Тексерілді:
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары______________Г.Р.Такабаева
Тақырыбы: Пернетақтамен танысу
Мақсаты:
-
Оқушыларға пернетақтаның негізгі бөліктерін таныстыру
-
Оқушыларға пернелердің орналасуын және олардың әрқайсысының функциясын түсіндіру.
-
Оқушыларды пернетақтаны дұрыс пайдалануға үйрету.
Күтілетін нәтижелер:
-
Оқушылар пернетақтаның негізгі бөліктерін ажырата алады.
-
Оқушылар әртүрлі пернелердің функцияларын түсініп, оларды қолдануды үйренеді.
-
Оқушылар пернетақтамен дұрыс жұмыс істеу дағдыларын игереді.
Сабақтың түрі: Танымдық-сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
-
Түсіндіру әдісі
-
Сұрақ-жауап әдісі
-
Практикалық жұмыс
-
Ойын әдісі
Құрал-жабдықтар:
-
Компьютерлер немесе ноутбуктер (пернетақтамен жұмыс істеуге арналған)
-
Интерактивті тақта (қажет болған жағдайда)
-
Пернетақтаның суреті немесе нақты пернетақта
Сабақтың барысы:
|
Уақыт |
Кезеңдер |
Мазмұны |
Әдіс-тәсілдер |
Ресурстар |
|
0-5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі |
-
Сыныпқа кіріп, оқу құралдарын реттеу. |
Топқа бөлу, сұрақ-жауап |
Интерактивті тақта, пернетақта суреті |
|
5-10 минут |
Кіріспе |
- Пернетақта деген не екенін
түсіндіру. |
Түсіндіру, сұрақ-жауап |
Интерактивті тақта, компьютер |
|
10-20 минут |
Теориялық бөлім |
-
Әр бөлімнің мағынасы мен жұмысын түсіндіру: |
Түсіндіру, пернетақта бойынша ойын |
Пернетақтаның суреті немесе нақты пернетақта |
|
20-25 минут |
Практикалық жұмыс |
-
Оқушыларға пернетақтадан әртүрлі пернелерді басу тапсырмасын
беру. |
Практикалық тапсырма, топтық жұмыс |
Компьютерлер немесе ноутбуктер |
|
25-35 минут |
Ойын |
- «Пернетақта бойынша жарыс» ойыны: мұғалім белгілі бір пернелерді атайды, оқушылар оларды тез табуы керек. |
Ойын, жарыс |
Интерактивті тақта, пернетақта суреті |
|
35-40 минут |
Қорытынды |
-
Оқушылармен сабақты қорытындылап, сабақ барысында не үйренгендерін
сұрау. |
Рефлексия, сұрақ-жауап |
— |
Сабақтың мазмұны:
1. Ұйымдастыру кезеңі (0-5 минут)
-
Сабақтың басталуы. Оқушыларды тақтаға қарап тұрып, сұрақ қойып, назарын сабаққа аудару:
-
«Пернетақта дегеніміз не?», «Неліктен пернетақтаны дұрыс пайдалану керек?».
-
Оқушыларды топтарға бөлу.
-
Сабақтың мақсатын және жоспарын түсіндіру: «Бүгін біз пернетақтамен танысамыз және оны қалай дұрыс пайдалануға болатынын үйренеміз».
2. Кіріспе бөлім (5-10 минут)
-
Пернетақта дегеніміз не екенін түсіндіру: «Пернетақта – компьютердің ең негізгі құралдарының бірі. Ол арқылы біз компьютерге команда береміз, әріптер мен цифрларды енгіземіз».
-
Пернетақтаның негізгі бөліктері:
-
Әріптік пернелер (A-Z): Жазу үшін қолданылады.
-
Цифрлық пернелер (0-9): Сан енгізу үшін.
-
Функционалдық пернелер (F1 - F12): Арнайы командаларға жауап береді
-
Арнайы пернелер: Space (бос орын), Shift, Enter, Ctrl, Alt, Backspace, т.б.
-
3. Теориялық бөлім (10-20 минут)
-
Пернетақтаның әр бөлігін және олардың функцияларын түсіндіру:
-
Әріптік пернелер (A-Z): «Бұл пернелерді басу арқылы біз сөздер жазамыз».
-
Цифрлық пернелер (0-9): «Бұл пернелерді басу арқылы сандық мәліметтерді енгіземіз».
-
-
Функционалдық пернелер (F1-F12): «Олар көбінесе арнайы бағдарламаларды ашу үшін қолданылады».
-
Арнайы пернелер:
-
Enter: Команданы орындау үшін.
-
Space: Бос орын қалдыру.
-
Shift: Басқа пернелермен бірге үлкен әріптер немесе символдар енгізу үшін.
-
Ctrl, Alt: Басқа пернелермен бірге белгілі бір әрекеттерді орындау үшін.
-
Backspace: Соңғы енгізілген символды жою үшін.
-
-
Әрбір пернені және оның жұмысын пернетақтаның нақты суреті немесе нақты пернетақта арқылы көрсету.
4. Практикалық жұмыс (20-25 минут)
-
Оқушыларға әр түрлі пернелерді пайдаланып, тәжірибеден өткізу:
-
Оқушыларға пернетақтадағы белгілі бір пернелерді басу тапсырмасын беру. Мысалы: «Space пернесін басыңыз», «Shift және A пернесін басыңыз», «Enter пернесін басыңыз».
-
-
Оқушылар компьютерде пернетақтаны пайдаланып, әріптерді теруге, сөздер жазуға және әртүрлі командаларды орындауға тырысады.
5. Ойын (25-35 минут)
-
«Пернетақта бойынша жарыс» ойыны:
-
Мұғалім пернетақтаның әртүрлі пернелерін атайды (мысалы, «Enter», «Space», «Shift»). Оқушылар оларды тез тауып басуға тиіс.
Ойын кезінде мұғалім әр топтың жұмысын бақылап, дұрыс орындау керектігін түсіндіреді.
6. Қорытынды (35-40 минут)
-
Сабақтың қорытындысын шығару:
-
Оқушылармен сұрақ-жауап жүргізу арқылы сабақтың нәтижесін талқылау:
-
«Пернетақтаның қандай бөліктерін білдік?»
-
«Қандай пернелерді басу арқылы не істеуге болады?»
-
Сабақ барысында не үйренгендерін сұрау және қорытынды жасау
-
-
Бағалау:
-
Оқушылардың әрқайсысының практикалық жұмысын бақылап, олардың пернетақтаны дұрыс пайдалану дағдыларын бағалау.
-
Ойын кезеңінде әр топтың белсенділігі мен тапсырманы орындау жылдамдығын бағалау.
-
Сабақтың соңында оқушылардың білімін сұрақ-жауап арқылы тексеру.
Үй тапсырмасы:
-
Оқушыларға пернетақтаның әрбір бөлігін жақсылап жаттап, үйде ата-аналарымен бірге пернетақтаны қолданып, қысқа мәтін теру тапсырмасы беріледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмді орындау
Алгоритмді орындау
Тексерілді:
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары______________Г.Р.Такабаева
Тақырыбы: Пернетақтамен танысу
Мақсаты:
-
Оқушыларға пернетақтаның негізгі бөліктерін таныстыру
-
Оқушыларға пернелердің орналасуын және олардың әрқайсысының функциясын түсіндіру.
-
Оқушыларды пернетақтаны дұрыс пайдалануға үйрету.
Күтілетін нәтижелер:
-
Оқушылар пернетақтаның негізгі бөліктерін ажырата алады.
-
Оқушылар әртүрлі пернелердің функцияларын түсініп, оларды қолдануды үйренеді.
-
Оқушылар пернетақтамен дұрыс жұмыс істеу дағдыларын игереді.
Сабақтың түрі: Танымдық-сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
-
Түсіндіру әдісі
-
Сұрақ-жауап әдісі
-
Практикалық жұмыс
-
Ойын әдісі
Құрал-жабдықтар:
-
Компьютерлер немесе ноутбуктер (пернетақтамен жұмыс істеуге арналған)
-
Интерактивті тақта (қажет болған жағдайда)
-
Пернетақтаның суреті немесе нақты пернетақта
Сабақтың барысы:
|
Уақыт |
Кезеңдер |
Мазмұны |
Әдіс-тәсілдер |
Ресурстар |
|
0-5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі |
-
Сыныпқа кіріп, оқу құралдарын реттеу. |
Топқа бөлу, сұрақ-жауап |
Интерактивті тақта, пернетақта суреті |
|
5-10 минут |
Кіріспе |
- Пернетақта деген не екенін
түсіндіру. |
Түсіндіру, сұрақ-жауап |
Интерактивті тақта, компьютер |
|
10-20 минут |
Теориялық бөлім |
-
Әр бөлімнің мағынасы мен жұмысын түсіндіру: |
Түсіндіру, пернетақта бойынша ойын |
Пернетақтаның суреті немесе нақты пернетақта |
|
20-25 минут |
Практикалық жұмыс |
-
Оқушыларға пернетақтадан әртүрлі пернелерді басу тапсырмасын
беру. |
Практикалық тапсырма, топтық жұмыс |
Компьютерлер немесе ноутбуктер |
|
25-35 минут |
Ойын |
- «Пернетақта бойынша жарыс» ойыны: мұғалім белгілі бір пернелерді атайды, оқушылар оларды тез табуы керек. |
Ойын, жарыс |
Интерактивті тақта, пернетақта суреті |
|
35-40 минут |
Қорытынды |
-
Оқушылармен сабақты қорытындылап, сабақ барысында не үйренгендерін
сұрау. |
Рефлексия, сұрақ-жауап |
— |
Сабақтың мазмұны:
1. Ұйымдастыру кезеңі (0-5 минут)
-
Сабақтың басталуы. Оқушыларды тақтаға қарап тұрып, сұрақ қойып, назарын сабаққа аудару:
-
«Пернетақта дегеніміз не?», «Неліктен пернетақтаны дұрыс пайдалану керек?».
-
Оқушыларды топтарға бөлу.
-
Сабақтың мақсатын және жоспарын түсіндіру: «Бүгін біз пернетақтамен танысамыз және оны қалай дұрыс пайдалануға болатынын үйренеміз».
2. Кіріспе бөлім (5-10 минут)
-
Пернетақта дегеніміз не екенін түсіндіру: «Пернетақта – компьютердің ең негізгі құралдарының бірі. Ол арқылы біз компьютерге команда береміз, әріптер мен цифрларды енгіземіз».
-
Пернетақтаның негізгі бөліктері:
-
Әріптік пернелер (A-Z): Жазу үшін қолданылады.
-
Цифрлық пернелер (0-9): Сан енгізу үшін.
-
Функционалдық пернелер (F1 - F12): Арнайы командаларға жауап береді
-
Арнайы пернелер: Space (бос орын), Shift, Enter, Ctrl, Alt, Backspace, т.б.
-
3. Теориялық бөлім (10-20 минут)
-
Пернетақтаның әр бөлігін және олардың функцияларын түсіндіру:
-
Әріптік пернелер (A-Z): «Бұл пернелерді басу арқылы біз сөздер жазамыз».
-
Цифрлық пернелер (0-9): «Бұл пернелерді басу арқылы сандық мәліметтерді енгіземіз».
-
-
Функционалдық пернелер (F1-F12): «Олар көбінесе арнайы бағдарламаларды ашу үшін қолданылады».
-
Арнайы пернелер:
-
Enter: Команданы орындау үшін.
-
Space: Бос орын қалдыру.
-
Shift: Басқа пернелермен бірге үлкен әріптер немесе символдар енгізу үшін.
-
Ctrl, Alt: Басқа пернелермен бірге белгілі бір әрекеттерді орындау үшін.
-
Backspace: Соңғы енгізілген символды жою үшін.
-
-
Әрбір пернені және оның жұмысын пернетақтаның нақты суреті немесе нақты пернетақта арқылы көрсету.
4. Практикалық жұмыс (20-25 минут)
-
Оқушыларға әр түрлі пернелерді пайдаланып, тәжірибеден өткізу:
-
Оқушыларға пернетақтадағы белгілі бір пернелерді басу тапсырмасын беру. Мысалы: «Space пернесін басыңыз», «Shift және A пернесін басыңыз», «Enter пернесін басыңыз».
-
-
Оқушылар компьютерде пернетақтаны пайдаланып, әріптерді теруге, сөздер жазуға және әртүрлі командаларды орындауға тырысады.
5. Ойын (25-35 минут)
-
«Пернетақта бойынша жарыс» ойыны:
-
Мұғалім пернетақтаның әртүрлі пернелерін атайды (мысалы, «Enter», «Space», «Shift»). Оқушылар оларды тез тауып басуға тиіс.
Ойын кезінде мұғалім әр топтың жұмысын бақылап, дұрыс орындау керектігін түсіндіреді.
6. Қорытынды (35-40 минут)
-
Сабақтың қорытындысын шығару:
-
Оқушылармен сұрақ-жауап жүргізу арқылы сабақтың нәтижесін талқылау:
-
«Пернетақтаның қандай бөліктерін білдік?»
-
«Қандай пернелерді басу арқылы не істеуге болады?»
-
Сабақ барысында не үйренгендерін сұрау және қорытынды жасау
-
-
Бағалау:
-
Оқушылардың әрқайсысының практикалық жұмысын бақылап, олардың пернетақтаны дұрыс пайдалану дағдыларын бағалау.
-
Ойын кезеңінде әр топтың белсенділігі мен тапсырманы орындау жылдамдығын бағалау.
-
Сабақтың соңында оқушылардың білімін сұрақ-жауап арқылы тексеру.
Үй тапсырмасы:
-
Оқушыларға пернетақтаның әрбір бөлігін жақсылап жаттап, үйде ата-аналарымен бірге пернетақтаны қолданып, қысқа мәтін теру тапсырмасы беріледі.
шағым қалдыра аласыз













