Материалдар / Алгоритмді әзірлеу 8-сынып, 4-тоқсан, №2-сабақ

Алгоритмді әзірлеу 8-сынып, 4-тоқсан, №2-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритмді әзірлеу 8-сынып, 4-тоқсан, №2-сабақ
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді __________

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

V бөлім Практикалық программалау

Педагогтың аты-жөні

Аширова Л.Б.

Күні

14.04.2023ж

Сынып 8 «Ә»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Алгоритмді әзірлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.2.1- алгоритм трассировкасын жүзеге асыру


Сабақтың мақсаты:

Программалау ортада алгоритмнің трассировкасын қолдану ерекшеліктерімен танысу. Алгоритм трассировкасын пайдаланып, кіріктірілген ортада бағдарламалау тіліне аударуға дағдылану. Программа ортасында кіріктірілген алгоритмді пайдаланып, Python бағдарламада жоба құрастыруды ұсыну.

Құндылықтарға баулу

  1. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгелдеу

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

Оқушыларды топқа біріктіру.

1 топ: Сызықтық программалау

2 топ: Тармақталу программалау

3 топ : Циклдік программалау

Өткен сабаққа шолу: «Серпілген сауал »– әдісі арқылы сұраққа жауап береді

Дескриптор:

- Сызықтық программалау қай жағдайда қолдануды ажыратады;

- Тармақталу программалаудың не екенін және көмекші сөздерін еске түсіреді;

- Циклдік рограммалаудың оператор түрлерін қолдану ерекшеліктерімен айтады

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсаттарымен танысады.






Асық арқылы бағалау










Әр дұрыс жауап

1 балл



Презентация видео проектор компьютер

Python бағдарламасы






Сабақтың ортасы




10 минут





















































11 минут






























































10 минут





















Жаңа сабақты видео ролик көрсете отырып түсіндіру

1 тапсырма 1 топ

1. input() және print() операторлары .............. программада қолданады?

2.Параметрлі цикл дегеніміз не?

3. Төмендегі алгоритм трассировкасын аяқтау керек

Команда

a

b

a:=1

1

-

b=2*a



a:=b



b:=a+b



2 топ

1.Кіріктірілген цикл дегеніміз не?

2. Псевокод-..............ді біркелкі жазуға арналған белгілеулер мен символдар.

3. Төмендегі алгоритм трассировкасында қалып кеткен операторларды толықтырып программаны аяқтау керек

«Шарбақты бояу» 123-бет

3 топ

1.Кіріктірілген шартта IF, THEN, ELSE шартты қолдануды кездері?

2. Трассировка-..........нің жұмыс істеу қабілетін тексеру дегеніміз не?

3. Төмендегі алгоритм трассировкасына программалау тілінде жазу

Алг кв кестесі (нәт бүт Ү)

Басы бүт Х

Х:<=15

цб

Y:=X2

Шығару х,ү

X:=X+2

цс


Дескриптор:


  • input() және print() операторларын қолдануды біледі;

  • алгоритм трассировкасын дұрыс аяқтап және программалау тіліне айналдыра алады;

  • Псевокодтың жазылуын қолданады;

  • Алгоритм трассировкасын программада жұмыс істеу ерекшеліктерін қолданады.


2 тапсырма. «Мозайка» әдісі. Мұнда әр топ бір есептен бөлісіп алып,шығарады. Соңында тақтада мозайка құрылады. Мозайкада «Бәйтеркетің» суреті бейнеленеді. Сынып болып бәйтеректің суретін алады.

«Топтық жұмыс»

  1. Фунцияның мәнін есептеңдер.

Алгоритмдік шешу жолы:

Егер х>0 онда

y-ті y=x-18 формула бойынша есепте әйтпесе егер х=0 онда y-ті y=7 формула бойынша есептеңіздер. Әйтпесе y-ті y=sqr (x) формула бойынша есептеу прграммасын құрыңыздар.

  1. Фунцияның мәнін есептеңдер.

Алгоритмдік шешу жолы:

Егер х>0 онда

y-ті y=√х формула бойынша есепте әйтпесе егер х=0 онда y-ті y=х+6 формула бойынша есепте.

әйтпесе y-ті y=sqr (x) формула бойынша есептеу прграммасын құрыңыздар.

  1. Фунцияның мәнін есептеңдер.

Алгоритмдік шешу жолы:

Егер х>0 онда

y-ті y=√х формула бойынша есепте әйтпесе егер х=0 онда y-ті y=х+6 формула бойынша есепте,

әйтпесе y-ті y=sqr (x) формула бойынша есептеу


прграммасын құрыңыздар.

Дескриптор:

-Алгоитм трассировка ерекшеліктерін қолдана алады;

-Бағдармаламалау ортасында программасын құрады

Қ/Б: «Бас бармақ» әдісімен арқылы әр топ мүшелері өздерінің түсінетіндігі жөнінде береді.

3 тапсырма (жеке жұмыс)

кейбір оқушыларға арналған

МShape1

Үшбұрыш

a,b,c қабырғалар берілген. Осы қабарғалардың үшбұрыш құруға болама? Егер болса, бағдарлама «Үшбұрыш құрайды» әйтпесе «Үшбұрыш болмайды» деген жауап беру керек.



ұғалім егер оқушы осы тапсырманы орындай алса ол оқущыларға «Мәңгілік ел» бейнеленген сурет береді.








Дескриптор:

-Python бағдарламасында жобаны ұсынады.


Бейне сабақ көреді


1-тапсырманы орындайды








Әр дұрыс жауап

1 балл















































4 балл























Бейне сабақ




бShape2

Жаңа ақпарат

ұлтша А4 қағазы









Бұрынғы ақпарат Сұрақ






ж
еке жұмыс, түрлі түсті маркерлер




Дәптермен жұмыс













































Копьютерлер, А3 форматта суретінің қиындысы



Практикалық жұмыс, кеспе қағаздар, компьютерлер













































«Бас бармақ» әдісі






















Сабақтың соңы


7 минут

«Алгоритмді әзірлеу түрлері» тақырып бойынша «Балық қаңқасы» әдісін қолданамын. бүгінгі сабақты қорытындылау сұрағына жауап жазылады.

Дескриптор:

  • Алгоритм түрлерін анықтайды;

  • проблема себептерін талқылап, түсініктерін жазылады, мысалдар арқылы түсіндіре алады.

Кері байланыс:











2 балл









Пирамида қиынды кеспе қағаздар






Үй тапсырмасы

Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып «Алгоритмді әзірлеу» тақырыбында қосымша деректерді дереккөздерден ақпаратты дәптерге жазып келу.

https://www.google.kz/

дәптермен жұмыс





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі