|
Мектеп: |
Амангелді Иманов атындағы ЖББМ |
|
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абишева Э.З |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
5.3. Алгоритмді программалау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты
ЕББҚ |
Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды.
Есептерді программалауда тиімді алгортим құрудың маңыздылығын түсінеді.
|
|
Бағалау критерийлері |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі 1.Алгоритмнің қандай түрлерін білесің? 2. Pythonда тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің программасын қалай құрастыруға болады? 3. Есептерді программалауда тиімді алгоритм құру қаншалықты маңызды? |
Сәлемдесу. Балалар сұрақтарға жауап беру Мұғалімді тыңдайды |
Бағалау Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. |
Презентация |
|||||||
|
Сабақтың ортасы
ЕББҚ 2 мин.
26 мин. |
Практикалық жұмыс Оқушылар оқулықта берілген практикалық жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын 1-тапсырманы орындайды.
(Т) Талдау 1-тапсырма «Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдаңдар. Программaға 1) a=4; b=5; c=10 және 2) a=5; b=5; c=9 жағдайлары енгізілгенде қандай нәтижелер алынады? Алынған нәтижелерді талдап, түсініктеме беріңдер. |
Дескриптор: - «Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдайды. - Программаға берілген мәндерді енгізіп, нәтижесін шығарады. -Шыққан нәтижелерді талдап, түсініктеме береді. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы. Компьютер |
|
||||||
|
5 мин. |
(Ж) Жинақтау 2-тапсырма «Дүкенге бару» жобасының блок-схемасын құрып, ұсыныңдар. Құрастырған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жатады? Түсініктеме беріңдер. |
Дескриптор: - Жобаның блок-схемасын құрып, ұсынады. - Құрастырылған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жататынына түсініктеме береді. |
Бағалау: Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы Компьютер |
|
||||||
|
5 мин. |
(Д) 3-тапсырма Үш таңбалы N саны берілген. Осы санның цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығар. Тапсырманың блок-схемасын құр.
|
Дескриптор: - Үштаңбалы N санының цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығарады. - Тапсырманың блок-схемасын құрады.
|
Бағалау Оқушы өзін-өзі «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы Компьютер
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы
5 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту (Ұ) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Бағалау Есептің алгоритмін құрастырудан программалау процесіне өту кезінде алгоритмді графикалық тәсілде дайындап алудың маңызын бағалаңдар.
|
Сыныптастарыңмен «Есептің бірден программасын жазудан бастау керек пе жоқ алдын алгоритімін графикалық түрде дайындау дұрыс па?» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар. |
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Мадақтау» әдісі арқылы жүргізіледі. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
||||||
|
|
Үй тапсырмасы Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есептеріңнің блок-схемасын құрастырып, программалық кодын жаз. |
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмді программалау
Алгоритмді программалау
|
Мектеп: |
Амангелді Иманов атындағы ЖББМ |
|
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абишева Э.З |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
5.3. Алгоритмді программалау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты
ЕББҚ |
Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды.
Есептерді программалауда тиімді алгортим құрудың маңыздылығын түсінеді.
|
|
Бағалау критерийлері |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі 1.Алгоритмнің қандай түрлерін білесің? 2. Pythonда тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің программасын қалай құрастыруға болады? 3. Есептерді программалауда тиімді алгоритм құру қаншалықты маңызды? |
Сәлемдесу. Балалар сұрақтарға жауап беру Мұғалімді тыңдайды |
Бағалау Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. |
Презентация |
|||||||
|
Сабақтың ортасы
ЕББҚ 2 мин.
26 мин. |
Практикалық жұмыс Оқушылар оқулықта берілген практикалық жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын 1-тапсырманы орындайды.
(Т) Талдау 1-тапсырма «Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдаңдар. Программaға 1) a=4; b=5; c=10 және 2) a=5; b=5; c=9 жағдайлары енгізілгенде қандай нәтижелер алынады? Алынған нәтижелерді талдап, түсініктеме беріңдер. |
Дескриптор: - «Дүкенге бару» жобасының программалық кодын талдайды. - Программаға берілген мәндерді енгізіп, нәтижесін шығарады. -Шыққан нәтижелерді талдап, түсініктеме береді. |
Бағалау Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы. Компьютер |
|
||||||
|
5 мин. |
(Ж) Жинақтау 2-тапсырма «Дүкенге бару» жобасының блок-схемасын құрып, ұсыныңдар. Құрастырған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жатады? Түсініктеме беріңдер. |
Дескриптор: - Жобаның блок-схемасын құрып, ұсынады. - Құрастырылған блок-схема, алгортим құрылымының қай түріне жататынына түсініктеме береді. |
Бағалау: Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы Компьютер |
|
||||||
|
5 мин. |
(Д) 3-тапсырма Үш таңбалы N саны берілген. Осы санның цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығар. Тапсырманың блок-схемасын құр.
|
Дескриптор: - Үштаңбалы N санының цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығарады. - Тапсырманың блок-схемасын құрады.
|
Бағалау Оқушы өзін-өзі «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
7-сынып оқулығы Компьютер
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы
5 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту (Ұ) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Бағалау Есептің алгоритмін құрастырудан программалау процесіне өту кезінде алгоритмді графикалық тәсілде дайындап алудың маңызын бағалаңдар.
|
Сыныптастарыңмен «Есептің бірден программасын жазудан бастау керек пе жоқ алдын алгоритімін графикалық түрде дайындау дұрыс па?» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар. |
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Мадақтау» әдісі арқылы жүргізіледі. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
||||||
|
|
Үй тапсырмасы Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есептеріңнің блок-схемасын құрастырып, программалық кодын жаз. |
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













