|
Аптам дәйексөз |
Жаңашылдық –заман талабы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
03.03.2025 |
|
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Алғыс ізгі ниет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға алғыс айту, ризашылық білдірудің маңыздылығын түсіндіру. Жақсы қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Құрмет, ізгілік, мейірімділік сияқты адами құндылықтарды дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«АТА-АНАЛАРҒА ДЕГЕН СЕНІМ ӨМІРДЕ МАҢЫЗДЫ ШЕШІМДЕР ҚАБЫЛДАУҒА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
ІІ. Кіріспе бөлім Мұғалім әңгімесі:Балалар, сендерге өмірлеріңде кімдер көмектесті? Кімге алғыс айтқыларың келеді?Бүгінгі сабақта біз «Алғыс» деген сөздің мағынасын түсініп, оны қалай білдіруге болатынын үйренеміз.Қызықты дерек:Қазақ халқында «Рақмет» сөзі парсы тілінен аударғанда «рақым ету, мейірім көрсету» деген мағынаны білдіреді. |
1-тапсырма: «Алғыс хат» Оқушыларға арнайы қағаздар таратылады. Олар ата-аналарына, мұғалімдеріне, достарына немесе басқа жақын адамдарына алғыс хатын жазады. Кейін оқушылар өз алғыс хаттарын оқиды. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Әңгімелеу (Тақырыптық әңгіме)Мұғалім: Бір күні кішкентай бала базарға барып, сатушыдан нан сатып алады. Нанды алған соң ол «Рақмет!» деп айтып, күлімсіреп кетіп қалады. Сатушы да оған алғыс айтып, қайырымдылық жасағысы келіп кетеді. Сол күні ол бір кедей адамға нан беріп, оны қуантады. Осылайша, бір ғана алғыс сөзінен көптеген ізгі істер бастау алады. Сұрақтар: Бала неге алғыс айтты? Егер бала алғыс айтпағанда, сатушының көңіл-күйі қалай болар еді? Алғыс айту адамдарға қалай әсер етеді? |
2-тапсырма: «Жақсы сөз - жанға қуат»Тақтаға «Алғыс сөздер» жазылған қағаздар ілінеді (рахмет, көп рақмет, сізге алғысым шексіз, рақымет, ілтипатыңызға рақмет, т.б.).Оқушылар осы сөздерді пайдаланып, әртүрлі жағдаяттарға сәйкес сөйлемдер құрайды. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Алғыс – адамның жүрегінен шығатын ең жылы сөздердің бірі» деген қорытынды жасалады. Оқушыларға сұрақ:
V. РефлексияОқушылар бүгінгі сабақ туралы өз әсерлерін «Смайлик әдісі» арқылы білдіреді (қуанышты, бейтарап, көңілсіз смайликтерден таңдайды). Сабақты «Жүректен жүрекке» шеңберімен аяқтау: балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
3-тапсырма: «Кімге алғыс айтар едің?» Оқушыларға келесі сұрақтар қойылады: Мұғалімге қандай алғыс білдірер едің? Анаңа қандай алғыс айтар едің? Досыңа қандай ризашылық білдірер едің? |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«АТА-АНАЛАРҒА ДЕГЕН СЕНІМ ӨМІРДЕ МАҢЫЗДЫ ШЕШІМДЕР ҚАБЫЛДАУҒА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?»Сабақтың мақсаты: ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. Негізгі міндеттер:
назарын түсіну және бағалау қажеттілігін көрсету;
Материалдар мен ресурстар: Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі туралы бейне. Сенімді нығайту бойынша ұсыныстары бар үлестірме материалдар. https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0 Балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынас – бұл өзара түсіністік, құрмет пен қолдау сезіміне негізделген тығыз байланыс. Бала атаанасына сенгенде, ол өзін қауіпсіз сезінеді және кез келген қиын жағдайда көмек сұрай алатынын біледі. Сонымен қатар сенімді қарым-қатынас балалардың тәуелсіздігін дамытады және өз-өзіне деген сенімділікті дамытады, бұл бастама көтеруге және қателесуден қорықпай шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Бала өзіне сенетінін сезінуі керек. Балаға қарапайым және қауіпсіз тапсырмалар беру керек. Егер бала сәтсіздікке ұшыраса, оған бұл үшін ұрысудың қажеті жоқ. Барлық бастамаларда ата-аналар баланы қолдап, оны жиі мақтауы керек. Баланың үй шаруасына, үй жұмысына қатысуы оны жұмысқа дағдыландырады және ата-анасымен жақындастырады. Үйде бірге жұмыс істеу баланың атаанасына деген құрметін арттырады. Ата-аналар балаға дос болуды және басқа балалармен өзін қалай ұстау керектігін үйретуі керек. Егер ата-ана балаға көмектессе, ол анасы мен әкесінің оны жақсы көретінін және әрқашан қолдайтынын біледі. Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі, жағдай мысалдары. - Талқылау: ата-аналардың кеңестері маңызды шешімдер қабылдауға қалай көмектеседі? (өмірлік тәжірибе, объективті көзқарас, қолдау және эмоционалды қолдау, салдарды талдауға көмектесу, құндылықтар туралы сөйлесу). Ата-аналардың кеңестері пайдалы болған өмір мысалдарын талқылау. Балалар үшін не маңызды: ата-аналардың кеңестері немесе олардың мысалы? Ең бастысы, ата-аналардың не істейтіні, олар қалай әрекет ететіні, қандай шешімдер қабылдайтыны және олардың кеңестері ғана емес. 3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
|
|
|
Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
Алғыс ізгі ниет

Сынып жетекшісі Джанзакова А.Д
Күні 3.03.2025
Сынып 9 «А»
Ақтөбе -2025 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алғыс ізгі ниет
Алғыс ізгі ниет
|
Аптам дәйексөз |
Жаңашылдық –заман талабы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
03.03.2025 |
|
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Алғыс ізгі ниет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға алғыс айту, ризашылық білдірудің маңыздылығын түсіндіру. Жақсы қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Құрмет, ізгілік, мейірімділік сияқты адами құндылықтарды дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«АТА-АНАЛАРҒА ДЕГЕН СЕНІМ ӨМІРДЕ МАҢЫЗДЫ ШЕШІМДЕР ҚАБЫЛДАУҒА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
ІІ. Кіріспе бөлім Мұғалім әңгімесі:Балалар, сендерге өмірлеріңде кімдер көмектесті? Кімге алғыс айтқыларың келеді?Бүгінгі сабақта біз «Алғыс» деген сөздің мағынасын түсініп, оны қалай білдіруге болатынын үйренеміз.Қызықты дерек:Қазақ халқында «Рақмет» сөзі парсы тілінен аударғанда «рақым ету, мейірім көрсету» деген мағынаны білдіреді. |
1-тапсырма: «Алғыс хат» Оқушыларға арнайы қағаздар таратылады. Олар ата-аналарына, мұғалімдеріне, достарына немесе басқа жақын адамдарына алғыс хатын жазады. Кейін оқушылар өз алғыс хаттарын оқиды. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Әңгімелеу (Тақырыптық әңгіме)Мұғалім: Бір күні кішкентай бала базарға барып, сатушыдан нан сатып алады. Нанды алған соң ол «Рақмет!» деп айтып, күлімсіреп кетіп қалады. Сатушы да оған алғыс айтып, қайырымдылық жасағысы келіп кетеді. Сол күні ол бір кедей адамға нан беріп, оны қуантады. Осылайша, бір ғана алғыс сөзінен көптеген ізгі істер бастау алады. Сұрақтар: Бала неге алғыс айтты? Егер бала алғыс айтпағанда, сатушының көңіл-күйі қалай болар еді? Алғыс айту адамдарға қалай әсер етеді? |
2-тапсырма: «Жақсы сөз - жанға қуат»Тақтаға «Алғыс сөздер» жазылған қағаздар ілінеді (рахмет, көп рақмет, сізге алғысым шексіз, рақымет, ілтипатыңызға рақмет, т.б.).Оқушылар осы сөздерді пайдаланып, әртүрлі жағдаяттарға сәйкес сөйлемдер құрайды. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Алғыс – адамның жүрегінен шығатын ең жылы сөздердің бірі» деген қорытынды жасалады. Оқушыларға сұрақ:
V. РефлексияОқушылар бүгінгі сабақ туралы өз әсерлерін «Смайлик әдісі» арқылы білдіреді (қуанышты, бейтарап, көңілсіз смайликтерден таңдайды). Сабақты «Жүректен жүрекке» шеңберімен аяқтау: балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
3-тапсырма: «Кімге алғыс айтар едің?» Оқушыларға келесі сұрақтар қойылады: Мұғалімге қандай алғыс білдірер едің? Анаңа қандай алғыс айтар едің? Досыңа қандай ризашылық білдірер едің? |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«АТА-АНАЛАРҒА ДЕГЕН СЕНІМ ӨМІРДЕ МАҢЫЗДЫ ШЕШІМДЕР ҚАБЫЛДАУҒА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?»Сабақтың мақсаты: ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. Негізгі міндеттер:
назарын түсіну және бағалау қажеттілігін көрсету;
Материалдар мен ресурстар: Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі туралы бейне. Сенімді нығайту бойынша ұсыныстары бар үлестірме материалдар. https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0 Балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынас – бұл өзара түсіністік, құрмет пен қолдау сезіміне негізделген тығыз байланыс. Бала атаанасына сенгенде, ол өзін қауіпсіз сезінеді және кез келген қиын жағдайда көмек сұрай алатынын біледі. Сонымен қатар сенімді қарым-қатынас балалардың тәуелсіздігін дамытады және өз-өзіне деген сенімділікті дамытады, бұл бастама көтеруге және қателесуден қорықпай шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Бала өзіне сенетінін сезінуі керек. Балаға қарапайым және қауіпсіз тапсырмалар беру керек. Егер бала сәтсіздікке ұшыраса, оған бұл үшін ұрысудың қажеті жоқ. Барлық бастамаларда ата-аналар баланы қолдап, оны жиі мақтауы керек. Баланың үй шаруасына, үй жұмысына қатысуы оны жұмысқа дағдыландырады және ата-анасымен жақындастырады. Үйде бірге жұмыс істеу баланың атаанасына деген құрметін арттырады. Ата-аналар балаға дос болуды және басқа балалармен өзін қалай ұстау керектігін үйретуі керек. Егер ата-ана балаға көмектессе, ол анасы мен әкесінің оны жақсы көретінін және әрқашан қолдайтынын біледі. Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі, жағдай мысалдары. - Талқылау: ата-аналардың кеңестері маңызды шешімдер қабылдауға қалай көмектеседі? (өмірлік тәжірибе, объективті көзқарас, қолдау және эмоционалды қолдау, салдарды талдауға көмектесу, құндылықтар туралы сөйлесу). Ата-аналардың кеңестері пайдалы болған өмір мысалдарын талқылау. Балалар үшін не маңызды: ата-аналардың кеңестері немесе олардың мысалы? Ең бастысы, ата-аналардың не істейтіні, олар қалай әрекет ететіні, қандай шешімдер қабылдайтыны және олардың кеңестері ғана емес. 3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
|
|
|
Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
Алғыс ізгі ниет

Сынып жетекшісі Джанзакова А.Д
Күні 3.03.2025
Сынып 9 «А»
Ақтөбе -2025 жыл
шағым қалдыра аласыз













