Алгебралық бөлшек және оның қасиеттері.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Алгебралық бөлшек және оның қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы әдіс-тәсілдер ұсына отырып өттім
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар Тексерілді: ________________

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.4BАлгебралық бөлшектер

Мектеп: «Қызылтаң» жоббм

Күні: 05.02.20ж

Мұғалімнің аты жөні: Қаражанова Алуа

Сынып: 7 Ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгерту

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.16

алгебралық бөлшектерді танып білу;


Сабақ

мақсаттары

Оқушыларда алгебралық бөлшектер ұғымы туралы білімді қалыптастыру және олардың негізгі қасиеттерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.

Бағалау

критерийлері

  • 1. Алгебралық бөлшек ұғымын біледі;

  • 2. Алгебралық бөлшектердің негізгі қасиеттерін біледі;

  • 3. Есептер шығаруда алгебралық бөлшектердің негізгі қасиетін қолданады;

Құндылықтарды

дарыту

Жұппен, топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

Пәнаралық

байланыстар

Геометрия, әдебиет

АКТ қолдану

дағдылары

Интерактивті тақтаны қолдану дағдысын дамыту

Бастапқы білім


Жай бөлшектің негізгі қасиеті, жай бөлшекті қысқарту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

  1. мин


1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Үй тапсырмасын тексеру 2-балл

3. Математикалық диктант 7 -балл

Оқулықтар, форомулалар

Сабақтың ортасы

10 мин































10 мин








20мин

  6. Жаңа тақырып.

Анықтама:

Айнымалының мүмкін мәндері- өрнектің мағынасы болатындай айнымалының мәндері. Ал өрнектің мағынасы болмайтын айнымалының мәндері  айнымалының мүмкін болмайтын мәндері деп аталады.

Мүмкін мәндер жиыны (ММЖ) деп белгілі өрнек үшін айнымалының мүмкін мәндерінің жиынын айтады.

Дискриптор:

Алгебралық бөлшектерді ажырата алады

Алгебралық өрнектерге амалдар қолдана алады

Алгебралық өрнектерді кысқарту амалдарын орындай алады

Бөлшекті қысқарту дегеніміз- бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей көбейткішке бөлу.Рационал бөлшектерді қысқартудың жай бөлшектерді қысқартудан айырмашылығы бар.
Рационал бөлшекті қысқарту кезінде өрнектерді түрлендірудің әр түрлі тәсілдері, оның ішінде, қысқаша көбейту формулалары қолданылады. Бұл жерде бөлу амалын бөлгішке кері өрнекке көбейтумен алмастырған дұрыс.

Мысал 1

Алгебралық бөлшекті қысқартыңыз:

Мысал 2

Алгебралық бөлшекті қысқартыңыз:

Оқулқпен жұмыс № 6,1 есеп 4- балл

  1. «Абай тану» жеке жұмыс 1- балл



; ; ; ;



Дескриптор Білім алушы

- бөлшекті қысқартады;

- тепе теңдікті дәлелдейді.


  1. Сергіту сәті

(Үшбұрштарды таңдау)

Тікбұрышты үшбұрыш – мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар

Әр қабырғалы үшбұрыш – құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар

Тең бүйірлі үшбұрыш – әрқашан әділдікті қолдайтын жандар

Тең қабырғалы үшбұрыш – сыпайы болуға ұмтылатын жандар


DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1

DrawObject7 DrawObject6 DrawObject5



DrawObject8



  1. «Елшілік» әдісі 6-балл

деңгейлік тапсырмалар

Берілген алгебралық бөлшектерді қысқартыңыздар:

А деңгейі


В деңгейі


С деңгейі




Дескриптор Білім алушы

- ортақ көбейткіштерді жақша сыртына отырып, көбейткіштерге жіктейді;

- қысқаша көбейту формуласын пайдаланып, көбейткіштерге жіктейді;

- бөлшекті қысқартады;

- тепе теңдікті дәлелдейді.Қосымша

Презентация

Кысқша көбейту формулсын айту

































Презентация



















Сабақтың соңы

5 мин

Үй жұмысы.


1.6 Алгебралық бөлшекті қысқартыңыз:

С



абақты қорытындылау

Рефлексия

Қосымша


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
27.01.2025
118
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі