|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді программалау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Жаңа сабақ |
Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу. Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі 1.Алгоритмнің қандай түрлерін білесің? 2.Есептерді программалауда тиімді алгоритм құру қаншалықты маңызды? Алгоритмдер құрылымына қарай 3 түрге бөлінеді. Сызықтық алгоритмдер – тармақталған және қайталау әрекеттері жоқ, барлық әрекет тізбекпен, бірінен соң бірі табиғи реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым Тармақталған алгоритмдер – бастапқы қойылған шарттың орындалуына қарай есептеу жүргізудің бірінші немесе екінші жолымен жүруін көрсететін алгоритмдік құрылым. Циклдік алгоритм – бастапқы қойылған шарт орындалғанша қайталанатын командалар тізбегін көрсететін алгоритмдік құрылым. Циклдер көмегімен программа жазу оның жазылу процесін жеңілдетеді
|
Сәлемдесу. Балалар сұрақтарға жауап беру Мұғалімді тыңдайды |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Екітаңбалы N саны берілген. Осы санның цифрларының қосындысы тақ сан ба, әлде жұп сан ба? Анықта. Егер тақ сан болса, жауапқа 1 саны, жұп сан болса, 0 саны шықсын.
«Дүкенге бару» жобасы Бүгін – Айдостың туған күні. Оған достары қонаққа келеді. Айдос қонақтарға дастарқан жаю үшін үйінің жанында орналасқан екі дүкеннен қажетті азық-түлік сатып алуы керек. Айдостың үйінен 1-дүкенге дейінгі арақашықтық – а метр, 2-дүкенге дейін – b метр. Ал екі дүкеннің арасы c метр болады. Айдосқа екі дүкенге де барып, үйіне қайтып келетін ең қысқа жолды таңдауға көмектес Нәтижені экранға шығар.
|
N=int(input()) S=k=0 S=N//10+ N % 10 if S % 2 ==1: k=1 else: k=0; print(k)
|
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау. Кері байланыс |
|
||||||
|
|
Үйге тапсырма |
Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есебіңнің блок-схемасын құрып, программалық кодын жаз |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмді программалау 7 сынып ҚМЖ
Алгоритмді программалау 7 сынып ҚМЖ
|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді программалау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Жаңа сабақ |
Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу. Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі 1.Алгоритмнің қандай түрлерін білесің? 2.Есептерді программалауда тиімді алгоритм құру қаншалықты маңызды? Алгоритмдер құрылымына қарай 3 түрге бөлінеді. Сызықтық алгоритмдер – тармақталған және қайталау әрекеттері жоқ, барлық әрекет тізбекпен, бірінен соң бірі табиғи реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым Тармақталған алгоритмдер – бастапқы қойылған шарттың орындалуына қарай есептеу жүргізудің бірінші немесе екінші жолымен жүруін көрсететін алгоритмдік құрылым. Циклдік алгоритм – бастапқы қойылған шарт орындалғанша қайталанатын командалар тізбегін көрсететін алгоритмдік құрылым. Циклдер көмегімен программа жазу оның жазылу процесін жеңілдетеді
|
Сәлемдесу. Балалар сұрақтарға жауап беру Мұғалімді тыңдайды |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Екітаңбалы N саны берілген. Осы санның цифрларының қосындысы тақ сан ба, әлде жұп сан ба? Анықта. Егер тақ сан болса, жауапқа 1 саны, жұп сан болса, 0 саны шықсын.
«Дүкенге бару» жобасы Бүгін – Айдостың туған күні. Оған достары қонаққа келеді. Айдос қонақтарға дастарқан жаю үшін үйінің жанында орналасқан екі дүкеннен қажетті азық-түлік сатып алуы керек. Айдостың үйінен 1-дүкенге дейінгі арақашықтық – а метр, 2-дүкенге дейін – b метр. Ал екі дүкеннің арасы c метр болады. Айдосқа екі дүкенге де барып, үйіне қайтып келетін ең қысқа жолды таңдауға көмектес Нәтижені экранға шығар.
|
N=int(input()) S=k=0 S=N//10+ N % 10 if S % 2 ==1: k=1 else: k=0; print(k)
|
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау. Кері байланыс |
|
||||||
|
|
Үйге тапсырма |
Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есебіңнің блок-схемасын құрып, программалық кодын жаз |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















