Сабақтың басы Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа біріктіру:
Қызығушылы
ғын
ояту
Миға шабуыл
|
Сәлемдесу, түгендеу.
Сыныпта
көңілді ахуал
орнату: «Сәлем сөздің патшасы».
«Бағдаршам» әдісі арқылы топқа біріктіру.
«Зерттеушілік конференция» әдісін қолдану арқылы жоба жұмыстарын қорғауға ықпал ету.
Миға шабуыл стратегиясы арқылы жаңа тақырып пен өткен сабақты ұштастыру.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Оқушылар үлестірме қағаздар алады. Қағазда жазылған әр елдің сәлемдесу сөзімен сыныптасымен сәлемдеседі.
Қазақ тілінде – сәлеметсіз бе!
Орыс
тілінде – здравствуйте! Ағылшын тілінде –hello! (хеллоу)
Француз тілінде – bonjour!
(бонжуу) Хинди
тілінде – namastee! (намасти) Жапон тілінде – konnichiwa! (конничава)
Қытай
тілінде – nihoo! (нихао) Испан тілінде – Hola! (оль-ла) Түрік тілінде – merhaba! (мерхаба)
Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен жақсы қарым-қатынас орнатады, сондай-ақ барлық оқушыны қатыстыру арқылы сыныптың жалпы
сабаққа белсенділігі артады.
Оқушылар бағдаршам түстері арқылы топтарға бірігеді.
Оқушылар ұсынылған тақырып бойынша өз жобаларымен таныстырады. Жоба бойынша
сыныптастарының
пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды болуын анықтайды. Жобаны қорғайды.
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.
|
|
Үлестірме қағаздар
Оқытудың белсенді әдістері NIS.
Астана,
2013
Интерактив
-ті тақта
|