Сабақ: №10
|
Мектеп: №127 ЖОМ
|
Пәні: информатика
|
Күні: 17.11.2017ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:Кебекбаева
М.Б.
|
Сынып: 6 «В»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Алгоритмнің
түрлері
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
|
Алгоритм
түрлерімен таныстыру және қарапайым есептерге алгоритм құруды
меңгерту;
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым бөлігі:
|
|
Кейбір оқушылар:
|
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Қарапайым
есептерге алгоритм құру дағдысы қалыптасады.
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
алгоритм, сөздік, графикалық,
программалау, блок-сызба
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
1.Тармақталған алгоритм дегеніміз не?
2.Алгоритм түрлерін ата?
3.Сызықтық алгоритм дегеніміз не?
4.сызықтық алгоритмге мысал келтіріңдер?
5. тармақталған алгоритмге мысал
келтіріңдер?
6. тармақталған алгоритмнің толық формасына мысал
келтіріңдер?
7. тармақталған
алгоритмнің толық емес формасына мысал келтіріңдер?
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
1.Тармақталған алгоритмнің толық формасынан толық емес
формасының айырмашылығы неде?
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
Сызықтық,
тармақталған сөзінің үш тілде аталуын білу
|
Алдыңғы
тақырып
|
Алгоритмдер және оны
орындаушылар.
Алгоритмнің жазылу формалары
|
Жоспар
|
Жоспарлаған
уақыт
|
Жоспарлаған жаттығулар
(төмендегі
жоспарланған
жаттығулармен қатар
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
5 мин
Өткенді
қайталау
5 минут
|
«Себеттен алма алу» әдісін
қолданып топқа бөліп алдым.
Өткенді қайталау
үшін «Кіру билеттері» әдісімен оқушыларға сұрақтарды
үлестіремін. «Сандар сөйлейді» әдісімен оқушылар берілген
сұрақтарға жауап береді.
|
Үлестірмелер, оқулық,
жұмыс дәптері
|
Ортасы
20 минут
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа
сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз
«Алгоритмнің
түрлері»
«Кластер» әдісі
арқылы алгоритм түрлеріне блок- схема
құрастырады.
1-топ:сызықтық
алгоритм
2-топ:тармақталған
алгоритм
Өзгелерді тыңдай
отырып, өз білімін толықтырады.
|
Оқулық,
интерактивті тақта,
плакат
|
Сабақты
қорытындылау
5 мин
|
Т
кестесі арқылы сабақты қорытындылаймын.
Сызықтық алгоритм тармақталған алгоритм
|
оқулық, кесте
|
Аяқталуы
5минут
|
«БББ» кестесі арқылы кері
байланыс жасау.
Үйге тапсырма:
§10
|
Жиынтық бағалау
парағы
Оқулық,
күнделік
|