Материалдар / Алгоритмді әзірлеу 8 сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгоритмді әзірлеу 8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритмді әзірлеу 8 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2024
90
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  1. - сабақ.


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Практикалық программалау


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§5.2. Алгоритмді әзірлеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау;

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді анықтау; Көпшілік оқушылар: Алгоритмдерді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді қолдану; Кейбір оқушылар: Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді қолданудың

маңыздылығын тұжырымдау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Алдыңғы білім

Мәселені қалыптастыру

Сабақты барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері/ уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурст ар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/5мин Сыныпта психологиялық ахуал орнату


Топқа біріктіру:/2мин

Сәлемдесу, түгендеу.



«Қара жорға» биі.



«Мегополис» әдісі. Үш мегаполистің картасын интербелсенді тақтадан көрсетеді.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


Оқушылар қара жорға бийін билеп сабаққа көңілді қатысады.


Оқушылар еліміздегі үш мегаполистің картасын құрастыру арқылы топтарға бірігеді. «Нұр- Сұлтан», «Алматы», «Шымкент»




Қошемет көрсету




«Қара жорға» әні

Қызығушылық ты ояту

Өткен сабақты пысықтау /5мин


Миға шабуыл/3мин


«Автор орындығы» әдісі



Миға шабуыл стратегиясы негізінде өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру

Оқушы өткен тақырып бойынша жазған шағын эссесін ортадағы орындықта отырып оқып береді.


Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді.

  • Цикл тақырыбындағы есептердің алгоритмдерін құрудың қандай қиыншылықтары бар?

  • Циклдық алгоритмдерді қолданып құрастырылған қандай танымал алгоритмдерден хабардарсын?






Медальдар арқылы ҚБ




Орынды қ.

Оқытуд ың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013



Сабақтың ортасы

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс/5мин

Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдау, слайд матреиалымен

демонстрациялайды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.




Саралау тапсырмалары




Информ а-тика 8-

сынып оқулығы

Топтық жұмыс/5мин


1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.


1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


4 балл




«Шарбақты бояу» есебінің

программасына (3-сурет)



















Жеке жұмыс

















2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз беттерінше орындайды.

талдау жасаңдар. Талдау барысында түрлі жағдайлар- ды қамтитын тест тапсырма- ларын дайындап, программа жұмысын жан-жақты тексе- ріңдер.

Дескриптор

  • есеп шартын анықтайды;

  • математикалық қойылымын анықтайды

  • алгоритм құрады;

  • программа коды мен трассировкасын анықтайды.


  1. тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды.


Төменде берілген есептің мәтінін күнделікті өмірмен байланысты есеп мәтініне аустырыңдар (үлгі ретінде практикалық жұмыстағы есепті ал).

Есеп: N мүшесі бар тізбек берілген. Осы тізбекте P-шы орынға дейінгі тізбек мүшелерінің қосындысын табатын программа құрастыр (1≤Р, N<100).

Дескрипторлар:

    • Есептің шартын анықтайды;

    • есептің математикалық қойылымын анықтайды;

    • есеп шешу кезінде тиімді алгоритмдерді қолдану тәсілдерін анықтайды;

    • программа коды мен трассировкасын анықтайды.















6 балл


Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/5мин

«Кезбе тілші» әдісі

Алгоритмді әзірлеу тақырыбында программажасау керек.

  1. оқушы:

телефон соғылып жатқанға ұқсатып, сабақ бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.

  1. оқушы:

Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.

Өзара бағалайды

Телефон






Кері байланыс:

/1мин






«Смайликтер» әдісі.

  1. оқушы:

Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

  1. оқушы:

Тілші сұхбат алатын куәгер.


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!