Жаңа сабақты видео ролик
көрсете отырып түсіндіру
№1
тапсырма 1
топ
1.
input() және print() операторлары ..............
программада қолданады?
2.Параметрлі цикл дегеніміз
не?
3.
Төмендегі
алгоритм трассировкасын
аяқтау керек
Команда
|
a
|
b
|
a:=1
|
1
|
-
|
b=2*a
|
|
|
a:=b
|
|
|
b:=a+b
|
|
|
2
топ
1.Кіріктірілген цикл
дегеніміз не?
2.
Псевокод-..............ді
біркелкі жазуға арналған белгілеулер мен
символдар.
3.
Төмендегі
алгоритм трассировкасында
қалып кеткен операторларды толықтырып программаны аяқтау
керек
«Шарбақты бояу»
123-бет
3
топ
1.Кіріктірілген шартта IF,
THEN, ELSE шартты қолдануды кездері?
2.
Трассировка-..........нің жұмыс істеу қабілетін
тексеру дегеніміз не?
3.
Төмендегі
алгоритм трассировкасына
программалау тілінде жазу
Алг кв кестесі
(нәт
бүт Ү)
|
Басы
бүт Х
Х:<=15
|
цб
Y:=X2
Шығару х,ү
X:=X+2
цс
|
Дескриптор:
-
input() және
print() операторларын қолдануды
біледі;
-
алгоритм трассировкасын дұрыс аяқтап
және программалау тіліне айналдыра алады;
-
Псевокодтың жазылуын
қолданады;
-
Алгоритм трассировкасын
программада жұмыс істеу ерекшеліктерін
қолданады.
№2
тапсырма. «Мозайка»
әдісі. Мұнда әр топ бір есептен
бөлісіп алып,шығарады. Соңында тақтада мозайка құрылады. Мозайкада
«Бәйтеркетің» суреті бейнеленеді. Сынып болып бәйтеректің суретін
алады.
«Топтық
жұмыс»
-
Фунцияның мәнін
есептеңдер.

Алгоритмдік шешу
жолы:
Егер
х>0 онда
y-ті y=x-18 формула бойынша
есепте әйтпесе егер х=0 онда y-ті y=7 формула бойынша есептеңіздер.
Әйтпесе y-ті y=sqr (x) формула бойынша есептеу прграммасын
құрыңыздар.
-
Фунцияның мәнін
есептеңдер.
Алгоритмдік шешу
жолы:
Егер х>0 онда
y-ті y=√х
формула бойынша есепте әйтпесе
егер х=0 онда y-ті y=х+6 формула бойынша
есепте.
әйтпесе y-ті y=sqr (x) формула
бойынша есептеу прграммасын құрыңыздар.
-
Фунцияның мәнін
есептеңдер.

Алгоритмдік шешу
жолы:
Егер х>0
онда
y-ті y=√х
формула бойынша есепте әйтпесе
егер х=0 онда y-ті y=х+6 формула бойынша
есепте,
әйтпесе y-ті y=sqr (x)
формула бойынша есептеу
прграммасын
құрыңыздар.
Дескриптор:
-Алгоитм трассировка
ерекшеліктерін қолдана алады;
-Бағдармаламалау ортасында
программасын құрады
Қ/Б: «Бас
бармақ» әдісімен арқылы әр топ
мүшелері өздерінің түсінетіндігі жөнінде
береді.
№ 3 тапсырма (жеке
жұмыс)
кейбір оқушыларға
арналған
М
Үшбұрыш
a,b,c қабырғалар
берілген. Осы қабарғалардың үшбұрыш құруға болама? Егер болса,
бағдарлама «Үшбұрыш құрайды» әйтпесе «Үшбұрыш болмайды» деген жауап
беру керек.
ұғалім егер оқушы осы
тапсырманы орындай алса ол оқущыларға «Мәңгілік ел» бейнеленген
сурет береді.
Дескриптор:
-Python
бағдарламасында жобаны
ұсынады.
|