Материалдар / Алгоритмді әзірлеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгоритмді әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритмді әзірлеу 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2024
57
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Бөлім:

Программаларды құрудың кіріктірілген ортасында есептерді шешу (информатика, 8-сынып)

Педагогтің аты-жөні

Аманжол Қарақат Аманжолқызы

Күні:


Сынып:

8 АӘБВ

Сабақтың тақырыбы

Алгоритмді әзірлеу

Оқу мақсаты:

8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

  • Алогритм трассировкасын біледі

  • Python тілінде алгоритм моделін құрастырады



Сабақтың кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Тақырып: Алгоритмді әзірлеу

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма

модельдерін жасау

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақта меңгеретін мақсаттарды білу


Презентация (1-3 слайдтар)

Жаңа сабақ

Жаңа сабақты түсіндіру


Алгоpитм – бұл қойылған есептерді шешуге бағытталған әрекеттер тізбегі екендігі сендерге таныс.

Алгоритмді құру кезінде оның негізгі қасиеттерін еске түсіру керек:

атқарушы үшін түсініктілігі;

дискpеттілігі (қарапайым қадамдармен орындалу тізбегі);

анықтылығы (дәл, бірмәнді);

нәтижелілігі (қадамдардың соңғы сандары үшін есептерді шешу);

жинақтылығы.


Есептерді шешудің алгоритмін жазуда ең алдымен «қалай?» сұрағына жауап беру қажет. Ережеге сәйкес есептерді шешудің келесі сипаттамасы бар:

қарапайымдылығы;

құжаттандыру;

модульдік принципте құру. Программаның кез келген бөлігі қайта қолданылып немесе өзгертілуі мүмкін;

қателер туралы пайдалы хабарламалар.

Бұдан алгоритмді құру үшін ең алдымен, проблеманы анықтау кезеңдерін, содан кейін есептерді шешу кезеңдерін орындауымыз керек.

Практикалық жұмыс

Шарбақты бояу. Қанат үйінің айналасындағы шарбақты бояуға 5 түрлі бояу алды. Ол шарбақты қандай түске бояу керектігін анықтау үшін, шарбаққа әр түсті бояудан жағып шықты (1-сурет). Нәтижесінде шарбақ түрлі түсті болды. Қанат шарбақтағы әртүрлі түстерді мүмкіндігінше аз күш жұмсап, бірдей түске бояғысы келеді. Қанатқа көмектес. Оның шарбағындағы тақтайшалардың саны N(N<100) және 1...5 арасындағы 5 түстің біріне боялған шарбақ тақтайшаларының түстері берілген. Есептің жауабы ретінде ең аз боялатын шарбақтар саны шығуы керек.

1 тапсырма

Бұл жерде 1 ... 5 сандарын енгізе отырып, сол сандардың әрбірінің неше реттен кездескенін санаймыз. Солардың арасынан ең көп қайталанғанын тауып, енгізілген сандардың жалпы санынан алып тастаймыз.



Жаңа тақырыпты меңгеру





















Практикалық жұмыс

Дескриптор:

  • Проблеманы тұжырымдайды

  • Математикалық тұрғыда шығарады

  • Алгоритмін құрады

  • Программа тілінде жазады

  • Программаны тестілейді




1 тапсырма

Дескриптор:

-Есептің сиппаттамасын анықтайды

-енгізу және шығау мәлімметтерін табады

- есептің моделін құрайды

- алгоритмін құрастырады

-есептің алгоритміні код түрінде жазады
























ҚБ

2 балл






Қб

4 балл


Презентация (4-8 слайдтар)

Бекіту

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Тапсырма.

Проблеманы анықтау кезеңдерін дұрыс ретпен орналастырыңыз: Проблеманы тұжырымдау, Проблеманы құрылымдау, Проблеманы бағалау, Проблеманы негіздеу.


Бекіту сұрақтары

Проблеманы анықтау кезеңдерін атаңыз және әрбір кезеңді сипаттап беріңіз

Есептерді жіктеуді келтіріңіз

Өзіңіз шығарған есептерді атаңыз

Жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау

Бағалау критерийлерін ұсыну

Презентация (9-10 слайдтар)

Қорытынды

Сабақты қорытындылау, рефлексия



Презентация (1 слайд)



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!