Алгебра пәнінен БЖБ және ТЖБ талдауы 3 тоқсан 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгебра пәнінен БЖБ және ТЖБ талдауы 3 тоқсан 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3-тоқсанның БЖБ ТЖБ талдауы берілген
Материалдың қысқаша нұсқасы

3 тоқсан, Алгебра пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Сынып: 8 "А"

Оқушылар саны: 20

Мұғалім: Охан М.

Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелеріне талдау жасау

Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

20

11

0

20

0

70

100

БЖБ 2

20

15

0

17

3

70

100

БЖБ 3

20

11

8

12

0

35

60

ТЖБ

20

20

0

17

3

40

100










Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.4.2.1

мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

8.4.2.2

мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;

8.4.2.2

мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;

БЖБ 2

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;

8.4.1.3

түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;

8.4.1.4

аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;

8.4.1.3

түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;


БЖБ 3

8.3.3.1

таңдама нәтижелерін жиіліктердің интервалдық кестесі арқылы беру;

8.3.3.2

жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру;

8.3.3.3жинақталған жиілік анықтамасын білу;

8.3.3.4статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдау;

8.3.3.5дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу;

8.3.3.2

жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру;

8.3.3.5

дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу;


ТЖБ

8.3.3.1

таңдама нәтижелерін жиіліктердің интервалдық кестесі арқылы беру;

8.3.3.5

дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу;

8.4.1.3

түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;

8.4.1.4

аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;

8.4.2.2

мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу

8.3.3.4

статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдау; 8.3.3.5

дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу;


8.4.1.3

түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;


8.4.2.2

мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;



1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Айткулова Еркежан, Айтуғанқызы Аружан, Амангелд Бүркіт, Амантай Нүрдаулет, Амирхан Жаннұр, Бериков Санжар, Бимжанова Сания, Болатбекқызы Айгерім, Дәуренқызы Фатиха, Елай Унай, Ерденова Камила, Жусупбаев Елдар, Исабекова Саянат, Казей Жанеля, Қарқынбек Заңғар, Надырхан Ерғали, Нұржікен Нұрсолтан, Ораз Айболсын, САРҚЫТБЕК ПАРИЗА, Төкен Арсен

-

БЖБ 2

-

Айткулова Еркежан, Айтуғанқызы Аружан, Амангелд Бүркіт, Амантай Нүрдаулет, Қарқынбек Заңғар, Надырхан Ерғали, Нұржікен Нұрсолтан, Ораз Айболсын, Төкен Арсен, Казей Жанеля, Исабекова Саянат, Жусупбаев Елдар, Ерденова Камила, Болатбекқызы Айгерім, Бимжанова Сания, Бериков Санжар, Амирхан Жаннұр

САРҚЫТБЕК ПАРИЗА, Елай Унай, Дәуренқызы Фатиха

БЖБ 3

Айтуғанқызы Аружан, Амантай Нүрдаулет, Бериков Санжар, Болатбекқызы Айгерім, Қарқынбек Заңғар, Надырхан Ерғали, Нұржікен Нұрсолтан, Ораз Айболсын

Айткулова Еркежан, Амангелд Бүркіт, Амирхан Жаннұр, Бимжанова Сания, Дәуренқызы Фатиха, Елай Унай, Ерденова Камила, Жусупбаев Елдар, Исабекова Саянат, Төкен Арсен, Казей Жанеля, САРҚЫТБЕК ПАРИЗА

-

ТЖБ

-

Айткулова Еркежан, Айтуғанқызы Аружан, Амангелд Бүркіт, Амантай Нүрдаулет, Амирхан Жаннұр, Бериков Санжар, Бимжанова Сания, Болатбекқызы Айгерім, Ерденова Камила, Жусупбаев Елдар, Исабекова Саянат, Казей Жанеля, Қарқынбек Заңғар, Надырхан Ерғали, Нұржікен Нұрсолтан, Ораз Айболсын, Төкен Арсен

Дәуренқызы Фатиха, Елай Унай, САРҚЫТБЕК ПАРИЗА


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмі, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығару

- Функциялар, олардың қасиеттері мен графиктері , оны есептер шығаруда пайдалану

- жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру;

-статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдау;


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

-тапсырма шарттарын мұқият оқымау;

- өткен материалды қайталау;

- сабақ тақырыбы бойынша есептер шығару дағдысының жеткіліксіздігі;

- теорияны толық білмеуі;

- математикалық символдарды дұрыс пайдаланбауы


4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

Жұмысты орындау кезіндегі жеке тәсілдерді қолдану

Өткен бөлімнің тақырыптарын қарастыру

Қателермен жұмыс

Білім деңгейін көтеру сапасын тексеру үшін үлгілік тапсырмалар беру

Мерзімі :: 24.03.2024

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Майрагүл Охан



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.03.2024
669
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі