Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тараз қаласы

«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің

М. Мәметова атындағы №27 орта мектебі» КММ

Арал Фариза Маратқызы



Тақырыбы: Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану

Күні: 05.05.2023

Сынып:

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау;

7.2.1.21құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Оқушылардың басым бөлігі: алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау

Кейбір оқушылар: құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді түрлендіруді орындау;


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

  • Ұйымдастыру сәті

  • Оқушылармен сәлемдесу.

  • Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру үшін.Тындаймыз бір шапалақ ұрады ,белсенділіктанытамыз екі шапалақ ұрады ұйымшылдылық боламыз үш шапалақ ұрады .

  • Әр оқушы 1-20 сандар арасынан тандайды сол арқылы «Random» платформасы арқылы топқа бөліп аламыз.


Пазыл әдісі арқылы топ мүшелері топ аттарын біледі Топбасшыға бағалау парағы беріледі және стикерлер ұсынылады. Топ ішінде өзара бағалау жүргізіледі.








  • Үй жұмысын тексеру “Көршінді тексер” әдісі арқылы тексеріп

Оқушылар үй жұмысын слайдтан дайын жауап бойынша жұппен бірін-бірі тексереді

Сәлемдеседі


Шапалақ ұрады




Топқа бөлінеді



Топтың атауын пазыл қүрастыру арқылы біледі.









Үй жұмыстарын тексереді



















Үй жұмысын дұрыс орындаған балалар 1 балдан алады




https://www.classtools.net/random-name-picker/33_m5iRAA


1-20 сандар қима қағаздар


Пазыл қима-қағаздар










Интербелсенді Тақта ,Слайд


Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

7 минут



Сабақ тақырыбымен және мақсатымен оқушыларды таныстыру.

  • Оқушыларды сабаққа дайындау үшін «Банкомат» әдісі деңгейлік тапсырмалар ұсыну арқылы логикалықсұрақтар ұсынамын.





Тақтаға шығып жауап береді




Топбасшысы сұраққа жауап берген оқушыларды бағалап отырады.

1-2сұраққа 1 балл

3-4 сұрақтарға 2 балл

5-6 сұрақтарға 3 балл

7-8 сұрақтарға 4 балл








Оқулықпен жұмыс

15 минут




























5 минут







5 минут

«Фри» әдісі арқылы топтық тапсырмалар . Қима қағаздармен жасалған фриларда оқулықтағы есептер жазылған тапысырма беріледі. Екі окушы бірігіп орындайды. Жұптық тапсырма.

40,8

1.


2.


3.


4.

40,9


Топтарға билеттер таратылады «Юла әдісі» арқылы бірігіп салады ішінде мына тапсырмалар орналасқан

Өрнектерде бөлшек –рационал өрнек болатын есептерді табу?




Сергіту сәті шапшандық таныту арқылы берілген формулады әуеннің ырғамен бірге жасау керек үлгермесе орын ауыстырады


Екі окушы бірігіп орындайды








Дескриптор:

- Екі бөлшектің алымы мен бөлімін топтау арқылы көбейткіштерге жіктейді;

- Бірінші бөлшекті екінші бөлшекке кері бөлшекке көбейтеді;

- Алымын алымына, бөлімін бөліміне көбейтеді;

- Өрнектерді қысқартады;

- Ықшамдап жауабын жазады.




Оқушылар есептерді тақтаға орындайды




Дескриптор:

- Рационал бөлшектері табу






формулады әуеннің ырғамен бірге жасау керек үлгермесе орын ауыстырады


Дескриптор:

-формуларды жазу

-уақытқа үлгеру
























Топбасшы есеп шығарған оқушыларды баллмен бағалап отырады.Есеп шығарған балаларға 1 баллдан беріледі













Топбасшы есеп шығарған оқушыларды баллмен бағалап отырады.Есеп шығарған балаларға 1 баллдан беріледі

Топбасшы формуларды дұрыс жазған оқушыларға 1 баллдан


Тапсырмалар жазылған қима қығаздар














Плакаттар

Қолшатыр




Соңы

3 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия Бағдаршам әдісі арқылы орындалады

«Оқулық» әдісі арқылы

Үй жұмысы: №727

Оқушылар стикерлер жабыстыру арқылы кері байланыс жасайды.



Оқулық















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.05.2023
418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі