Бөлімі:
|
5-бөлім. «Практикалық
программалау»
|
Педагогтің аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
5.3. Алгоритмді
программалау
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.3.2.1 Python программалау тілінде
тармақталған алгоритмдерді жазу.
|
Сабақтың мақсаты
|
алгоритмді программалаудың негізгі
құрылымдарымен танысады.
есептерді программалауда тиімді алгортим
құрудың маңыздылығын түсінеді.
есепті программалау барысында,
оның алгоритмін программалайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Алгоритмді
программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады.
-
Есептерді
программалауда тиімді алгортим құрудың маңыздылығын
түсінеді.
-
Есепті программалау барысында, оның
алгоритмін программалайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз
тіркестері:
-
Python-да
тармақталған алгоритмдерді пайдаланып есептердің программасын қалай
құрастыруға болады?
-
Алгоритмнің қандай
түрлерін білесіңдер?
-
Есептерді программалауда тиімді алгортим
құру қаншалықты маңызды?
|
Құндылықтарға
баулу
|
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық
идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы
қалыптасады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Математика.
|
Алдыңғы білім
|
Алгоритмді әзірлеу
|
Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2 мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу.
Сынып
реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу
құралдарын бақылау.
Психологиялық жағымды ауал
орнату.
«Бір-бірімізді тыңдаймыз
десек,
1 рет
қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет. Белсенділік
танытамыз десек,
3 рет
шапалақтаймыз!»
Ең алдымен, білім алушылар шаттық
шеңберіне тұрып, бір-біріне бір ауыз мақтау сөз айтады. Бұл білім
алушылардың сабақты жақсы көңіл күймен бастауына ықпал
етеді.
|
Топтастыру
Оқушылар жеміс ағашынан өзіне
ұнаған жемісін таңдап алып, бірдей жемістер арқылы
топтасады.
Алма жемісін таңдағандар
«Алгоритм» тобына, ал алмұрт жемісін таңдағандар «Программа»
тобына бірігеді.
|
|
|
5
мин.
|
Ұжымдық жұмыс «Миға шабуыл»
әдісі
Алдыңғы
білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген
сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан
көрсетіледі.
|
-
Pythonда
тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің программасын
қалай құрастыруға болады?
-
Алгоритмнің қандай
түрлерін білесіңдер?
Есептерді программалауда тиімді алгортим
құру қаншалықты маңызды?
|
Бағалау
Мұғалім оқушыларды
«Мадақтау»
әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың! Тамаша!
Керемет! Жақсы! Талпын!
|
|
Сабақтың ортасы
26 мин.
|
Практикалық жұмыс
Оқушылар оқулықта берілген практикалық
жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай
қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын
1-тапсырманы орындайды.
(Т) Талдау
1-тапсырма
«Дүкенге бару» жобасының программалық
кодын талдаңдар. Программaға 1) a=4; b=5;
c=10 және 2) a=5; b=5;
c=9 жағдайлары енгізілгенде қандай нәтижелер
алынады? Алынған нәтижелерді талдап, түсініктеме
беріңдер.
|
Дескриптор:
- «Дүкенге бару» жобасының программалық
кодын талдайды.
- Программаға берілген мәндерді енгізіп,
нәтижесін шығарады.
- Шыққан нәтижелерді талдап, түсініктеме
береді.
|
Бағалау
Топтар бір-бірін
«Мадақтау»
әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!
|
7-сынып
оқулығы.
Компьютер
|
|
(Ж) Жинақтау
2-тапсырма
«Дүкенге бару» жобасының блок-схемасын
құрып, ұсыныңдар. Құрастырған блок-схема, алгортим құрылымының қай
түріне жатады? Түсініктеме беріңдер.
|
Дескриптор:
- Жобаның блок-схемасын құрып,
ұсынады.
- Құрастырылған блок-схема, алгортим
құрылымының қай түріне жататынына түсініктеме береді.
|
Бағалау:
Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!
|
7-сынып
оқулығы
Компьютер
|
|
(Д) 3-тапсырма
Үш таңбалы N саны берілген. Осы санның
цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығар. Тапсырманың
блок-схемасын құр.
мысалы
|
нәтиже
|
120
|
2
|
786
|
8
|
|
Дескриптор:
- Үштаңбалы N санының цифларының арасындағы
ең үлкенін тауып, экранға шығарады.
- Тапсырманың блок-схемасын
құрады.
|
Бағалау Оқушы өзін-өзі «Мадақтау» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Тамаша!
Керемет! Жақсы! Талпын!
|
7-сынып оқулығы
Компьютер
|
Сабақтың соңы
7 мин.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
(Ұ) «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Бағалау
Есептің алгоритмін құрастырудан
программалау процесіне өту кезінде алгоритмді графикалық тәсілде
дайындап алудың маңызын бағалаңдар.
|
Сыныптастарыңмен «Есептің бірден
программасын жазудан бастау керек пе жоқ алдын алгоритімін
графикалық түрде дайындау дұрыс па?» тақырыбында пікірталас
ұйымдастырыңдар.
|
Бағалау
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы «Мадақтау» әдісі
арқылы жүргізіледі. Жарайсың!
Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!
|
|
|
Үй тапсырмасы
Сызықтық алгоритмге арналған есеп
құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне
арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есептеріңнің блок-схемасын
құрастырып, программалық кодын жаз.
|