Сабақтың басы
3
мин
2
мин
Қызығушылықты
ояту.
3 мин
5 мин
7 мин
5 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесу. «Алтын
сақа» әдісімен үш топқа түстер
бойынша бөлемін. «Досыңмен
сәлемдес» әдісі арқылы психологиялық
жағымды ахуал орнатамын.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Көршіңді
тексер» әдісі арқылыc №726 есепті
тексеру.
Өткенді
қайталау
Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару мақсатында ширату жаттығуын Wordwall платформасында «Сұрақ-жауап»
әдісін жүргіземін.
Жаңа сабақ
тақырыбын
Түсіндіру. Мысал
келтіру
Оқулықпен
жұмыс.
№742, №743 есептерді
орындау
Сабақты
пысықтау мақсатында
«Жұбын
тап» әдісі бойынша жеке тапсырма
орындайды
Саралау:
топтық
жұмыста берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді
қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек
береді
Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі
көрініс табады.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету
1.8a+1.5a=3.3a
|
6m+5-m+1=5m+6
|
X+6y-(8x-y)=-7x+5y
|
3(a+4)=3a+12
|
2.1a+1.2a=3.3a
|
3m+2+2m+4=5m+6
|
-2x+2y-(5x-3y)=-7x+5y
|
a+3+2a+9=3a+12
|
|
Тапқырлар
Алғырлар
Зеректер
Оқушылар
бірін-бірі экранда көрсетілген жауаппен
тексереді.
«Бәйге» бағалау парақшасына белгілеп
отырады.
Әр
карточкадағы сұрақтарға ауызша жауап береді
3топқа 3
түрлі суреттер жинағы беріледі, есепті шығарып жұбын
табады.
|
Дұрыс
жауаппен салыстыру
2
балл
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы
бірін-бірібағалайды
Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
Жұбын тап
тапсырмасына 2 балл
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Сабақтың ортасы
10
мин
3
мин
|
Жеке
жұмыс Plikers платформасында
«Тест» тапсырмасын
орындау.
Мақсаты: Берілген есепті жылдам шығару
тақырыпты қаншалықты меңгергенін білу, ойларын
жинақтау.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан
ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Сергіту
сәті.
«Лабиринт» ойынын
жүргізу
|
Оқушылар
экраннан тест тапсырмасын жылдам орындайды
Лабиринт
ойынын топпен бірге уақытқа ойнайды
|
Ең жоғары
4 балл қойылады
|
ДК экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
6-сынып.
|
5
мин
|
«Тарсия» әдісі арқылы тапсырма орындау.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді.
|
Әр топқа
жеке үлестірме қағазда тапсырма беріледі. Тепе-тең өрнектерді тауып
постерге жапсырады. Пайда болған сурет бойынша постер
қорғайды
|
Дұрыс
жауапка 2 балл
қойылады
|
|
Сабақтың
соңы.
Ой толғаныс.
Рефлексия
2 мин
|
Бағалау.
Сабақ
барысында жиналған:
"5" –
9-10 балл
"4" – 8-7
балл
"3" – 5-6
балл
Үйге
тапсырма
№747
Кері
байланыс. «Сыр
сандық» әдісі арқылы сабаққа кері
байланыс алу.
|
Оқушылар
өз бағалау парақшаларына қарап қанша балл жинағандарын
көрсетеді.
Кері
байланыс үшін асықтарын 3 сандықтың біреуіне
салады.
|
1
сандықта «Барлығын түсіндім»
2
сандықта «Енді түсініп келемін»
3
сандықта «Түсінбедім»
|
|