Алгоритмді әзірлеу 8 сынып қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгоритмді әзірлеу 8 сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритмді әзірлеу 8 сынып қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні

07.04.2024

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сынып


Сабақтың тақырыбы

§5.2 Алгоритмді әзірлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді анықтау;

Алгоритмдерді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді қолдану;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






1.Оқушылармен амандасу.

2. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

3.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру

Үй жұмысын тексеру.


Жаңа тақырып. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру.

1.Цикл тақырыбындағы есептердің алгоритмдерін құрудың қандай қиыншылықтары бар?

2. Циклдық алгоритмдерді қолданып құрастырылған қандай танымал алгоритмдерден хабардарсын?



1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.





https://wordwall.net сайтында өткен тақырыптар бойынша жетелеу сұрақтарына жауап береді









2 балл







https://wordwall.net/ru/resource/54773675

Сабақтың ортасы







Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдау, слайд материалымен

демонстрациялайды.


1-тапсырма /талдау/

Оқулықта берілген

«Шарбақты бояу» есебінің программасына (3-сурет) талдау жасаңдар. Талдау барысында түрлі жағдайларды қамтитын тест тапсырмаларын дайындап, программа жұмысын жан-жақты тексеріңдер.


2-тапсырма /жинақтау/

Төменде берілген есептің мәтінін күнделікті өмірмен байланысты есеп мәтініне ауыстырыңдар. Үлгі ретінде практикалық жұмыстағы есепті алыңдар.

Есеп. N мүшесі бар тізбек берілген. Осы тізбекте P-шы орынға дейінгі




тізбек мүшелерінің қосындысын табатын программа құрыңдар

(1≤Р, N<100).

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


Дескриптор:

  • есеп шартын анықтайды;

  • математикалық қойылымын анықтайды

  • алгоритм құрады;

  • программа коды мен трассировкасын анықтайды.


Дескрипторлар:

    • Есептің шартын анықтайды;

    • есептің математикалық қойылымын анықтайды;

    • есеп шешу кезінде тиімді алгоритмдерді қолдану тәсілдерін анықтайды;

    • программа коды мен трассировкасын анықтайды.






Ауызша мадақтау.





4 балл










4 балл


Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі

Өзін-өзі бағалау.



Үйге тапсырма

124 бет, үй тапсырмасы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2024
1033
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі