|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
11.04.2024 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді әзірлеу |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады.Есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлейді. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта жақсы көңіл күй мен ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Алгоритм – берілген есепті шығару барысында біртіндеп қандай әрекеттердің орындалу керектігін, олардың ретін дәл көрсететін командалар. Алгоритмнің төмендегідей қасиеттері бар: Алгоритмнің дискреттілігі. Бұл қасиет алгоритм түрінде жазылған есеп шешімі жеке қарапайым командаларға бөлініп, орындалу ретіне қарай орналасқанын көрсетеді. Кез келген есепті бөліктерге жіктеп орындауға болады. Алгоритмнің анықтылығы. Бұл қасиет алгоритмнің әр командасы орындаушы үшін түсінікті болуын және мәнсіз орындалмауы керектігін көрсетеді. Алгоритмнің нәтижелілігі. Бұл қасиет алгоритмнің міндетті түрде белгілі бір қадамдардан кейін аяқталып, нәтижеге жететінін көрсетеді. Алгоритмнің жалпылығы. Бұл қасиет есепті шешуге арналған алгоритмнің осы типтес есептердің барлық мүмкін мәндері үшін орындалатынын көрсетеді. |
Сәлемдесу. Сұрақтарға жауап беру 1.Pythonда тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің қарапайым алгоритмдерін қалай құрастыруға болады? 2.Алгоритмнің қандай қасиеттерімен таныссың? 3. Қандай дайын алгоритмдерді білесің? 4. Тармақталған алгоритмдерге арналған, бұрыннан белгілі қандай тиімді алгоритмдерден хабарың бар? |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды. |
Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Зауытта жұмыс істейтін 3 жұмысшының айлық жалақысының мөлшері берілген. Зауыт жұмысшыларының орташа жалақысын есепте. Осы жұмысшылардың алатын жалақысының ең көп мөлшері ең аз жалақыдан неше процентке артық?
Блок схема түрінде
|
Есеп шығаруда қолданылатын негізгі алгоритмдер: 1. Арифметикалық ортаны табу алгоритмі. Программа коды (1-сурет). 2. 3 санның үлкенін табу алгоритмі. Программа коды (2-сурет). 3. 3 санның кішісін табу алгоритмі. Программа коды (3-сурет).
|
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау |
Есеп шығару үшін қандай алгоритмдік кезеңдерден өту керек ? |
Мүміндіктеріне мысал келтір |
|
||||
|
|
Алгоритмнің қасиеттеріне күнделікті өмірден мысал келтір. Алгоритмнің қасиеттері бойынша өзіңді тәрбиелеу қаншалықты маңызды? Шағын эссе жаз. |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмді әзірлеу 7 сынып информатика ҚМЖ
Алгоритмді әзірлеу 7 сынып информатика ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
11.04.2024 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді әзірлеу |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады.Есепті программалау барысында, оның алгоритмін әзірлейді. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта жақсы көңіл күй мен ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Алгоритм – берілген есепті шығару барысында біртіндеп қандай әрекеттердің орындалу керектігін, олардың ретін дәл көрсететін командалар. Алгоритмнің төмендегідей қасиеттері бар: Алгоритмнің дискреттілігі. Бұл қасиет алгоритм түрінде жазылған есеп шешімі жеке қарапайым командаларға бөлініп, орындалу ретіне қарай орналасқанын көрсетеді. Кез келген есепті бөліктерге жіктеп орындауға болады. Алгоритмнің анықтылығы. Бұл қасиет алгоритмнің әр командасы орындаушы үшін түсінікті болуын және мәнсіз орындалмауы керектігін көрсетеді. Алгоритмнің нәтижелілігі. Бұл қасиет алгоритмнің міндетті түрде белгілі бір қадамдардан кейін аяқталып, нәтижеге жететінін көрсетеді. Алгоритмнің жалпылығы. Бұл қасиет есепті шешуге арналған алгоритмнің осы типтес есептердің барлық мүмкін мәндері үшін орындалатынын көрсетеді. |
Сәлемдесу. Сұрақтарға жауап беру 1.Pythonда тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің қарапайым алгоритмдерін қалай құрастыруға болады? 2.Алгоритмнің қандай қасиеттерімен таныссың? 3. Қандай дайын алгоритмдерді білесің? 4. Тармақталған алгоритмдерге арналған, бұрыннан белгілі қандай тиімді алгоритмдерден хабарың бар? |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды. |
Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Зауытта жұмыс істейтін 3 жұмысшының айлық жалақысының мөлшері берілген. Зауыт жұмысшыларының орташа жалақысын есепте. Осы жұмысшылардың алатын жалақысының ең көп мөлшері ең аз жалақыдан неше процентке артық?
Блок схема түрінде
|
Есеп шығаруда қолданылатын негізгі алгоритмдер: 1. Арифметикалық ортаны табу алгоритмі. Программа коды (1-сурет). 2. 3 санның үлкенін табу алгоритмі. Программа коды (2-сурет). 3. 3 санның кішісін табу алгоритмі. Программа коды (3-сурет).
|
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау |
Есеп шығару үшін қандай алгоритмдік кезеңдерден өту керек ? |
Мүміндіктеріне мысал келтір |
|
||||
|
|
Алгоритмнің қасиеттеріне күнделікті өмірден мысал келтір. Алгоритмнің қасиеттері бойынша өзіңді тәрбиелеу қаншалықты маңызды? Шағын эссе жаз. |
|||||||
шағым қалдыра аласыз

















