|
Күні: |
8 сынып |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алғышарты цикл |
||
|
Жалпы мақсаттар |
Тура және кері есептеуді жүргізетін For To Do циклі туралы білік-дағды қалыптастыру, тура және кері есептейтін есептер шығару арқылы өмірден мысал келтіре білу дағдыларын жетілдіре түсу |
||
|
Оқыту нәтижесі |
Тура және кері есептеуді жүргізетін циклдер For To Do операторымен есептер шығара алады. Оны дейін және кері есептеуде тиімді қолдана біледі |
||
|
Сабақтың әдісі |
Баяндау, сұрақ-жауаптоппен жұмыс, Сын тұрғысынан ойлау |
||
|
Жалпы |
Білу Үй тапсырмасы. Түсіну Мағынаны тану Қолдану Тапсырмаларды орындау Талдау Жинақтау Корытынды Бағалау Топ басшысы бағалайды |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
||
|
Психологиялық дайындық 5 минут 20 минут |
Сыныппен сәлемдесу. Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) Оқушыларды санау арқылы топқа бөлу. Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. «Білу»
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Анықтама. Егер алгоритмде көп рет
қайталанатын әрекеттер (әрекеттер тобы) болса, мұндай алгоритмді
циклдық деп аталады. 1 –
тапсырма Қандай қиындық туғызды? ІV. «Талдау» Әр топ өздері құрған программаны компьютерде
орындап нәтижесін алуы
керек. Жиынтық бағалау Үйге
тапсырма. Р = 1*3*9*27*81 көбейтіндісінің мәнін
есептейтін циклдық алгоритм
құр.
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алғышарты цикл
Алғышарты цикл
|
Күні: |
8 сынып |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алғышарты цикл |
||
|
Жалпы мақсаттар |
Тура және кері есептеуді жүргізетін For To Do циклі туралы білік-дағды қалыптастыру, тура және кері есептейтін есептер шығару арқылы өмірден мысал келтіре білу дағдыларын жетілдіре түсу |
||
|
Оқыту нәтижесі |
Тура және кері есептеуді жүргізетін циклдер For To Do операторымен есептер шығара алады. Оны дейін және кері есептеуде тиімді қолдана біледі |
||
|
Сабақтың әдісі |
Баяндау, сұрақ-жауаптоппен жұмыс, Сын тұрғысынан ойлау |
||
|
Жалпы |
Білу Үй тапсырмасы. Түсіну Мағынаны тану Қолдану Тапсырмаларды орындау Талдау Жинақтау Корытынды Бағалау Топ басшысы бағалайды |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
||
|
Психологиялық дайындық 5 минут 20 минут |
Сыныппен сәлемдесу. Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) Оқушыларды санау арқылы топқа бөлу. Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. «Білу»
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Анықтама. Егер алгоритмде көп рет
қайталанатын әрекеттер (әрекеттер тобы) болса, мұндай алгоритмді
циклдық деп аталады. 1 –
тапсырма Қандай қиындық туғызды? ІV. «Талдау» Әр топ өздері құрған программаны компьютерде
орындап нәтижесін алуы
керек. Жиынтық бағалау Үйге
тапсырма. Р = 1*3*9*27*81 көбейтіндісінің мәнін
есептейтін циклдық алгоритм
құр.
|
||
шағым қалдыра аласыз













