|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Балимбетов Тимур Жайлаубаевич |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмнің трассировкасы. БЖБ №4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру есептерді шығару |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген сұраққа жауап береді |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Презентация |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Білемін, білгім келеді, білдім" әдісі кесте түрінде қолданылады, ол "Мен білемін" (оқушылар осы тақырып бойынша білетін немесе ойлайтын нәрселердің тізімін жасайды), "Білгім келеді" (бұл білгісі келетін нәрсенің анықтамасы, жаңа ақпаратқа деген қызығушылықты ояту), "Білдім" (бұл сабақтың қол жеткізілген нәтижесі) сабақтың соңында толтырылады.
БЖБ орындау
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Кестені толтырады Дескрипторлар:
|
|
Оқулық, жұмыс дәптері, презентация |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. "128 және 56 сандарының ЕҮОБ табу" алгоритм трассировкасын жасау
Сабақты
қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмнің трассировкасы. БЖБ №4
Алгоритмнің трассировкасы. БЖБ №4
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Балимбетов Тимур Жайлаубаевич |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмнің трассировкасы. БЖБ №4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру есептерді шығару |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген сұраққа жауап береді |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Презентация |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Білемін, білгім келеді, білдім" әдісі кесте түрінде қолданылады, ол "Мен білемін" (оқушылар осы тақырып бойынша білетін немесе ойлайтын нәрселердің тізімін жасайды), "Білгім келеді" (бұл білгісі келетін нәрсенің анықтамасы, жаңа ақпаратқа деген қызығушылықты ояту), "Білдім" (бұл сабақтың қол жеткізілген нәтижесі) сабақтың соңында толтырылады.
БЖБ орындау
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Кестені толтырады Дескрипторлар:
|
|
Оқулық, жұмыс дәптері, презентация |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. "128 және 56 сандарының ЕҮОБ табу" алгоритм трассировкасын жасау
Сабақты
қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
шағым қалдыра аласыз

















