Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алгоритм трассировкасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4 бөлім. Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары |
Мектеп: №2 Қандыағаш қалалық ЖББОМ |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Берекетова Гаухар Серикбаевна |
|||||
Сынып: 8 « » |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритм трассировкасы |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.1 Алгоритм трассировкасын жүзеге асыру. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Алгоритм трассировкасын жүзеге асырады. Оқушылардың басым бөлігі: Алгоритм трассировкасын жолдарын көрсетеді. Кейбір окушылар: Алгоритм трассировкасын жолдарын анықтап,кез-келген трассировка кестесін жасайды. |
|||||
Бағалау критерийі |
Білім алушы • Есепті шешу трассировкасын орындайды. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды.
|
|||||
Тілдік мақсаттар
|
|
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау. |
|||||
Құндылықтарға баулу
|
|
|||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын тілі. |
|||||
Алдыңғы білім |
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп логикалық көпір құру.
|
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 3минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, сыныпта жағымды ахуал орнату. Бір біріне жақсы тілек айту. Топтарға бөлу. THE Hat программасы арқылы топқа бөлу. Программа өзі оқушыларды есімдері арқылы үш топқа бөледі. Ширату жаттығулары:«Өзі туралы кластер» тренинг Әр топ оқушыларымен танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б |
1-топ: компьютер 2-топ: Программа 3-топ алгоритм «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
||||
Білу 15 минут Түсіну 5 минут Қолдану 7 минут |
Оқушылардың білімдерін бағалау үшін бағалау парағы беріледі. Соған оқушылар өз өздерін бағалайды. Алдыңғы сабақты қайталап еске түсіру үшін «конверт әдісін» қолданамыз. Qr mania программасын пайдаланып жасырылған сұрақтарға жауап беру. Сары, көк, қызыл конверттердің ішіндегі екі сұраққа жауап беру. «Сары конвертте»
«Көк конвертте»
«Қызыл конвертте»
Дескриптор: 1. Анықтамаларды біледі 2. Есептерді қолдана алады «Кім білімді?» Үй тапсырмасын тексеру үшін BlimlandonlineMektep платформасы арқылы тапсырмалардың шешімін табу. Дескриптор: 1. Цикл параметрлерін түсінеді 2. Есептерді қолдана алады Бүгінгі сабақтың тақырыбын білу үшін экрандағы Кодтау кестесін қолданып, әріптерді орналастырып тақырыпты ашу. Тақырып АЛГОРИТМ ТРАССИРОВКАСЫ. Конфуций «Нағыз бір қате ол өткен қателіктерді түзету» деп айтқан екен. Тақырыпты ашу үшін Видео материал қарау. Алгоритмнің дұрыстығын тексеру үшін оны программалау тіліне аудару немесе компьютерде орындап көру міндетті емес. Алгоритмді адам өз қолымен, трассировка көмегімен тексере алады. Трассировка –алгоритмін жұмыс істеу қабілетін тексеру,қателерін іздеу және т.б. үшін қолданылатын програманы қадам-қадаммен орындау. Трассировканы қолмен жүргізу арқылы,адам алгоритмнің әрбір командасын орындап,оны трассировка кестесін енгізе отырып,процессор жұмысын модельдейді. Қолмен жасалатын трассировка-трассировка кестесін толтыру.Трассировка кестесі-алгоритмді орындаудағы процессор жұмысының моделі. «Бір минут» әдісі арқылы осы видеоны талқылау, сұрау.Оқушыларға үш есептің коды беріледі. Есептердің бағдарламаға саллынған түрін көру. Есептің қателерін анықтау, трассировка кестесін құру. Дескриптор: 1. Анықтамаларды біледі 2. Трассировка кестесін құра алады. Сергіту ойыны Wordle.kz сайтын пайдалану. |
С майлик Qr кодтарда жасырылған тапсырмалар. Дұрыс жауап үшін 1 балл Бағалау парағына балл қою Дұрыс жауап берген топқа 1 балл және топтар бір бірін бағалайды. Анықтамалар Топтық жұмыс 1 балл . |
||||
Сабақты бекіту 5 минут
Кері байланыс 3минут |
Plickers программасы арқылы он сұрақ көрсетіледі. Жауабын оқушылар карточкалар арқылы көрсетеді.
scrumblr.ca ссылкасы арқылы өз пікірлерін қалдырады. Немесе алма ағашына алмаларды орналастырады |
Жеке жұмыс 1 балл
|
||||
Үйге тапсырма 2минут |
§24 Алгоритм трассировкасы |
|
||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
Саралаудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін жоспарлау арқылы топтық,жұптық және жеке тапсырмалар беріледі.Берілген уақыт аралығында қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмалар тандалады.Өз ойын ортаға салу,бір-біріне үйрету және бір-бірінен үйрену арқылы жаңа материалды түсінуге қол жеткізеді деген ойдамын. |
«Ширату жаттығулары» әдісі, «Конверт әдісі», «Бір минут» әдісі, АКТ құралдары |
Сергіту жаттығулары,техникалық ережелерін сақтауды сабақ басында қайталанып,еске түсіреді. |
Бағалау парағы
№ |
Аты - жөні |
|
2 -тапсырма |
3 - тапсырма |
4 – тапсырма |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
№ |
Аты - жөні |
|
2 -тапсырма |
3 - тапсырма |
4 – тапсырма |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
№ |
Аты - жөні |
|
2 -тапсырма |
3 - тапсырма |
4 – тапсырма |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
А л г о р и т м
П р о гр а м м а
Ко мп ью тер