Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.2.1* көмекші құралдар
(тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.3.3.1* сызба, сурет,
белгілер арқылы шағын мәтін
құрастыру;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен
сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Біз Отанның
гүліміз,
Туған жердің
нұрымыз.
Тәуелсіз біздің
еліміз,
Қазақстан бай
жеріміз.
Өткенді
пысықтау
Оқылым
Егіз мерген ертегі
жүген
Сегіз дәрігер әңгіме
жүгері
«Неге?» өлеңін мәнерлеп
оқы
Жаңа
тақырып
Дыбыстық талдау дағдыларын
дамыту жұмысы.
1.Сурет бойынша әңгіме
құрау.
2.Әңгімені сөйлемдерге талдау.
Сөйлем санын анықтау.
3.Бір сөйлемді сөздерге
талдау. Сөйлемдегі сөз санын
анықтау.
4.Өтілетін жаңа дыбысы бар
«тиін» сөзіне дыбыстық талдау
жасау.
5.Сөзді буынға бөліп, жаңа
дыбыстың орнын анықтау.
6.«И» дыбысының айтылу
ерекшелігімен таныстыру.
7.«И» дыбысының таңбасы – оның
әрпімен таныстыру.
8.Түймелерден «и» әрпін
жасау.
Дыбыстық жинақтау дағдысын
дамыту жұмысы.
Оқылым.
1.Оқулықтың 80-бетінде
берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап,
тұтас оқуы.
2.«И» дыбысының сөз алдында,
ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік
жасау.
3.Сөз мағынасымен жұмысты
берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (ие – иек), сөз
алдына (ит – кит) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы
өзгеретінін түсіну.
Жазылым
1.Оқулықтағы «и» әрпінің
таңбалануына назар аудару.
2.«И» әрпін тақтаға жазып
көрсету.
3.«И» әрпін ауада жазып
көрсету.
4.Жазу дәптерімен жұмысты
ұйымдастыру.
ЕБҚ-тапсырма
Суретке қарап,
әңгімеле
Тақырыбы:
«Тиін»
ЕҚБ-тапсырма
«Инелік» тақырыбына сөйлем
құрап жаз

Бекіту және
саралау
Саралау тапсырмасымен жұмыс
ұйымдастыру:
1-деңгей:
Суреттердің және сөздің дыбыс
сызбасы арқылы жаңа сөзді тауып
көр.
2-деңгей:
«И» дыбысы сөздің қай жерінде
(ортасында, алдында, соңында) келетінін
анықта.
3-деңгей:
Киік, инелік, итмұрын
сөздерінің бірімен сөйлем
құра.
ФС
тапсырмасы
ҚЖ:
Көру
диктанты
Инелік-әдемі жәндік. Ол
гүлдерге қонады. Түстері де гүл сияқты әдемі, әртүрлі
болады
Кері
байланыс

|
Оқушылар өлеңді мұғаліммен
бірге шапшаң, баяу, сыбырлап қайталап
айтады.
Өткенді
пысықтайды
Оқушылар сюжетті сурет бойынша
әңгіме құрайды: «Балалар орманға барды. Орманнан тиінді көрді.
Тиінге жаңғақ берді. Тиін жаңғақты
алды».
Әр буындағы дыбыстарды
тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға
қарай және дауыстымен үндестіріп
оқиды.
Оқушылар жазу дәптеріндегі
тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Оқушылар өздеріне берілген
саралау тапсырмала
рын
орындайды.
Диктант
жазады
Кері байланыс
жасайды
|

Дескриптор:
Сөздерді тұтас айтылуымен
түсініп оқыды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өздігінен саналы
оқыды.
Дескриптор:
Өтілетін жаңа дыбысы бар
«тиін» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «ти-ін» деп буынға
бөлді.
«Ти-» бірінші буынын айтып,
қай дыбыстың созылып айтылып тұрғанын
тапты
«И» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысты
Түймелерден «и» әрпінің
сұлбасын жасады.
Дескриптор:
Буындарды жеке тұтас сөздегі
айтылуымен оқыды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өздігінен саналы
оқыды.
Дескриптор:
Сызықтарды бастырып жазу
арқылы «и» әрпінің бас және кіші әрпін
жазды.
Үлгі бойынша сөздер
мен сөйлемдерді
жазды.
Каллиграфиялық талапқа сай
дұрыс және сауатты
жазды

Жарайсың!

Дескриптор:
1-деңгейдегі оқушылар
суреттердің және сөздің дыбыс сызбасы арқылы жаңа сөзді табады:
киік.
2-деңгейдегі оқушылар «и»
дыбысы киік, инелік, итмұрын сөздерінің қай жерінде келетінін
анықтайды.
3-деңгейдегі оқушылар киік,
инелік, итмұрын сөздерінің бірімен сөйлем
құрайды.

«Алма ағашы»
әдісі
|
Отан туралы
суреттер

|