Материалдар / Алгебра сабағынан тжб жұмысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгебра сабағынан тжб жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыға түсінікті, тақырыпқа сай
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2020
337
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Алгебра

ІІ тоқсанға арналған ТЖБ




1. [1балл] Егер у =

коэффициентінің мәнінтабыңыз

І нұсқа


функциясыныңграфигі А (1; – 4) нүктесінен өтсек

А) 4 В) 1 С)–1 Д) –4


Shape1 2. [1 балл] у= - функциясының абсцисса осімен қиылысунүктесінің


координатасын табыңыз:


3. [3 балл] (0; 3) нүктесінен өтетін және y = –5x функциясының графигіне параллель

болатын функцияны формуламенжаз.


4. [4 балл] Социологтар мектептің 20 білім алушысынан өткен айда әрқайсысы қанша кітаптан оқығандықтары туралы сауал алғанда: 3, 0, 1, 5, 1, 2, 3, 3, 1, 1, 3, 0, 3, 4, 2, 4, 5, 5, 6, 2 екенінанықтады.

  1. берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;

  2. ең көп таралған оқылған кітап санынкөрсетіңіз;

  3. салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.



5. [3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілменшешіңіз:



  1. [4 балл] Математикадан жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:





  1. таңдамакөлемін;

  2. көпшілік оқушылардың алғанбалы;

  3. егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.


  1. [4балл] y=(a+1)x+a–1 функциясының графигі абцисса осін (-2;0) нүктесіндеқияды.

а) а мәнін анықтаңыз;

в) Функцияны түрінде жазыңыз

с) сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектен өтпейтінін

анықтаңыз.



  1. Shape2 [1балл] Егер у= коэффициентінің мәнін табыңыз

ІІ нұсқа


функциясыныңграфигі А (2; – 3) нүктесінен өтсек

А)-6 В) 6 С)–3 Д) 2


  1. Shape3 [1 балл] у= функциясының абсцисса осімен қиылысунүктесінің


координатасын табыңыз:

  1. [3балл] (0; 2) нүктесінен өтетін және y=–6x функциясының графигіне параллель болатын функцияны формуламенжаз.


  1. [4балл] Кафедрадағы 15 қызметкердің бір айдағы кезекшілік кестесі бар: 3 0 5 7 4 3 1 9 5 3 4 3 2 85

  1. берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;

  2. ең көп таралған кезекшілік санынкөрсетіңіз;

  3. салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.


  1. Shape4


    [3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктіктәсілменшешіңіз:


  1. [4 балл] Математикадан жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:







  1. таңдамакөлемін;

  2. көпшілік оқушылардың алғанбалы;

  3. егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.


  1. [4балл] y = (a + 1)x + a – 1 функциясының графигі абцисса осін (2;0) нүктесіндеқияды.

  1. а мәнінанықтаңыз;

  2. функцияны y = kx + b түріндежазыңыз;

  3. сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектенөтпейтінін

анықтаңыз.














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!