Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Алгоритмді әзірлеу, практикалық жұмыс 8 сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
-
сабақ.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:
Мектеп:
Практикалық программалау
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§5.3. Алгоритмді программалау. Практикалық
жұмыс.
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма
модельдерін жасау;
8.3.2.1
алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: Алгоритмнің шарты
мен блок-схемасын анықтау; Көпшілік
оқушылар: Алгоритмнің программалау тілінде кодын
анықтау; Кейбір оқушылар:
Алгоритмнің программасы мен трассировкасын
орындау.
Ойлау
дағдылары
Білу, түсіну,
қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Бағалау критерийі
Алгоритмнің шарты
мен блок-схемасын анықтайды;
Алгоритмнің
программалау тілінде кодын анықтайды;
Алгоритмнің программасы мен трассировкасын
орындайды.
Тілдік
мақсаттар
Пәндік лексика және
терминология: Блок-сызба-блок-схема- flow chart
Факториал-факториал- factorial Көбейтінді- умноженный- multiplied
Бөлшек- часть- part
Іздеу-поиск-
Search
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы
фразалар топтамасы
Циклдік алгоритмнің басқа алгоритм түрлеріне
қарағанда қандай ерекшеліктерін атай аласың?
Циклдік алгоритмдерді программалауда қандай
қиыншылықтар туындауы мүмкін?
Есептің
математикалық қойылымына мысалдар келтіріңдер.
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға
бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық
қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және
сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде
сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен
ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін
сақтайды.
Өмір бойы оқу,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы
қалыптасады.
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде
программа коды, математикалық амалдар
қолданылады.
Алдыңғы
білім
Алгоритмді
әзірлеу
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері/
уақыт
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурста р
Сабақтың басы Ұйымдастыру
кезеңі/3мин Сыныпта психологиялық ахуал орнату:
Топқа
біріктіру/2мин
Сәлемдесу, түгендеу
«Су
толы тәрелке» жаттығуы
«Атомдар мен молекулалар»
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
Тренингке қатысушылар көздерін жұмып, үндемей
отырып шеңбер бойымен отырып су толы тәрелкені бір-біріне
береді.
Жаттығуды талқылау
сұрақтары: Сіздің ойыңызша қолыңыздан не
келмеді?
Оны
қалай түзетуге болады? Жаттығу орындау барысында қандай эмоцияларды
басыңыздан өткердіңіз?
Оқушылар мұғалім
атомдар дегенде екеуден бірігеді, молекулалар
дегенде
Қошемет көрсету.
Оқытуды ң белсенді әдістері
NIS.
Астана,
2013
әдісі
арқылы топтарға біріктіру
екеуден, атомдар дегенде үшеуден, молекулалар
дегенде төртеуден бірігеді. Оқушы санына қарай жалғастыруға
болады.
Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты
пысықтау
/5мин
«Шатастырылған логикалық тізбек»
әдісі
Мұғалім оқушыларға дұрыс және дұрыс емес сөздер
жазылған ретті ұсынады.
Оқушылар жекелей жұмыс жасайды, тапсырманы оқиды,
шатастырылған тізбекті белгілейді.
Өзінің
тапқан сөздерін топтағы оқушылармен бөліседі, толықтырады, қатесін
түзейді
Тексерілетін сандар ретінде 100 саны берілген.
Бұл санның тақ немесе жұп екенін анықтау үшін 1 мен 50 арасындағы
жұп сандарға бөлеміз. (берілген сөздегі қатені
анықтаңдар)
Егер Р жай саны а
құрама санының ең кіші бөлгіші болса, онда
Медальдар арқылы ҚБ
Р≤√а шарты орындалатын
цикдің коды
for j
in range(1, n//2+1) (берілген кодтан қатені
табыңдар)
3. N
саны берілген. Осы санның тақ немесе жұп екенін анықтау үшін тиімді
алгоритм құру жолын ұсыныңдар.
Миға
шабуыл
Миға
шабуыл стратеиясы арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты
ұштастыру
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Циклдық алгоритмнің басқа алгоритм түрлеріне
ұарағанда қандай ерекшеліктерін атай аласың?
Циклдық
алгоритмдерді программалаудың қандай қиыншылықтар туындауы
мүмкін?
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану Оқулықпен
жұмыс/5мин
Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау,
слайд арқылы көрсету.
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды
ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Мақсаты: аудиал және визуал
оқушылардың білім алуына жағдай жасау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз