|
Тақырыбы: САБАҚ - |
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару |
||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау. . Пысықтау сұрақтары:
Дұрыс жауап үшін оқушылар бағалау парақтарына мұғалімнің айтқан бағасын қояды). Сәйкестік тест
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
Постер Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді 1 топ Көбейту 2 тоа Бөлу 3 топ Дәреже Қосымша ресур
Мүмкін жағдайда қысқарту орындалады. Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады.
1-мысал. Шешуі. Берілген бөлшектерді көбейту кезінде бірдей өрнектерді қысқартамыз:
Мысалы, - Мұнда алдымен екінші бөлшектің алымындағы қысқаша көбейту формуласын ашамыз, содан кейін алымдарын бір-біріне, бөлімдерін бір-біріне көбейтіп, алымдарының көбейтіндісін алымына, бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазып, шыққан бөлшекті қысқартамыз.(мұғалім оқушылардан қысқаша көбейту формуласының жіктелуін сұрайды)
Жауабы: 2-мысал.
Мысалы, 3-мысал.
Жауабы: Топтар жарысы Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді
1. 4.
|
Оқулық №1жұмыс дәптері Қосымша тапсырма:1.7 |
|||
|
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
Оқу жылдамдығын тексеру. Топтық жұмыс
1)
4) «Ойлан, тап!»
1.
3.
(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару
|
Тақырыбы: САБАҚ - |
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару |
||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау. . Пысықтау сұрақтары:
Дұрыс жауап үшін оқушылар бағалау парақтарына мұғалімнің айтқан бағасын қояды). Сәйкестік тест
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
Постер Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді 1 топ Көбейту 2 тоа Бөлу 3 топ Дәреже Қосымша ресур
Мүмкін жағдайда қысқарту орындалады. Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады.
1-мысал. Шешуі. Берілген бөлшектерді көбейту кезінде бірдей өрнектерді қысқартамыз:
Мысалы, - Мұнда алдымен екінші бөлшектің алымындағы қысқаша көбейту формуласын ашамыз, содан кейін алымдарын бір-біріне, бөлімдерін бір-біріне көбейтіп, алымдарының көбейтіндісін алымына, бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазып, шыққан бөлшекті қысқартамыз.(мұғалім оқушылардан қысқаша көбейту формуласының жіктелуін сұрайды)
Жауабы: 2-мысал.
Мысалы, 3-мысал.
Жауабы: Топтар жарысы Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді
1. 4.
|
Оқулық №1жұмыс дәптері Қосымша тапсырма:1.7 |
|||
|
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
Оқу жылдамдығын тексеру. Топтық жұмыс
1)
4) «Ойлан, тап!»
1.
3.
(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
шағым қалдыра аласыз




















