Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.Үй тапсырмасын тексеру.
Миға
шабуыл:
https://wordwall.net/ru/resource/71801906
Оқушыларға жаңа тақырып және
оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
таныстырылады.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
ҚБ:
Ауызша
мадақтау.
|
Оқулық,
https://wordwall.net/ru/resource/71801906
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақа
кезеңі. Оқулықпен жұмыс. Жаңа
ақпараттармен танысу.
Сызықтық алгоритмдер – тармақталу мен қайталану әрекеттері
жоқ, барлық әрекет тізбекпен, бірінен соң бірі табиғи реттілікпен
бір реттен орындалатын алгоритмдік
құрылым
Тармақталу алгоритмдер – бастапқы қойылған шарттың
орындалуына қарай есептеулер жүргізудің бірінші немесе екінші
жолымен жүруін көрсететін алгоритмдік құрылым
(2-сұлба).
Циклдік
алгоритм – бастапқы қойылған шарт орындалғанша қайталанатын
командалар тізбегін көрсететін алгоритмдік құрылым.
Цикл көмегімен программа құру программаны
жазу процесін жеңілдетеді.
Тапсырма
1
https://wordwall.net/ru/resource/31846758
Тапсырма
2:
Ax+b=0 сызықтық теңдеудін
шешудің программасын құраңыздар
Тапсырма
3:
Үштаңбалы N саны берілген. Осы
санның цифрларының арасындағы ең үлкенің тауып, экранға шығар.
Тапсырманың блок схемасын құр.
|
Мұғалімді
тыңдайды
Оқулықпен
жұмыс
Тапсырманы
орындайды
Программа кодын
құрастырады.
Тапсырманы
орындайды.
|
ҚБ:
«бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды
ҚБ:
«бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды
ҚБ:
«бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды
|
Оқулық,
компьютер, https://prezi.com/view/jmtNw2RW8CFToqcPp1nr/
Оқулық, дәптер,
компьютер
|