Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
7 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта
жақсы көңіл күй мен ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
мақсатында
«Заряд алу» әдісімен
психологиялық ойын
ойнайды.
|
Топтастыру «Мозаика» әдісі
Арнайы қиылға қағаз қиыныларын
жинақтау арқылы 2 топқа бірігеді.
1-топ.
2-топ.
|
Жұлдызша арқылы бағалау
|
Қағаз қиындылары
|

|
«Миға шабуыл»
әдісі
Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты
байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар
топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
|
-
Pythonда
тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің қарапайым
алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?
-
Алгоритмнің қандай
қасиеттерімен таныссың?
-
Қандай дайын
алгоритмдерді білесің?
-
Тармақталған алгоритмдерге арналған,
бұрыннан белгілі қандай тиімді алгоритмдерден хабарың
бар?
|
Бағалау
Оқушылар бір-бірін
«Жұлдызша»
әдісі арқылы
бағалайды.
Сары түс
– талпын.
Көк түс –
жақсы.
Күлгін түс –
жарайсың.
|

|
1 0
минут
|
Жаңа сабаққа кіріспе
«ДЖИГСО» әдісі
Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні
бөліп беріледі.
Арнайы
белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында
жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады.
|
Дескриптор:
- Берілген мәтінді
оқиды.
- Топ ішінде өзара талқылау
жүргізеді.
- Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу,
баяндау жұмысында белсенділік танытады.
|
Бағалау
Топтар бір-бірін
«Жұлдызша»
әдісі
арқылы бағалайды.
Сары түс –
талпын.
Көк түс –
жақсы.
Күлгін түс – жарайсың.
|

|
Сабақтың ортасы

11 мин.
|
Практикалық жұмыс
Оқушылар оқулықта берілген практикалық
жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай
қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын
1- тапсырманы орындайды.
1-тапсырма
2, 3 және 4-схемаларды, олардың
1, 2 және 3 - суреттегі программа кодтарымен салыстыра отырып
талдаңдар. 4-суреттегі «Жалақы» есебінің программа кодының блок-схемалық
алгоритмін әзірлеңдер.
|
Дескриптор:
-
Оқулықтағы есептің шығарылу үлгісімен
танысады.
-
2, 3
және 4-схемаларды, олардың 1, 2 және 3-суреттегі программа
кодтарымен салыстырып, талдайды.
-
«Жалақы» есебінің программа кодының
блок-схемалық алгоритмін әзірлейді.
|
Бағалау
Топтар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі
арқылы бағалайды.
Сары түс - талпын.
Көк түс - жақсы.
Күлгін түс - жарайсың.
|
|
10 минут
|
«Жұптас, ойлан,
бөліс»
2-тапсырма
Егер берілген үш таңбалы N саны жұп болса,
санның соңғы цифры 5 тен үлкен болса, сан екі жақтан оқығанда
бірдей оқылса (палиндром), онда экранға «1», әйтпесе «0» шығар.
Тапсырманың блок-схемасын құр.
мысалы
|
нәтиже
|
636
|
1
|
434
|
0
|
|
Дескриптор:
|
Бағалау:
Жұптар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі
арқылы бағалайды. Сары түс –талпын.
Көк түс – жақсы.
Күлгін түс – жарайсың.
|
|
Сабақтың соңы

7 мин.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
«Желпуіш»
әдісі
бойынша оқушылар
А-4 түрлі түсті параққа желпуіш
жасап, әрбір бөлігіне кезекпен төмендегі 3 сұраққа өз жауаптарын
жазып, кейін оны бір-бірімен бөліседі.
|
-
Алгоритм
әзірлеуде алгоритмдердің қасиеттерін білу қаншалықты
маңызды.
-
Алгоритмді сипаттаудың қандай түрлері
бар?
-
Оларды
программалау барысында қолдану қаншалықты
маңызды?
-
Есепті
программалау барысында, оның алгоритмін әзірлеу қалай жүзеге
асады?
|
Бағалау
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы «Жұлдызша» әдісі
арқылы жүргізіледі.
Сары түс
–талпын.
Көк түс –
жақсы.
Күлгін түс –
жарайсың.
|
|

|
Үй тапсырмасы
Алгортимнің қасиеттеріне өмірден мысал
келтіріңдер. Алгоритмнің қасиеттері бойынша өзіңді тәрбиелеу
қаншалықты маңызды. Шағын эссе жаз.
|