Материалдар / Алгоритмді программалау 7 сынып ҚМЖ

Алгоритмді программалау 7 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып информатика пәнінен 4 тоқсан қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
714
35 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

«Практикалық программалау»

Педагогтың аты-жөні

Жармушева Перизат

Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Алгоритмді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.

Сабақтың мақсаты:

Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







Жаңа сабақ

Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу.

Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі

1.Алгоритмнің қандай түрлерін білесің?

2.Есептерді программалауда тиімді алгоритм құру қаншалықты маңызды?


Алгоритмдер құрылымына қарай 3 түрге бөлінеді.

Сызықтық алгоритмдер – тармақталған және қайталау әрекеттері жоқ, барлық әрекет тізбекпен, бірінен соң бірі табиғи реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым

Тармақталған алгоритмдер – бастапқы қойылған шарттың орындалуына қарай есептеу жүргізудің бірінші немесе екінші жолымен жүруін көрсететін алгоритмдік құрылым.

Циклдік алгоритм – бастапқы қойылған шарт орындалғанша қайталанатын командалар тізбегін көрсететін алгоритмдік құрылым. Циклдер көмегімен программа жазу оның жазылу процесін жеңілдетеді



Сәлемдесу.



Балалар сұрақтарға жауап беру






Мұғалімді тыңдайды



Мадақтау



Қалыптастырушы бағалау

Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды











Компьютер

слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс.

  1. Тапсырма.

Екітаңбалы N саны берілген. Осы санның цифрларының қосындысы тақ сан ба, әлде жұп сан ба? Анықта. Егер тақ сан болса, жауапқа 1 саны, жұп сан болса, 0 саны шықсын.

  1. тапсырма.

«Дүкенге бару» жобасы Бүгін – Айдостың туған күні. Оған достары қонаққа келеді. Айдос қонақтарға дастарқан жаю үшін үйінің жанында орналасқан екі дүкеннен қажетті азық-түлік сатып алуы керек. Айдостың үйінен 1-дүкенге дейінгі арақашықтық – а метр, 2-дүкенге дейін – b метр. Ал екі дүкеннің арасы c метр болады. Айдосқа екі дүкенге де барып, үйіне қайтып келетін ең қысқа жолды таңдауға көмектес

Нәтижені экранға шығар.

мысалы

нәтиже

5 30 15

40





N=int(input())

S=k=0

S=N//10+ N % 10

if S % 2 ==1:

k=1

else:

k=0;

print(k)





Қалыптастырушы бағалау


Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау





Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау











Компьютер

слайд











Компьютер

слайд



Сабақтың соңы.

Қорытындылау.

Кері байланыс



Үйге тапсырма

Сызықтық алгоритмге арналған есеп құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есебіңнің блок-схемасын құрып, программалық кодын жаз







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ