Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер мен құжаттар және оның реформасы»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
№34 ЖББОМ КММ
Ғылыми жоба «Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер мен құжаттар және оның реформасы»
Орындаған : 8-сынып оқушысы Серік Сұңғат
Жетекшісі: тарих пәні мұғалімі: Курганбаева-Абдугуланова Айгуль Ондалиевна
2020 жыл
Мазмұны:
І Кіріспе ................................................................................................3
ІІ Зерттеу бөлімі
2. 1 Әлихан Бөкейханов туралы деректер ........................................5
2. 2 Әлихан Бөкейханов туралы құжаттар ....................................11
2. 3 «Мэйдзи жаңғыруы» немесе Әлихан Бөкейхан мұраты ...........12
1-бөлім:
Әлихан Бөкейхановтың өмірбаяны мен Алаштық идеясы.........................12
2-бөлім:
Әлихан Бөкейхановтың «Мэйдзи төңкерісінің» тарихын зерттеуі..............15
3.-бөлім:
Әлихан Бөкейхановтың Алаш автаномиясы................................................20
Қорытынды...................................................................................................25
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі ..............................................................27
Аңдатпа
№206 «Жиделіарық» орта мектебінің 11 сынып оқушысы Өтепберген Ақтілектің «Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер мен құжаттар және оның реформасы» атты ғылыми жобасы Алаш Ордасын құрып, халқымыздың егеменді түрде өмір сүруінің алғышарттарын жасаған Ұлт көсемі Әлихан Бөкейханов туралы тың деректермен таныса отырып, оның өз халқының болашағын жарқын етудегі ерен еңбектерін айқындауға, ол туралы іс-құжаттармен таныса отырып, қазақ ұлтының шын жанашыры бола білген Әлихан Бөкейханның тау тұлғасын танып-білу, зерттеп-зерделеуге арналған.
Жұмыстың мақсаты: Алаш орда көсемі Әлихан Бөкейхановтың тоталитарлық кеңестік биліктің құпия ұстап халыққа жариялауға тыйым салған құжаттары мен деректері, оны зерттеген тарихшы ғалым аға-апаларымыздың еңбектерімен тереңінен таныса отырып, ол туралы тың деректерді зерттеп, танып-білу.
Зерттеу жұмысының ғылыми болжамы: Егер, Алаш Ордасының көсемі Әлихан Бөкейханның бұрын жария болмаған тың деректері, оның алаш ордасын құрудағы орасан зор еңбегі айқындалып, оған қатысты құжаттардың қыр-сыры өз дәрежесінде танытыла білсе, онда жас ұрпақтың бойында ата-бабаларымыздың атқарған істеріне, әдебиетіміз бен мәдениетімізге деген құрметтері артып, таным қабілеттері арта түсер еді.
Зерттеудің теориялық мәнділігі: Бабалар ісін ардақтау, құрметтеу, оларды үнемі есте сақтау қажеттілігінің нәтижелілігі айқындалды.
Зерттеудің практикалық мәнділігі: зерттеу нәтижесінде жинақталған материалдар болашақта Әлихан Бөкейхан еңбектерін әрі қарай зерттеп, зерделеймін деушіге пайдалы нұсқа, сондай-ақ мектептің әдебиеттану, тарих пәндерінен эллективті курстардың бағдарламасына енгізуге болады.
Зерттеудің дербестік нәтижесі:
-
Алаш көсемі Әлихан Бөкейхановтың шырғалаңға толы өмір жолы кеңінен таныстырылды;
-
Туған жері мен халқының шынайы жанашыры ретінде бет-бейнесі ашылып, оның ұлт тәуелсіздігін баянды етудегі қызметтері айқындалды;
-
Әлихан Бөкейхановқа қатысты тың деректер мен құжаттардың қыр-сырын ашуда оларға терең талдау жасалынды.
Жұмыстың орындалу әдістері. Алаш ұлтының басшысы Әлихан Бөкейхановтың қым-қуыт өмірімен танысу, естеліктер жинау, деректер мен құжаттарға ғылыми ізденіс, зерттеу, тарихи деректер жинау.
№34 ЖББОМ КММ
8 сынып оқушысы Серік Сұңғаттың
«Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер
мен құжаттар және оның реформасы»
атты ғылыми жобасына
Пікір
№34 ЖББОМ КММ 8 сынып оқушысы Серік Сұңғаттың «Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер мен құжаттар және оның реформасы» атты ғылыми жобасының негізгі зерттеу мақсаты тарихи құжаттарды көпшілікке ұсына отырып Әлихан Бөкейхановтың Қазақ еліне беймәлім жақтарымен кеңінен таныстыра отырып, тың деректерге талдаулар жасау. Алашының арда азаматы, туған топырағының ерекше тұлғасы, бүкіл саналы ғұмырын өз елінің тәуелсіздігі жолына арнаған Әлихан Бөкейхановтың тау тұлғасын танып-білу, зерттеп-зерделеуге арналған.
Зерттеуші оқушы өз қарым қабілетінше зерттеп, оны өз пайымынша ретілікке келтірген. Ғылым жобаны дайындау барысында алдына мақсат қоя отырып, оны орындау үшін бірнеше міндеттерді жүзеге асыру үшін жүйелі жоспарын құрған. Жоспарға сай жетекшімен тығыз байланыста жұмыс жасай отырып, біршама жетістіктерге қол жеткізген деуге болады.
Зерттеу барысында Әлихан Бөкейханов туралы тың деректермен таныса отырып, Әлихан Бөкейхановтың өмірбаяны мен Алаштық идеясын құрудағы өзіндік саясатына зерттеулер жасайды. Әлихан Бөкейхановтың «Мэйдзи төңкерісінің» тарихын зерттеуіне нақты деректер арқылы мысалдар келтіреді. Оның Алаш автаномиясын құрудағы орасан зор еңбегінің маңыздылығын танытуға тырысады.
Әнәпия Іңкәр көптеген ғылыми еңбектер мен интернет материалдарын ақтара отырып, Әлихан Бөкейхановтың өнегелі өмір жолын кеңінен танытуға тырысқан.
Ғылыми жоба өз дәрежесінде жасалынған деуге болады. Зерттеу жұмысының мазмұндылығы мен мәнділігін ескере отырып, жоғары дәрежеде бағалауға ұсынамын.
№34 ЖББОМ КММ
тарих пәнінің мұғалімі: Абдугуланова Айгуль
№34 ЖББОМ КММ
8 сынып оқушысы Серік Сұңғаттың
«Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер
мен құжаттар және оның реформасы»
атты ғылыми жобасына
Пікір
№34 ЖББОМ КММ 8 сынып оқушысы Серік Сұңғаттың «Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер мен құжаттар және оның реформасы» атты ғылыми жобасының негізгі зерттеу мақсаты тарихи құжаттарды көпшілікке ұсына отырып Әлихан Бөкейхановтың Қазақ еліне беймәлім жақтарымен кеңінен таныстыра отырып, тың деректерге талдаулар жасау. Алашының арда азаматы, туған топырағының ерекше тұлғасы, бүкіл саналы ғұмырын өз елінің тәуелсіздігі жолына арнаған Әлихан Бөкейхановтың тау тұлғасын танып-білу, зерттеп-зерделеуге арналған.
Әлихан Бөкейханов туралы ғылыми жобадан тың деректерді табуға болады. Зерттеуші оқушы өз қарым қабілетінше зерттеп, оны өз пайымынша ретілікке келтірген. Ғылым жобаны дайындау барысында алдына мақсат қоя отырып, оны орындау үшін бірнеше міндеттерді жүзеге асыру үшін жүйелі жоспарын құрған. Жоспарға сай жетекшімен тығыз байланыста жұмыс жасай отырып, біршама жетістіктерге қол жеткізген деуге болады.
Зерттеу барысында Әлихан Бөкейханов туралы тың деректермен таныса отырып, Әлихан Бөкейхановтың өмірбаяны мен Алаштық идеясын құрудағы өзіндік саясатына зерттеулер жасайды. Әлихан Бөкейхановтың «Мэйдзи төңкерісінің» тарихын зерттеуіне нақты деректер арқылы мысалдар келтіреді. Оның Алаш автаномиясын құрудағы орасан зор еңбегінің маңыздылығын танытуға тырысады.
Зерттеу жұмысында ізденуші көптеген ғылыми еңбектер мен интернет материалдарын ақтара отырып, Әлихан Бөкейхановтың өнегелі өмір жолын кеңінен танытуға тырысқан.
Жалпы алғанда ғылыми жоба өз дәрежесінде жасалынған деуге болады. Зерттеу жұмысының мазмұндылығы мен мәнділігін ескере отырып, жоғары дәрежеде бағалауға ұсынамын.
№34 ЖББОМ КММ 8 сынып оқушысы Серік Сұңғаттың «Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер мен құжаттар және оның реформасы» атты ғылыми зерттеу жұмысы жайлы
К Ү Н Д Е Л І Г І
(2020 жыл)
№ |
Атқаратын жұмыс тізімі |
Мерзімі |
Жетек-ші қолы |
Нәтижесі |
1 |
Ғылыми жұмыстың тақырыбын айқындау мақсатында ғылыми жетекшімен кеңесу, пікірлесу |
Қаңтар -мамыр, 2020 ж. |
|
«Әлихан Бөкейханов туралы тың деректер мен құжаттар және оның реформасы» зерттеудің тақырыбы болып бекітілді. |
2 |
Ғылыми жетекшімен үнемі кеңесе отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізу. |
Қыркүйек-желтоқсан 2020 ж. |
|
Жұмыстың мақсатымен, міндетімен таныстым. Орындау барысы туралы мағлұмат беріп, пайдаланатын әдебиеттерді көрсетіп берді. |
3 |
Зерттеу тақырыбы негізінде интернет, тың деректермен, іс-құжаттармен жұмыс жасау, олардың ішінен қажеттілерін іріктеу |
Қаңтар 2021 ж. |
|
Берілген материалдармен танысып, өзіме қажетті мағлұматты алдым. |
4 |
Ғылыми жетекшіден кеңес алу |
Қаңтар 2021 жыл |
|
Қажетті материалдарды жинақтап, саралап-жүйеледім. |
Аннотация
Серик Сунгат, ученика 8-класса средней школы №34 посвящает свой научный проект «Новые информации и документы об Алихане Букейхане, а так же их реформы», создателю Алаш Орды, начальных условий жизни суверенного государства, ознакамливающий с новыми информациями и документами об его упорном труде, определяющего светлое будущее своего народа, о высокой личности, лидере нации, Алихану Букейхану.
Цель работы: изучить секретные документы и издания о лидере Алаш Орды, Алихане Букейхане, запрещенными советской тоталитарной властью, и познакомиться с работами наших предков, исследованные историками и учеными.
Научный прогноз: если молодое поколение определит новые, ранее необъявленные данные о создании Алаш Орды и лидере нации Алихане Букейхане, то это приведет к огромному вкладу в создание соответствующих аспектов документов в своей категории, увеличится дань литературе и культуре, приведет к развитию познавательных навыков.
Теоретическая значимость исследования: необходимо всегда помнить и уважать труд предков.
Практическая значимость исследования: собранные материалы полезны для тех, кто желает продолжать исследовать работы А. Букейхана, а так же можно включить элективные курсы по литературе и истории
Независимые результаты исследования:
-Представлен трудный жизненный путь лидера Алаш, Алихана Бокейхана
- От сострадания своему народу и месту рождения, он внёс свой вклад в укрепление независимости нации
- Были проведены углубленные анализы в раскрытии новых данных и документов об Алихане Бокейхане
Методы работы: Ознакомление с жизнью , лидера нации Алаша, Алихана Бокейхана, научные исследования всех данных и документов.
Abstract
Serik Sungat, the student of the 8th form of school №34 dedicates research project “New information and documents about Alikhan Bukeikhanov, and his reforms” to the founder of Alash Orda and initial conditions of sovereign state life, which introduces the new information and documents about his hard work, which determines the bright future of its nation, about the great personality, the leader of the nation, AlikhanBukeikhanov.
The purpose of the work: to study secret documents and publications about leader of Alash Orda, Alikhan Bukeikhan, which were banned by the Soviet totalitarian authority, and get acquainted with the works of our ancestors, studied by historians and scientists.
Scientific Forecast: if the younger generation determines new, previously unannounced data on the establishment of Alash Orda and the nation's leader Alikhan Bukeikhan, this will lead to a huge contribution of the creation of relevant aspects of documents in its category, a tribute to literature and culture, and this will lead to the development of cognitive skills.
Theoretical significance of research: it is necessary to always remember and respect the work of ancestors.
Practical significance of research: the collected materials are useful for those who want to continue researching A. Bukeikhan's works, and also it is possible to include elective courses in literature and history classes
Independent research results:
- The tough lifetime of Alikhan Bukeikhan, leader of Alash, was described
- Cause of compassion to his people and homeland, he had a big contribution to the strengthening the independence of nation
- In-depth analyzes were conducted in the disclosure of new data and documents of Alikhan Bokeykhan
Methods of work: Acquaintance with the lifetime of Alikhan Bukeikhan, leader of Alash nation, scientific researches of all data and documents.
І Кіріспе
ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басында қазақ халқының бақытты келешегі, ұлттық тәуелсіздігі үшін күресуші үлкен зиялы топ қалыптасты. Солардың бірі көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері, ғұлама ғалым, публицист, ұлт-азаттық және Алаш қозғалысының жетекшісі, қазақтың тұңғыш саяси партиясын ұйымдастырушы, Алашорда үкіметінің төрағасы болған Әлихан Нұрмұхамедұлы Бөкейханов.
2016 жылы Әлихан Бөкейхановтың дүниеге келгеніне 150 жыл толды. Қазақ халқының қуанышына бұл мереке ЮНЕСКО көлемінде аталып өтті.
Бұл ғылыми жобамның өзекті мәселесі ол Ұлт көсемі Әлихан Бөкейханов хақында зерттеу жүргізген ғалымдар мен тарихшылардың мағлұматтарына сыни көзбен қарап, оларды бір ізге түсіріп реттеу. Сонымен қатар, Қазақ елі біле бермейтін ақпараттар мен құжаттар және деректермен бөлісе отырып, Әлихан Бөкейханов туралы тың деректерді көпшіліктің назарына ұсынып насихаттау.
Әлихан Бөкейхан – қазақтың басын бiрiктiрiп, ерiктi ел болуын көксеп, сол мақсатқа жету жолына өз бойындағы бар қасиетiн: ақыл-ойын, өнер-бiлiмiн, жiгер-қайратын, бар саналы өмiрiн арнаған адам. Егер ол өзiнiң бас пайдасын ғана ойлап, патша заманында мансапқор болып, шен-шекпенге қызығып, ұлық болғысы келсе, өзi ақсүйек, хан әулетi әрi оқымысты Әлихан Бөкейханға ол жол оңай едi.
Бiрақ Әлихан қара басының қамын ойлаған жоқ, туған халқының қамын ойлап, белiн бекем байлап, ел үшiн еңбек ету жолына түстi. Әлихан – қазақ тарихында демократиялы баламалы түрде сайланған Алаш Орда – Ұлт кеңесінің тұңғыш төрағасы»! Ал оны үлгі ету үшін әр адамның санасына Әлиханның қандай намысшыл, ұлтын сүйген ұлы адам екенін жеткізу керек. Осы жолда кішкене болса да өз үлесімді қосу парыз деп санадым.
«Алаш» зиялыларын бастап Әлихан қазақ елін Батыс Еуропа өркениеті деңгейіне жеткізуді түпкілікті мақсат етіп алды. Осы мақсатқа ол мәдениеті мен әлеуметтік-экономикалық болмысы жағынан қазаққа бір табан жақын жапондардың әйгілі «Мэйдзи төңкерісі» тәжірибесі мен оның жемістерін ден қоя зерттеді.
Міндетім оқушыларға белгісіз құжаттар мен тың
деректер арқылы «Мэйдзи 770 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз