Алгоритмді программалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 7 сынып қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп:

Амангелді Иманов атындағы ЖББМ

Бөлімі:

5-бөлім. «Практикалық программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Абишева Э.З

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

5.3. Алгоритмді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.

Сабақтың мақсаты





ЕББҚ

Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады.

Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды.


Есептерді программалауда тиімді алгортим құрудың маңыздылығын түсінеді.


Бағалау критерийлері

  • Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады.

  • Есептерді программалауда тиімді алгортим құрудың маңыздылығын түсінеді.

  • Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы


2 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі

1.Алгоритмнің қандай түрлерін білесің?

2. Python­да тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің программасын қалай құрастыруға болады?

3. Есептерді программалауда тиімді алгоритм құру қаншалықты маңызды?


Сәлемдесу.




Балалар сұрақтарға жауап беру






Мұғалімді тыңдайды


Бағалау Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі

арқылы бағалайды.





Презентация

Сабақтың ортасы



ЕББҚ

2 мин.





26 мин.


Практикалық жұмыс

Оқушылар оқулықта берілген практикалық жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын

1-тапсырманы орындайды.



(Т) Талдау

1-тапсырма

«Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдаңдар. Программaға 1) a=4; b=5; c=10 және 2) a=5; b=5; c=9 жағдайлары енгізілгенде қандай нәтижелер алынады? Алынған нәтижелерді талдап, түсініктеме беріңдер.

Дескриптор:

- «Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдайды.

- Программаға берілген мәндерді енгізіп, нәтижесін шығарады.

-Шыққан нәтижелерді талдап, түсініктеме береді.


Бағалау Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі

арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!


7-сынып оқулығы.

Компьютер


5 мин.

(Ж) Жинақтау

2-тапсырма

«Дүкенге бару» жобасының блок-схемасын құрып, ұсыныңдар. Құрастырған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жатады? Түсініктеме беріңдер.

Дескриптор:

- Жобаның блок-схемасын құрып, ұсынады.

- Құрастырылған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жататынына түсініктеме береді.


Бағалау:

Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!

7-сынып оқулығы

Компьютер



5 мин.

(Д) 3-тапсырма

Үш таңбалы N саны берілген. Осы санның цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығар. Тапсырманың блок-схемасын құр.

мысалы

нәтиже

120

2

786

8



Дескриптор:

- Үштаңбалы N санының цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығарады.

- Тапсырманың блок-схемасын құрады.



Бағалау Оқушы өзін-өзі «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша!

Керемет! Жақсы! Талпын!

7-сынып оқулығы

Компьютер





Сабақтың соңы



5 мин.

Рефлексия



Сабақты бекіту

(Ұ) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Бағалау

Есептің алгоритмін құрастырудан программалау процесіне өту кезінде алгоритмді графикалық тәсілде дайындап алудың маңызын бағалаңдар.



Сыныптастарыңмен «Есептің бірден программасын жазудан бастау керек пе жоқ алдын алгоритімін графикалық түрде дайындау дұрыс па?» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар.

Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Мадақтау» әдісі

арқылы жүргізіледі. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!







Үй тапсырмасы

Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есептеріңнің блок-схемасын құрастырып, программалық кодын жаз.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.05.2024
207
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі