Материалдар / АЛГЕБРА ПӘНІНЕН 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары 8-СЫНЫП

АЛГЕБРА ПӘНІНЕН 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары 8-СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
АЛГЕБРА ПӘНІНЕН 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары 8-СЫНЫП
Авторы:
12 Ақпан 2024
1349
9 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



































3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1-нұсқа

1. ? = 2?2 функциясы берілген.

a) Берілген функцияның графигін абцисса осі бойымен 2 бірлік оңға жылжытқандағы формуласын жазыңыз.

b) a) жағдайында пайда болған функция графигін тұрғызыңыз.

[2]

2. Доп жоғарыға тігінен лақтырылды. Доптың жер бетінен биіктігі ℎ = −4?2 + 20? формуласымен сипатталады. (Мұндағы h-метрмен берілген биіктік, t - секундпен берілген лақтырылғаннан кейін өткен уақыт) 3 секундтан кейін доп жерден қандай биіктікте болатынын анықтаңыз.

[1]

3. Жебенің h(м) ұшу биіктігі өзгеруінің t(c) қозғалыс уақытына тәуелділігі = 2 + 5? ?2 формуласымен сипатталады. Жебе қанша уақыттан кейін 6м биіктікте болатынын анықтаңыз.

[1]

4. Құлпынай плантациясына арналған тікбұрышты жер телімін бөліп алу үшін 60м қоршау қолданылды.

a) Тіктөртбұрыш аудан өлшемінің ұзындық өлшеміне тәуелді функциясын аналитикалық түрде беріңіз.

[3]

b) Функция графигін тұрғызыңыз.

[1]

c) Функция графигін пайдаланып, сұраққа жауап беріңіз. Плантацияның ауданы ең үлкен болуы үшін оның қабырғаларының ұзындығын қандай етіп алу қажет?

[1]

d) Периметрлері тең тіктөртбұрыштар арасында ауданы ең үлкен қандай фигура?

[1]

5. Хауыздағы суды екі сорғы арқылы ағызады. Суды ағызу үшін екінші сорғы у минут, ал бірінші сорғы екіншіге қарағанда 14 минут кем уақыт жұмсайды. Сорғылар бірігіп 24 минутта суды хауыздан ағызады.

a) Мәтіндегі ақпараттарды пайдаланып кестені толтырыңыз

[1]

b) Әр сорғы өзі жұмыс жасаса хауыздағы суды қанша уақытта ағызатынын табыңыз.


Жұмыс

Уақыт

Өнімділік

Бірінші сорғы




Екінші сорғы




Бірге




[4]

6. 8-класс оқушыларынан «Статистика элементтері» тарауы бойынша барлығы 20 ұпай болатын тест алынды. Оқушылардың тест нәтижелері мынадай болды:

15,16,11,15,18,20,13,17,13,19,11,11,18, 8,12.

(0;5], (5; 10], (10; 15], (15;20] интервалдарын қолданып, интервалдық кестесін құрыңыз.

[1]

7. Кестеде 30 күндегі температура жиілігі келтірілген.

Температура (С0 )

Жиілігі

20 < ? ≤ 24

1

24 < ? ≤ 28

4

28 < ? ≤ 32

16

32 < ? ≤ 36

7

36 < ? ≤ 40

2

a) 30 күн аралығындағы ең ұзақ сақталған температура көрсеткіші қандай?

[1]

b) Осы аралықтағы ең төменгі температура неше күн сақталатынын анықтаңыз.

[1]

8. Бес атқыштың нысаға тигізгендегі нәтижелері берілген: 3, 9, 5, 11, 14. Берілген ақпаратты пайдаланып, нәтиженің дисперсиясын есептеңіз.

[2]



3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

2-нұсқа

1. ? = 2?2 функциясы берілген.

a) Берілген функцияның графигін абцисса осі бойымен 4 бірлік оңға жылжытқандағы формуласын жазыңыз.

b) a) жағдайында пайда болған функция графигін тұрғызыңыз.

[2]

2. Доп жоғарыға тігінен лақтырылды. Доптың жер бетінен биіктігі ℎ = −3?2 + 10? формуласымен сипатталады. (Мұндағы h-метрмен берілген биіктік, t - секундпен берілген лақтырылғаннан кейін өткен уақыт) 1 секундтан кейін доп жерден қандай биіктікте болатынын анықтаңыз.

[1]

3. Жебенің h(м) ұшу биіктігі өзгеруінің t(c) қозғалыс уақытына тәуелділігі = 4 + 5? ?2 формуласымен сипатталады. Жебе қанша уақыттан кейін 8м биіктікте болатынын анықтаңыз.

[1]

4. Құлпынай плантациясына арналған тікбұрышты жер телімін бөліп алу үшін 80м қоршау қолданылды.

a) Тіктөртбұрыш аудан өлшемінің ұзындық өлшеміне тәуелді функциясын аналитикалық түрде беріңіз.

[3]

b) Функция графигін тұрғызыңыз.

[1]

c) Функция графигін пайдаланып, сұраққа жауап беріңіз. Плантацияның ауданы ең үлкен болуы үшін оның қабырғаларының ұзындығын қандай етіп алу қажет?

[1]

d) Периметрлері тең тіктөртбұрыштар арасында ауданы ең үлкен қандай фигура?

[1]

5. Хауыздағы суды екі сорғы арқылы ағызады. Суды ағызу үшін екінші сорғы у минут, ал бірінші сорғы екіншіге қарағанда 14 минут кем уақыт жұмсайды. Сорғылар бірігіп 24 минутта суды хауыздан ағызады.

a) Мәтіндегі ақпараттарды пайдаланып кестені толтырыңыз

[1]

b) Әр сорғы өзі жұмыс жасаса хауыздағы суды қанша уақытта ағызатынын табыңыз.


Жұмыс

Уақыт

Өнімділік

Бірінші сорғы




Екінші сорғы




Бірге





[4]

6. 8-класс оқушыларынан «Статистика элементтері» тарауы бойынша барлығы 20 ұпай болатын тест алынды. Оқушылардың тест нәтижелері мынадай болды:

15,16,11,15,18,20,13,17,13,19,11,11,18, 8,12.

(0;5], (5; 10], (10; 15], (15;20] интервалдарын қолданып, интервалдық кестесін құрыңыз.

[1]

7. Кестеде 30 күндегі температура жиілігі келтірілген.

Температура (С0 )

Жиілігі

30 < ? ≤ 34

1

34 < ? ≤ 38

4

38 < ? ≤ 42

16

42 < ? ≤ 46

7

46 < ? ≤ 50

2


a) 30 күн аралығындағы ең ұзақ сақталған температура көрсеткіші қандай?

[1]

b) Осы аралықтағы ең төменгі температура неше күн сақталатынын анықтаңыз.

[1]

8. Бес атқыштың нысаға тигізгендегі нәтижелері берілген: 2, 7, 5, 12, 15. Берілген ақпаратты пайдаланып, нәтиженің дисперсиясын есептеңіз.

[2]


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі