Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
7.3.2.1 Python
программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді
жазу;
Сабақтың
мақсаты
Алгоритмдерін түсініп, блок-сызба
құрады.
Python программалау тілінде тармақталу алгоритмдерін
қолданып, код жазады.
Зерттеу
сұрағы
“Идеал” әдісі оқушылардың практикалық жұмыста сөйлеу
дағдыларын қалай қалыптастырады?
Сабақтың
барысы:
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әректі
Бағалау
Ресурстар
Ұйым-дастыру
3 минут
Өткен тақырыпты еске түсіру\
қайталау\ширау
5 минут
Жаңа сабақты меңгерту
5
минут
Орын-дайды
6
минут
Қорғай-ды
8
минут
Қоры-тынды
лау
8
минут
5
минут
Кері байла-ныс,
бағалау
5
минут
Оқушылармен амандасу, жақсы
көңіл күй сыйлау.
Оқушыларды 3 топқа бөліп алу
керек.Тәтті шокаладтар арқылы топқа бөлу
керек.
1-топ.
Алгоритм
2-топ.
Тармақталу
3-топ.
Python
Жаңа сабақты түсіндіру үшін
слайд арқылы таныстырып шығамын.
1-тапсырма.Жеке
жұмыс. Әр топқа жеке дара тапсырма беріледі. Практикалық тапсырма.
Әр топ өздеріне берілген есепті Питон программасында
шығарады.
1-топ
a=int(input( ))
b=int(input( ))
c=int(input( ))
k=0
k=(a+b+c)/3
print(k)
2-топ
a=int(input( ))
b=int(input( ))
c=int(input( ))
max=a
if
b>max:
max=b
if
c>max:
max=c
print(max)
3-топ
a=int(input( ))
b=int(input( ))
c=int(input( ))
min=a
if
b<min:
min=b
if
c<min:
min=c
print(min)
2-тапсырма.Топтық
жұмыс.
Әр топ шығарған есептеріне
байланысты программа кодына қарап, блок-сызба құрады, «Идеал» әдісі
арқылы түсіндіріп береді.
I-практика
барысындағы
керекті ақпаратты
анықтау.
D-алған ақпаратқа
түсінік.
E-дәлелдеу.
A-дәлелдеу
барысындағы
әрекеттер.
L-қорытынды
жасау,
атқарылған
жұмысқа
рефлексия
жасау.
Функционалдық сауаттылық
тапсырмасы
Топтық
жұмыс.
Зауытта жұмыс
істейтін 3 жұмысшының айлық жалақысының мөлшері берілген. Зауыт
жұмысшыларының орташа жалақысын есепте. Осы жұмысшылардың алатын
жалақысының ең көп мөлшері ең аз жалақыдан неше пайызға
артық?
Қорытындылау.
сәйкестендіру
educaplayплатформасы арқылы тапсырманы
сәйкестендіріп орындайды.
« Жұлдызды
баспалдақ» кері байланысы арқылы оқушылар бүгінгі сабақ бойынша
қандай деңгейде екендіктерін өздерін-өздері
бағалайды.
Үйге тапсырма
беру.
Оқушылар сабаққа
жақсы көңіл күймен қатысады, 3 топқа
бөлінеді
Ауызша ойын
жеткізу.
Оқушылар жеке дара
берілген есептерді Питон программасын-да
шығарады.
«Идеал» әдісін
қолданып, шығарған есептерін, сызған блок-сызбаларын, түсіндіріп
береді.
Жаңа сабақты
қорытындылау үшінтапсырманы сәйкестендіріп
орындайды.
«Жұлдызды баспалдақ»
кері байланысы арқылы өзін-өзі
бағалайды
программа кодын
жазып, орташа жалақы мөлшерін
табады;
Жалақының неше пайыз
артық екенін
табады;
Платформа өзі
бағалап көрсетеді
Қандай деңгейде екендіктерін
көре алады.
слайд
Python
програм-масы
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз