Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
-
сабақ.
Ұзақ
мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Практикалық программалау
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§5.2.
Алгоритмді әзірлеу
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма
модельдерін жасау;
8.3.2.1
алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: Алгоритмді
әзірлеуде тиімді алгоритмдерді анықтау; Көпшілік
оқушылар: Алгоритмдерді әзірлеуде тиімді
алгоритмдерді қолдану; Кейбір
оқушылар: Алгоритмді әзірлеуде тиімді алгоритмдерді
қолданудың
маңыздылығын
тұжырымдау.
Ойлау дағдылары
Білу,
түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Алдыңғы
білім
Мәселені
қалыптастыру
Сабақты барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері/ уақыт
Мұғалімнің іс-
әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурст ар
Сабақтың басы Ұйымдастыру
кезеңі/5мин Сыныпта психологиялық ахуал орнату
Топқа
біріктіру:/2мин
Сәлемдесу, түгендеу.
«Қара
жорға» биі.
«Мегополис» әдісі. Үш мегаполистің картасын
интербелсенді тақтадан көрсетеді.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
Оқушылар қара жорға бийін билеп сабаққа көңілді
қатысады.
Оқушылар еліміздегі үш мегаполистің картасын
құрастыру арқылы топтарға бірігеді. «Нұр- Сұлтан», «Алматы»,
«Шымкент»
Қошемет көрсету
«Қара
жорға» әні
Қызығушылық ты ояту
Өткен
сабақты пысықтау /5мин
Миға
шабуыл/3мин
«Автор
орындығы» әдісі
Миға
шабуыл стратегиясы негізінде өткен сабақ пен жаңа сабақты
ұштастыру
Оқушы
өткен тақырып бойынша жазған шағын эссесін ортадағы орындықта
отырып оқып береді.
Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін
еркін жеткізеді.
Цикл
тақырыбындағы есептердің алгоритмдерін құрудың қандай қиыншылықтары
бар?
Циклдық
алгоритмдерді қолданып құрастырылған қандай танымал алгоритмдерден
хабардарсын?
Медальдар арқылы ҚБ
Орынды
қ.
Оқытуд
ың белсенді әдістері NIS.
Астана,
2013
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану Оқулықпен
жұмыс/5мин
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге
талдау, слайд матреиалымен
демонстрациялайды.
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды
ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Саралау тапсырмалары
Информ
а-тика 8-
сынып
оқулығы
Топтық жұмыс/5мин
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім
көмектеседі.
1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен
орындайды.
4
балл
«Шарбақты бояу» есебінің
программасына
(3-сурет)
Жеке
жұмыс
2-тапсырма көлемі үлкен
тапсырма.
Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз
беттерінше орындайды.
талдау
жасаңдар. Талдау барысында түрлі жағдайлар- ды қамтитын тест
тапсырма- ларын дайындап, программа жұмысын жан-жақты тексе-
ріңдер.
Дескриптор
есеп
шартын анықтайды;
математикалық қойылымын
анықтайды
алгоритм
құрады;
программа коды мен трассировкасын
анықтайды.
тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше
орындайды.
Төменде берілген есептің мәтінін күнделікті
өмірмен байланысты есеп мәтініне аустырыңдар (үлгі ретінде
практикалық жұмыстағы есепті ал).
Есеп: N мүшесі бар тізбек берілген. Осы тізбекте P-шы орынға дейінгі тізбек мүшелерінің қосындысын табатын программа
құрастыр (1≤Р, N<100).
Дескрипторлар:
Есептің шартын анықтайды;
есептің математикалық қойылымын
анықтайды;
есеп
шешу кезінде тиімді алгоритмдерді қолдану тәсілдерін
анықтайды;
программа коды мен
трассировкасын анықтайды.
6
балл
Сабақтың соңы Ой толғаныс
Жаңа
сабақты бекіту/5мин
«Кезбе тілші»
әдісі
Алгоритмді әзірлеу тақырыбында программажасау
керек.
оқушы:
телефон соғылып жатқанға ұқсатып, сабақ бойы орын
алған оқиғалар туралы хабарлайды.
оқушы:
Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат
береді.
Өзара
бағалайды
Телефон
Кері
байланыс:
/1мин
«Смайликтер» әдісі.
оқушы:
Тілші;
оқиға орнынан ақпарат ұсынады.
оқушы:
Тілші
сұхбат алатын куәгер.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер
арқылы көрсетеді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз