтырыңдар:

х

-4

-3

0

2

5

у







Х

-5

-3/4

1/2

3/4

5

у







  1. y= - x2 функциясы бойынша кестені толтырыңдар:

Х

-4

-2

0

3

5

У







Х

-1 1/2

0,5

-0,1

3/4

1/2

у







  1. у= x2 параболасын салмай- ақ, мына нүктелердің қайсысы параболаға тиісті болатындығын анықтаңдар: А(2;6),

В(-1;1), С (12;14), D (-3;-9), Е (11;1,21)

  1. у= - x2 параболасын салмай- ақ, мына нүктелердің қайсысы параболаға тиісті болатындығын анықтаңдар: А(2;-4),

В(1,5;-2,25), С (-3;-9).

  1. Егер y=x3 болса:

а) х = 0; x=-1; x=2; x= -2; x=3 болғандағы у-ті;

ә) y= -8; y=64; y=125 болғанда х -ті табыңдар.

3. Егер y=x3 болса:

а) х = 0; x=1; x=2; x=-2; болғандағы у-ті;

ә) y= 8; y=64; y=27 болғанда х -ті табыңдар.

  1. y = 2x2 функциясының графигін сал

4. y = -2x2 функциясының графигін сал

  1. Теңдеулерді шешіңдер:

х3= 27;

х2= 81

5.Теңдеулерді шешіңдер:

х3 =64;

х2 =49




Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады

















Бақылау жұмысы № 6

Мақсаты:

«Қысқаша көбейту формулалары» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • Қысқаша көбейту формулаларын білу;

  • Формулаларды пайдаланып есеп шығару.


І нұсқа

ІІ нұсқа

  1. Қысқаша көбейту формуласын пайдаланып, көбейтуді орындаңдар:

(2а+b)(2a-b);

(3m-1)(3m+1);

(y+3x)(y-3x)

  1. Қысқаша көбейту формуласын пайдаланып, көбейтуді орындаңдар:

(c+3)(c-3);

(3m-2n)(3m+2n);

(a-4)(4+a)

  1. Екімүшені қосынды мен айырманың көбейтіндісі түрінде көрсетіңдер:

а)m2 – 4n2;

ә)25b2- 81a2;

б) ¼ a2- 9;

в)x2y2- z2.

  1. Екімүшені қосынды мен айырманың көбейтіндісі түрінде көрсетіңдер:

а)n2 – 9m2;

ә) 400a2- 9b2;

б)4b2-1/9;

в)1- x2y2.

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) (2b+1)(4b2-2b+1);

ә) (b-1)(b2+b+1)

    1. (1-3b)(9b2+3b+1);

    2. ә)(b+2)(b2-2b+4)

  1. Теңдіктің ақиқат екенін дәлелдеңдер:

(x-y)2 = (y-x)2

(-a-b)2=(a+b)2

  1. Амалды орындаңдар:

а) (4+a)2 ;

ә) (2a+3b)2

б) ( x3 +3b2)2

а) (y+15)2 ;

ә) (3a-10b)2

б) ( a3 +b4)2




Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады





















Бақылау жұмысы № 7

Мақсаты:

«Бүтін өрнектерді түрлендіру» тақырыбы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • Бүтін өрнек ұғымын білу;

  • Бүтін өрнекті көпмүшеге түрлендіру;

  • Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін қолдану.


І нұсқа

ІІ нұсқа

  1. Көбейткіштерге жіктеңдер:

а) 64 a – a3; ә)x3-10x2+25x

а) y5-25y3; ә)16x+ 8x2+x3

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) (a+b)(a-2b)+ (2b-a)(2b+a);

ә) (3x+2)2 – (3x –1)2.

а) (3a-b)(a+b)+ (b-3a)(b+3a);

ә) (3x+2)2 – (3x –1)2.

  1. Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер:


(x2+3)2 = (x2-3)(x2+3)+6(x2+3)

(4-x2)2= (4-x2)(4+x2) +2x2(x2-4)

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) (2b+1)(4b2-2b+1);

ә) (b-1)(b2+b+1).

а) (1-3b)(9b2+3b+1);

ә)(b+2)(b2-2b+4).

  1. Көбейткіштерге жіктеңдер:

а) а3+3a2 +3a;

ә)a3-3a2b –b3

а) а2+b2 +c2 + 2ab+ 2bc+ 2ac;

ә) 28x3+3x2+3x +1




Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады

























Бақылау жұмысы № 8

Мақсаты:

«Рационал өрнектер» тарауы бойынша білім, білік, дағдыларын тексеру.

ББД:

  • Бүтін, бөлшек, рационал өрнектер ұғымын білу;

  • Рационал бөлшектерді қысқарту;

  • Бөлімдері бірдей, әртүрлі бөлшектердің қосындысы мен айырмасын табу;

  • рационал өрнектерді көбейту және бөлу;

  • рационал өрнектерді теңбе-тең түрлендіру.


І нұсқа

ІІ нұсқа

  1. Бөлшекті қысқартыңдар:

А)

ә) ;

б)

а)

ә)

б)


  1. Өрнекті бөлшекке түрлендіріңдер:

А)

ә) 2y- б) .

А) ;

ә) 6y + б)

  1. Өрнекті ықшамдаңдар:

  1. екенін біле отырып, өрнектің мәнін табыңдар:




Бағалау критерийлері:

Кез келген екі тапсырманы толық орындаса «3» деген баға қойылады.

Кез келген үш тапсырманы толық орындаса «4» деген баға қойылады.

Төрт тапсырманы толық орындаса «5» қойылады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
11.00.2025
73
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі