Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

САБАҚ -

Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.19

алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

7.2.1.20

алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады



Кейбір оқушылар:

Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.

. Пысықтау сұрақтары:

  • ) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

  • 2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

  • 3) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

  • 4) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

  • 5) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?

Дұрыс жауап үшін оқушылар бағалау парақтарына мұғалімнің айтқан бағасын қояды).

Сәйкестік тест


  1. a2-b2= 1. a3-3a2b+3ab2-b3

  2. (a-b)2= 2. (a-b)(a+b)

  3. (a+b)2= 3. (a-b)(a2+ab+b2)

  4. (a-b)3= 4. a2-2ab+b2

  5. (a+b)3= 5. a3+3a2b+3ab2+b3

  6. a3-b3= 6. a2+2ab+b2

  7. a3+b3= 7. (a+b)(a2-ab+b2)



Сабақтың ортасы (6-30 минут)

Постер

Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды

Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді

1 топ Көбейту

2 тоа Бөлу

3 топ Дәреже

Қосымша ресур

  • Жай бөлшектерді көбейту үшін олардың алымын алымына көбейтіп, шыққан нәтижені алымына және бөлімін бөліміне көбейтіп, нәтижесін бөліміне жазатыны сендерге белгілі.

Мүмкін жағдайда қысқарту орындалады.

Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады.

1-мысал. және рационал бөлшектерінің көбейтіндісін табайық.

Шешуі. Берілген бөлшектерді көбейту кезінде бірдей өрнектерді қысқартамыз:

Жауабы: .


  • Рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін әрқашанда алымы мен бөлімі көпмүшелер болатын бөлшек түрінде жазуға болатынын білеміз.

Мысалы, .

- Мұнда алдымен екінші бөлшектің алымындағы қысқаша көбейту формуласын ашамыз, содан кейін алымдарын бір-біріне, бөлімдерін бір-біріне көбейтіп, алымдарының көбейтіндісін алымына, бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазып, шыққан бөлшекті қысқартамыз.(мұғалім оқушылардан қысқаша көбейту формуласының жіктелуін сұрайды)

Жауабы: .


2-мысал.

Жауабы: .

  • 2 және , және және т.с.с. сандар өзара кері сандар, яғни екі санның көбейтіндісі 1-ге тең болса, онда олар кері сандар деп аталатыны белгілі.

  • Сонымен қатар жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі.

Мысалы,

3-мысал.

Жауабы: .

Топтар жарысы

Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді

1. 2. 3.

4. 5. 6.


Оқулық



1жұмыс дәптері


Қосымша тапсырма:1.7

Сабақтың соңы( 31-40мин)

Оқу жылдамдығын тексеру.

Топтық жұмыс

1) : 2) 3)

4) 5) 6)

«Ойлан, тап!»

1. 2.

3. 4.


(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
2217
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі