Директордың тәрбие ісі- жөніндегі орынбасары _____________ Сарымсақова.К.У
|
Күні |
01.03.2024 |
|
|
Класс жетекші: |
Алдабергенова А.М. |
|
|
Класс: 7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алғыс айту парызым...» |
|
|
Сабақ түрі: |
Танымдық сабақ |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың «сыйластық» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту; ризашылық, рахмет, алғыс туралы түсінік беру;үлкен — кішіге деген сүйіспеншілігін, сыпайылық қарым — қатынасын дамыту; әдептілікке, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиелеу . Алғыс айту күні тарихы мен тағлымын, құрмет алғыс айтудан басталатынын түсіну |
|
|
Құндылық |
Ар-ұят,Талап |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
|
Көрнекілік |
Алғыс айту күніне арналған суреттер , көрнекіліктер, интерактивті тақта. |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин Сабақ басы 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен амандасу! Психологиялық ахуал: «Менің алғысым» әдісімен жылы тілек лебіз білдіреді. Топқа бөлу «Жүрек пазлдары» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-топ Отбасы 2-топ Мектеп 3-топ Достық Сурет беріледі «Миға шабуыл» әдісі арқылы Бейнеролик тамашалау
Түсіндірме жұмыс 2016 жылғы 14 қаңтарда Қазақстан республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылған күні 1 наурызды елімізде Алғыс айту күні деп жариялап, № 173 Жарлыққа қол қойды. Қазақстан халқы 2016 жылы тұңғыш рет Алғыс айту күнін атап өтті. Алғыс – адамның адамға жасаған жақсылығы, көмегі, көңілі үшін ризашылық білдіруі, сондай — ақ оның ойы мен іс — әрекетіне, жасаған істеріне жоғары баға беруі. Алғыс айту күні – Қазақстан халқын мәңгілікке біріктіруге бағытталған «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының, қазақстандық бірегейліктің негізгі арқауы – еліміздегі барлық ұлт пен ұлысты бір шаңырақ астына топтастыратын Қазақстан халқы Ассамблеясының күні. Алғыс айту күні – қайырымдылық дәстүрлерін, әлеуметтік ынтымақты және өзара көмек көрсетуді қолдау күні. Бұл – репрессия мен жер аудару жылдарында біздің халық көрсеткен мейрімділік пен ақ көңілдік, қолда бармен бөлісу, көмек көрсету сынды рухани дәстүрлер күні. |
Оқушылар ұстазбен амандасып мемлекеттік әнұранды орындайды. Жылы тілек , лебіздерін білдіреді. Топқа бөлінеді. Сұраққа өз ойларынша жауап береді |
Компьютер Жүрек шары Сурет Слайд |
|
Сабақ ортасы 28мин |
Топтық жұмыс 1-топ Отбасы ұғымы 2-топ Мектеп ұғымы 3-топ Достық ұғымы уралы постер жасап қорғау.
ДОСТЫҚ МЕКТЕП ОТБАСЫ
Сергіту сәті : «Алғыс айту қоңырауы» әдісі арқылы ата-аналарына қоңырау шалып алғыстарын білдіру. Жұптық жұмыс: Мақал-мәтелді аяқтау және мағынасын ашу Әр жұпқа әр түрлі мақал-мәтелдер беріледі оқушылар олардың мағынасын ашып , аяқтап түсіндіру керек. 1.Отан................басталады. 2.Бұлақ көрсең .....................аш. 3.Оқу ..................құдық қазғандай. 4.Оқу ................бұлағы Білім...............шырағы 5.Ұстаздан ............озар. 6.Білетінің ......... тоғыз, білмейтінің...................тоғыз. 7.Қыз........елдің көркі, .............. өссе жердің көркі. 8.Дос ....................айтады, дұшпан.................айтады. 9.Білекті..................жығады, білімді..............жығады. 10.Біреуге .............қазба өзің түсесің. Жеке жұмыс : «Фортуна» дөңгелегімен «» әдісі арқылы сұраққа жауап бер Сұрақтар 1.Ұнататын ұстазыңа 3 сипаттама бер... 2.Жақын досыңды сипатта ... 3.Достық дегенді қалай түсінесіңдер? 4.Отбасы мүшелерін ата ... 5.Сіздің отбасыңыздағы әрбір адамның ең жақсы қасиеттерін ата ... 6.Сіздің отбасыңыздағы ең басты құндылық қандай? 7.Оқушы мектеп қабырғасында өзін қалай ұстау керек... 8.Досы көп адам бақытты ма? 9.Достықтың адам өмірінде маңызы қандай? 10.Алғашқы ұстазыңның аты кім ? 11.Ұнайтын пәнің қандай? 12.1 аусымда оқығанды ұнатасың ба 2- аусымда ма? 13.Сабақтан ұйықтап қалып көрдің бе? 14.Кімге алғыс айтар едің? 15.1 наурыз – Алғыс айту күні.Сіз осы мейрамды тойлайсыз ба? 16. 1 наурыз – Алғыс айту күніне қандай құттықтау сөздер білесіздер? 17.1 наурыз – Алғыс айту күні болып қашан жарияланды ? 18.Мектепке барғанда ең ұнататын ісің? 19.Болашақта егерде мұғалім болатын болсаң , балаларды неге үйрететін едің? 20.Сыныбыңдағы балалардың ішінен саған мүлдем ұқсамайтын кім? |
Оқушылар бөлінген тобы бойынша топпен постэр жұмысын жасап қорғайды. Ата-аналарына қоңырау шалып алғыстарын білдіреді. Бірігіп жұптық жұмысты орындайды. Оқушылар сұраққа өз ойларынша жауап береді |
Постер Телефон Көгершін көрнекілігі Фортуна дөңгелегі |
|
Соңы 7мин |
Қорытынды: Рефлексия «Алғыс айтамын бәріңе» Оқушылар себетке бүгінгі сабақтан алған әсерлерін «Жүрек жарды» хаты арқылы жазып табыстайды. Хор «Алғыс » әні |
Хат жазады Өлең айтады |
Себет Видео |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Алғыс айту парызым!"
"Алғыс айту парызым!"
Директордың тәрбие ісі- жөніндегі орынбасары _____________ Сарымсақова.К.У
|
Күні |
01.03.2024 |
|
|
Класс жетекші: |
Алдабергенова А.М. |
|
|
Класс: 7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алғыс айту парызым...» |
|
|
Сабақ түрі: |
Танымдық сабақ |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың «сыйластық» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту; ризашылық, рахмет, алғыс туралы түсінік беру;үлкен — кішіге деген сүйіспеншілігін, сыпайылық қарым — қатынасын дамыту; әдептілікке, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиелеу . Алғыс айту күні тарихы мен тағлымын, құрмет алғыс айтудан басталатынын түсіну |
|
|
Құндылық |
Ар-ұят,Талап |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
|
Көрнекілік |
Алғыс айту күніне арналған суреттер , көрнекіліктер, интерактивті тақта. |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин Сабақ басы 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен амандасу! Психологиялық ахуал: «Менің алғысым» әдісімен жылы тілек лебіз білдіреді. Топқа бөлу «Жүрек пазлдары» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-топ Отбасы 2-топ Мектеп 3-топ Достық Сурет беріледі «Миға шабуыл» әдісі арқылы Бейнеролик тамашалау
Түсіндірме жұмыс 2016 жылғы 14 қаңтарда Қазақстан республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылған күні 1 наурызды елімізде Алғыс айту күні деп жариялап, № 173 Жарлыққа қол қойды. Қазақстан халқы 2016 жылы тұңғыш рет Алғыс айту күнін атап өтті. Алғыс – адамның адамға жасаған жақсылығы, көмегі, көңілі үшін ризашылық білдіруі, сондай — ақ оның ойы мен іс — әрекетіне, жасаған істеріне жоғары баға беруі. Алғыс айту күні – Қазақстан халқын мәңгілікке біріктіруге бағытталған «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының, қазақстандық бірегейліктің негізгі арқауы – еліміздегі барлық ұлт пен ұлысты бір шаңырақ астына топтастыратын Қазақстан халқы Ассамблеясының күні. Алғыс айту күні – қайырымдылық дәстүрлерін, әлеуметтік ынтымақты және өзара көмек көрсетуді қолдау күні. Бұл – репрессия мен жер аудару жылдарында біздің халық көрсеткен мейрімділік пен ақ көңілдік, қолда бармен бөлісу, көмек көрсету сынды рухани дәстүрлер күні. |
Оқушылар ұстазбен амандасып мемлекеттік әнұранды орындайды. Жылы тілек , лебіздерін білдіреді. Топқа бөлінеді. Сұраққа өз ойларынша жауап береді |
Компьютер Жүрек шары Сурет Слайд |
|
Сабақ ортасы 28мин |
Топтық жұмыс 1-топ Отбасы ұғымы 2-топ Мектеп ұғымы 3-топ Достық ұғымы уралы постер жасап қорғау.
ДОСТЫҚ МЕКТЕП ОТБАСЫ
Сергіту сәті : «Алғыс айту қоңырауы» әдісі арқылы ата-аналарына қоңырау шалып алғыстарын білдіру. Жұптық жұмыс: Мақал-мәтелді аяқтау және мағынасын ашу Әр жұпқа әр түрлі мақал-мәтелдер беріледі оқушылар олардың мағынасын ашып , аяқтап түсіндіру керек. 1.Отан................басталады. 2.Бұлақ көрсең .....................аш. 3.Оқу ..................құдық қазғандай. 4.Оқу ................бұлағы Білім...............шырағы 5.Ұстаздан ............озар. 6.Білетінің ......... тоғыз, білмейтінің...................тоғыз. 7.Қыз........елдің көркі, .............. өссе жердің көркі. 8.Дос ....................айтады, дұшпан.................айтады. 9.Білекті..................жығады, білімді..............жығады. 10.Біреуге .............қазба өзің түсесің. Жеке жұмыс : «Фортуна» дөңгелегімен «» әдісі арқылы сұраққа жауап бер Сұрақтар 1.Ұнататын ұстазыңа 3 сипаттама бер... 2.Жақын досыңды сипатта ... 3.Достық дегенді қалай түсінесіңдер? 4.Отбасы мүшелерін ата ... 5.Сіздің отбасыңыздағы әрбір адамның ең жақсы қасиеттерін ата ... 6.Сіздің отбасыңыздағы ең басты құндылық қандай? 7.Оқушы мектеп қабырғасында өзін қалай ұстау керек... 8.Досы көп адам бақытты ма? 9.Достықтың адам өмірінде маңызы қандай? 10.Алғашқы ұстазыңның аты кім ? 11.Ұнайтын пәнің қандай? 12.1 аусымда оқығанды ұнатасың ба 2- аусымда ма? 13.Сабақтан ұйықтап қалып көрдің бе? 14.Кімге алғыс айтар едің? 15.1 наурыз – Алғыс айту күні.Сіз осы мейрамды тойлайсыз ба? 16. 1 наурыз – Алғыс айту күніне қандай құттықтау сөздер білесіздер? 17.1 наурыз – Алғыс айту күні болып қашан жарияланды ? 18.Мектепке барғанда ең ұнататын ісің? 19.Болашақта егерде мұғалім болатын болсаң , балаларды неге үйрететін едің? 20.Сыныбыңдағы балалардың ішінен саған мүлдем ұқсамайтын кім? |
Оқушылар бөлінген тобы бойынша топпен постэр жұмысын жасап қорғайды. Ата-аналарына қоңырау шалып алғыстарын білдіреді. Бірігіп жұптық жұмысты орындайды. Оқушылар сұраққа өз ойларынша жауап береді |
Постер Телефон Көгершін көрнекілігі Фортуна дөңгелегі |
|
Соңы 7мин |
Қорытынды: Рефлексия «Алғыс айтамын бәріңе» Оқушылар себетке бүгінгі сабақтан алған әсерлерін «Жүрек жарды» хаты арқылы жазып табыстайды. Хор «Алғыс » әні |
Хат жазады Өлең айтады |
Себет Видео |
шағым қалдыра аласыз













