Материалдар / Алгебралық өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алгебралық өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша "Алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіру" тақырыбында 6 сыныпқа жүргізілген ашық сабақ ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2023
293
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2В Алгебралық өрнектер

Мектеп: №76 жалпы орта мектебі

Педагогтің аты-жөні:

Сванбаева А.А.

Сыныбы: 6 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Алгебралық өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең

түрлендіруді орындау;


Сабақтың мақсаты:

Жақшаны ашу ережелерін қолданып, ұқсас мүшелерді біріктіру, алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығару


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



2 мин

Қызығушылықты ояту.



3 мин









5 мин








7 мин







5 мин















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. «Алтын сақа» әдісімен үш топқа түстер бойынша бөлемін. «Досыңмен сәлемдес» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал орнатамын.



Үй тапсырмасын тексеру.

«Көршіңді тексер» әдісі арқылыc №726 есепті тексеру.







Өткенді қайталау

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында ширату жаттығуын Wordwall платформасында «Сұрақ-жауап» әдісін жүргіземін.


Жаңа сабақ тақырыбын

Түсіндіру. Мысал келтіру

Оқулықпен жұмыс.

742, №743 есептерді орындау


Сабақты пысықтау мақсатында «Жұбын тап» әдісі бойынша жеке тапсырма орындайды

Саралау: топтық жұмыста берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек береді

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету

1.8a+1.5a=3.3a

6m+5-m+1=5m+6

X+6y-(8x-y)=-7x+5y

3(a+4)=3a+12






2.1a+1.2a=3.3a

3m+2+2m+4=5m+6

-2x+2y-(5x-3y)=-7x+5y

a+3+2a+9=3a+12



Тапқырлар

Алғырлар

Зеректер






Оқушылар бірін-бірі экранда көрсетілген жауаппен тексереді.

«Бәйге» бағалау парақшасына белгілеп отырады.


Әр карточкадағы сұрақтарға ауызша жауап береді










3топқа 3 түрлі суреттер жинағы беріледі, есепті шығарып жұбын табады.













Дұрыс жауаппен салыстыру

2 балл







Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірібағалайды

Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Жұбын тап тапсырмасына 2 балл

Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақтың ортасы


10 мин












3 мин


Жеке жұмыс Plikers платформасында «Тест» тапсырмасын орындау.

Мақсаты: Берілген есепті жылдам шығару тақырыпты қаншалықты меңгергенін білу, ойларын жинақтау.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.



Сергіту сәті.

«Лабиринт» ойынын жүргізу

Оқушылар экраннан тест тапсырмасын жылдам орындайды










Лабиринт ойынын топпен бірге уақытқа ойнайды

Ең жоғары 4 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 6-сынып.


Shape1 Shape2

5 мин



«Тарсия» әдісі арқылы тапсырма орындау. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді.




Әр топқа жеке үлестірме қағазда тапсырма беріледі. Тепе-тең өрнектерді тауып постерге жапсырады. Пайда болған сурет бойынша постер қорғайды


Дұрыс жауапка 2 балл қойылады



Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Рефлексия

2 мин





Бағалау.

Сабақ барысында жиналған:

"5" – 9-10 балл

"4" – 8-7 балл

"3" – 5-6 балл

Үйге тапсырма

747


Кері байланыс. «Сыр сандық» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс алу.

Оқушылар өз бағалау парақшаларына қарап қанша балл жинағандарын көрсетеді.

Кері байланыс үшін асықтарын 3 сандықтың біреуіне салады.










1 сандықта «Барлығын түсіндім»

2 сандықта «Енді түсініп келемін»

3 сандықта «Түсінбедім»























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!