Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер ж/е теңсіздіктер 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер ж/е теңсіздіктер 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне қажетті материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер ж/е теңсіздіктер


7 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


5.2.1.1

қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру;

5.2.1.2

әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Сызықтық теңдеу мен теңсіздіктер арқылы ойларын анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады

Оқушылардың басым бөлігі:

Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады

Кейбір оқушылар:

Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап

Қандай өрнек алгебралық өрнек деп аталады?

-Қандай сандарды алгебралық өрнектегі әріптің қабылдайтын мәндері деп атайды?

-Қандай алгебралық өрнектер алгебралық қосынды деп аталады?

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.

Сабақтың ортасы (6-40 минут)

Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Тақырыптарға шолу

Карточкалармен жұмыс

Бөлшекті қысқару арқылы ықшамдаңдар:


, , ,

2.Алгебралық қосындыны ықшамдаңдар:

1) а + 1,2 – 3

2) 4,8 + а – 4,8 –а + 1,5

3.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, түлендіріңдер:

3 * (2а +9в +10с)




Бөлшекті қысқартыңдар:


, , ,

2.Алгебралық қосындыны ықшамдаңдар:

1) 12 - а – 3

2) 3,8 + а – 3,8 –а - 6

3.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, түлендіріңдер:

5 * (3а +8в +10с)

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді


Оқулық

Доп,текше кітап,дәптер,қалам,қарындаш.

1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)

Ойлан тап,Әр топқа тапсырма беру

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар мен жұмыс істеу арқылы топпен жарыс ұйымдастыру

«Кім білімді»

Топтар жарысы

Теңсіздіктің қасиеттерін пайдаланып:


1) 12>8 теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 5-ті азайтыңдар;


2) 15<21 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 3-ке бөліңдер.


2 . Теңсіздіктерді мүшелеп:

қосыңдар: 13>7 және 8>3;

көбейтіңдер: 2<7 және 8<10 .

3 . Мына теңсіздіктің шемімдерін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:


x > -7; 3 ≤ x ≤ 8 .








Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді


1 . Теңсіздіктің қасиеттерін пайдаланып:

1) 15>9 теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 4-ті азайтыңдар;

2) 18<30 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 6-ға бөліңдер.

2 . Теңсіздіктерді мүшелеп:

қосыңдар: 27>15 және 9>7;

көбейтіңдер: 12>7 және 13>5 .


3 . Мына теңсіздіктің шемімдерін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:

x <9; 4 ≤ x ≤ 10 .


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

Оқу материалы мазмұнына рефлексия жасау арқылы игерген білімін көрсетеді


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?


1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?


1.


2.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
976
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі