Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспары
Бөлім
«Практикалық программалау»
Педагогтың
аты-жөні
Смайл Ақбөпе
Жеңісқызы
Күні
16.04.2024
Сынып
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
Алгоритмді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
7.3.2.1 Python программалау
тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.
Сабақтың
мақсаты:
Алгоритмді программалаудың
негізгі құрылымдарымен танысады.Есепті программалау барысында,
оның алгоритмін программалайды
Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезені/
уақыт
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Жаңа
сабақ
Сәлемдесу .Оқушыларды
түгелдеу.
Ой қозғау. «Кім жылдам?»
әдісі
1.Алгоритмнің қандай түрлерін
білесің?
2.Есептерді программалауда
тиімді алгоритм құру қаншалықты маңызды?
Алгоритмдер құрылымына қарай 3
түрге бөлінеді.
Сызықтық алгоритмдер
–тармақталған және қайталау
әрекеттері жоқ, барлық әрекет тізбекпен, бірінен соң бірі табиғи
реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік
құрылым
Тармақталған
алгоритмдер– бастапқы қойылған шарттың
орындалуына қарай есептеу жүргізудің бірінші немесе екінші жолымен
жүруін көрсететін алгоритмдік құрылым.
Циклдік
алгоритм– бастапқы қойылған шарт
орындалғанша қайталанатын командалар тізбегін көрсететін
алгоритмдік құрылым. Циклдер көмегімен программа жазу оның жазылу
процесін жеңілдетеді
Сәлемдесу.
Балалар сұрақтарға жауап
беру
Мұғалімді
тыңдайды
Мадақтау
Қалыптастырушы
бағалау
Сабаққа қатысу
белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу»
әдісі арқылы бағалайды
Компьютер
слайд
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу (білімді
өзектендіру үшін)
Оқулықпен
жұмыс.
Тапсырма.
Екітаңбалы N саны берілген. Осы санның цифрларының
қосындысы тақ сан ба, әлде жұп сан ба? Анықта. Егер тақ сан болса,
жауапқа 1 саны, жұп сан болса, 0 саны шықсын.
тапсырма.
«Дүкенге бару» жобасы Бүгін – Айдостың туған күні. Оған
достары қонаққа келеді. Айдос қонақтарға дастарқан жаю үшін үйінің
жанында орналасқан екі дүкеннен қажетті азық-түлік сатып алуы
керек. Айдостың үйінен 1-дүкенге дейінгі арақашықтық – а метр,
2-дүкенге дейін – b метр. Ал екі дүкеннің арасы c метр болады.
Айдосқа екі дүкенге де барып, үйіне қайтып келетін ең қысқа жолды
таңдауға көмектес
Нәтижені экранға шығар.
мысалы
нәтиже
5 30 15
40
N=int(input())
S=k=0
S=N//10+ N % 10
if S % 2 ==1:
k=1
else:
k=0;
print(k)
Қалыптастырушы
бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
Компьютер
слайд
Компьютер
слайд
Сабақтың
соңы.
Қорытындылау.
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр.
Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған
есепке ауыстыр. Құрастырған есебіңнің блок-схемасын құрып,
программалық кодын жаз
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз