Материалдар / Алгоритмді орындау Цифрлық сауаттылық пәні 2-сынып бойынша ҚМЖ

Алгоритмді орындау Цифрлық сауаттылық пәні 2-сынып бойынша ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритмді орындау Цифрлық сауаттылық пәні 2-сынып бойынша қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2024
114
3 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

3-бөлім. Мәтін және мультимедиа («Менің туған өлкем», «Жыл мезгілдері»)

Мұғалімнің Т.А.Ә. 


Күні:

20.10.23

Сынып: 2 А,Ә,Б,

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алгоритмді орындау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.1.2 ойын бағдарламалау ортасында (Scratch (скретч)) ауызша түрде берілген тармақталу алгоритмін іске асыру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін:

Scratch программасында ойын бағдарламалау ортасында (Scratch (скретч)) ауызша түрде берілген тармақтау алгоритмін іске асырады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезені

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


Кітап



https://lms.topiq.kz/library/training/6506486497148928?page=15

Жаңа  сабақ 








Практикалық тапсырмалар


Мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

Блок шарттарымен таныстырады. Өмірден мысалдар келтіре отырып түсіндіреді.


1-тапсырма Жұптық жұмыс


2-тапсырма Жеке жұмыс



3-тапсырма жеке жұмыс






4-тапсырма жеке жұмыс

5-тапсырма жеке жұмыс



6-тапсырма ЕБҚО ға

Жеке жұмыс


7-тапсырма

Жеке жұмыс ЕБҚО ға



8-тапсырма

Сәйкестендіру

9-тапсырма жеке жұмыс


Тармақталу алгоритмге өмірден мысал келтіреді.






















Компьютерден практикалық тапсырмаларды орындайды.


1-т

Сызықтық алгоритмді сөзбен сипаттайды.







2-тапсырма

Алгоритмді сипаттайды.


Оқулықта берілген практикалық жұмысты компьютерде орындайды.



3-тапсырма

Тармақталған алгоритмге блок сызба құрады.














4-тапсырма

Дұрыс жауапты белгілейді.











5-тапсырма

Блок-сызбамен салыстырады.













6-тапсырма

Ребустарды шешеді.

Жауабын жазады.













7-тапсырма

Алгоритмді ретімен нөмірлейді.








8-тапсырма

Алгоритм орындаушыларды сәйкестендіреді.








9-тапсырма


Сөйлемдегі бос орынды толықтырады.

Оқушылар бірін-бірі

«Басбармақ» əдісі бойынша бағалайды.


Топ мүшелері бірін-бірі сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

«Отшашу» əдісі бойынша бағалайды.












Жұптағы оқушылар бір- бірін жұптағы жұмыс істеу деңгейіне қарай

«От шашу» əдісі бойынша бағалайды.


Әр дұрыс жауапқа 1-балл


Интерактивті тақта

Дербес компьютер

Сабақты  қорыту  

Алгоритмнің қай түрін үйрендік?

Алгоритм деген не?




Кері байланыс


Кері байланыс

Не білдім, не үйрендім, не білгім келеді деген сұрақтарға  жауапты стикерлерге жазу арқылы кері байланыс береді.

Сұрақтарға жауап береді

Талқылайды



Үй  тапсырмасы 


алалгоритм

Күнделікке жазып алады


Кітап

Дәптер



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!