Сабақ: №10 | Мектеп: №127 ЖОМ |
Пәні: информатика |
|
Күні: 17.11.2017ж | Мұғалімнің аты-жөні:Кебекбаева М.Б. |
Сынып: 6 «В» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Алгоритмнің түрлері |
Сабақ негізделген оқумақсаты | Алгоритм түрлерімен таныстыру және қарапайым есептерге алгоритм құруды меңгерту; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| алгортимнің түрлерімен танысады, тармақталған алгоритм құруды үйренеді |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| сызықтық және тармақталған алгоритм анықтамасын, тармақталған алгоритм шарттарын анықтаудың блок сызба элементін ажырата алады |
| Кейбір оқушылар: |
| тармақталған және сызықтық құрылысты алгоритм блок-сызбасын құруды орындай алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Қарапайым есептерге алгоритм құру дағдысы қалыптасады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| алгоритм, сөздік, графикалық, программалау, блок-сызба |
| Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Тармақталған алгоритм дегеніміз не?2.Алгоритм түрлерін ата?3.Сызықтық алгоритм дегеніміз не? 4.сызықтық алгоритмге мысал келтіріңдер?5. тармақталған алгоритмге мысал келтіріңдер?6. тармақталған алгоритмнің толық формасына мысал келтіріңдер?7. тармақталған алгоритмнің толық емес формасына мысал келтіріңдер? |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| 1.Тармақталған алгоритмнің толық формасынан толық емес формасының айырмашылығы неде? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Сызықтық, тармақталған сөзінің үш тілде аталуын білу |
Алдыңғы тақырып
| Алгоритмдер және оны орындаушылар.Алгоритмнің жазылу формалары |
Жоспар |
Жоспарлағануақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар |
Басталуы5 мин
Өткенді қайталау5 минут
| «Себеттен алма алу» әдісін қолданып топқа бөліп алдым.
Өткенді қайталау үшін «Кіру билеттері» әдісімен оқушыларға сұрақтарды үлестіремін. «Сандар сөйлейді» әдісімен оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
|
Ортасы20 минут
| Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Алгоритмнің түрлері» «Кластер» әдісі арқылы алгоритм түрлеріне блок- схема құрастырады.1-топ:сызықтық алгоритм2-топ:тармақталған алгоритм
Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.
|
Оқулық, интерактивті тақта, плакат
|
Сабақты қорытындылау5 мин | Т кестесі арқылы сабақты қорытындылаймын.Сызықтық алгоритм тармақталған алгоритм
| оқулық, кесте |
Аяқталуы
5минут
|
«БББ» кестесі арқылы кері байланыс жасау.
Үйге тапсырма: §10
|
Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделік |