|
Бөлім: . |
Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі |
||||
|
Мектеп: |
«Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі» КММ |
||||
|
Сыныбы: |
11 |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздері. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.3.1 - мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық –саяси, ғылыми) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру; 11.4.1.1 - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені анықтау, әдеби тіл нормаларын білу; Көпшілігі: мәтінде көтерілген мәселені талдау, ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; Кейбір оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстанның өткені мен келешегі. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: 30 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу. Қызығушылықты ояту. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
Жұптық жұмыс.Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау.
Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтаңыз. ____________________________________________________________ ______________________________Автордың мақсаты қандай? Мәтіннің негізгі идеясын анықтаңыз. ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ Дескриптор:
ҚБ
|
мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау. • Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені анықтайды; • мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтайды. Ойталқы туралы білім алады. Оқылым материалдары мен Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздерін негізге алып, «Елімнің өркендеуіне қандай үлес қоса аламын?» тақырыбында ойталқы ұйымдастырады Функциональдық сауаттылықтарын арттыруға арналған тапсырманы орындайды |
10 баллдық жүйе бойынша бағалау |
11-сынып қазақ тілі Суреттер («Қазақ елінің ұлы тұлғалары» энциклопедиясынан)
01. mp 3
(Дайындаған Нұржігіт Айдархан) |
|
|
Сабақтың соңы: 3 мин. Үй тапсырмасы: 2 мин. |
Кері байланыс
7-тапсырма |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздері
Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздері
|
Бөлім: . |
Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі |
||||
|
Мектеп: |
«Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі» КММ |
||||
|
Сыныбы: |
11 |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздері. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.3.1 - мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық –саяси, ғылыми) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру; 11.4.1.1 - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені анықтау, әдеби тіл нормаларын білу; Көпшілігі: мәтінде көтерілген мәселені талдау, ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; Кейбір оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстанның өткені мен келешегі. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: 30 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу. Қызығушылықты ояту. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
Жұптық жұмыс.Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау.
Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтаңыз. ____________________________________________________________ ______________________________Автордың мақсаты қандай? Мәтіннің негізгі идеясын анықтаңыз. ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ Дескриптор:
ҚБ
|
мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау. • Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені анықтайды; • мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтайды. Ойталқы туралы білім алады. Оқылым материалдары мен Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздерін негізге алып, «Елімнің өркендеуіне қандай үлес қоса аламын?» тақырыбында ойталқы ұйымдастырады Функциональдық сауаттылықтарын арттыруға арналған тапсырманы орындайды |
10 баллдық жүйе бойынша бағалау |
11-сынып қазақ тілі Суреттер («Қазақ елінің ұлы тұлғалары» энциклопедиясынан)
01. mp 3
(Дайындаған Нұржігіт Айдархан) |
|
|
Сабақтың соңы: 3 мин. Үй тапсырмасы: 2 мин. |
Кері байланыс
7-тапсырма |
|
|||
шағым қалдыра аласыз


















