Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
1.1.5.1* заттар мен
құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді
қолдану;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу.
2.Оқушыларды түгендеу.
Сергіту сәті
`Бала,бала,балапан`
Өткенді
пысықтау
-Балалар біз қандай әріптерді
өттік?
-Өткен
әріптеріміздің дауысты,дауыссыз екенін білеміз
бе?
-Бүгінді өтетін
әріпті білесіңдер ме?
-Ендеше бүгінгі
өтетін әріппен бірге
танысайық.
|
Оқушылар сабаққа
назар аударады.
сабаққа
дайындықтарын көрсетеді
Сергіту сәтін белсенді
орындайды
Өткен сабақты қайталайды,еске
түсіреді.
|
Мақтау,
мадақтау
|
Сергіу сәті
https://youtu.be/
716uzZn0?si=
9dJv5gbXVTiNSDQk
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақпен
танысу.
-Ы әріпімен
таныстырады.
-Ы дыбысының
дауысты,жуан екендігін анықтайды
-Ы дыбысын
дауыстап айтады.
Сурет мазмұны бойынша әңгіме
құрау:
Суретке қарап оқушылармен
сөйлем құрау.
-Шынар нестеп
жатыр?
-Ыдыс жуып
жатыр.
-Асыл нені сүртіп
жатыр?
-Қасықтарды сүртіп
жатыр.
-кір ыдыстар жуылған соң
қандай ыдыс болды?
-Таза ыдыс
болды.
-Сөйлемде қандай сөздерді
қолдандық?
-ыдыс,қасық,Шынар,
Асыл
-Бұл сөздерде ы әріпі бар
ма?
Ыдыс сөзін буынға бөліп
айтады.
Оқылым
Оқулықтың
36-бетінде берілген
сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап,
тұтас оқуы.
«Ы» дыбысының сөз
алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына
мүмкіндік жасау.
Жазылым
Оқулықтағы
«Ы» әрпінің
таңбалануына назар аудару.
«Ы» әрпін тақтаға
жазып көрсету.
«Ы» әрпін ауада
жазып көрсету.
Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.
|
Ы әріпімен танысады
Ы дыбысының
дауысты,жуан екендігін
анықтайды
Ы дыбысын
дауыстап
айтады.
Оқушылар сюжетті
сурет бойынша әңгіме құрайды: «Шынар тәрелке жуды. Асыл қасықтарды
сүртті. Ыдыстар тап-таза болды».
Сөйлемде қолданылған
сөздерді айтады.
Ы әріпі бар сөздерді
айтады
жаңа дыбысы
бар «ыдыс» сөзіне дыбыстық талдау
жасайды: алдымен «ы-дыс» деп буынға
бөледі.
«-Ы» бірінші буынын
созып айтып, дауысты екенін айтады.
Әр буындағы дыбыстарды
тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып,дауыссыздан дауыстыға қарай
және дауыстымен үндестіріп оқиды.
Буындарды жеке тұтас
сөздегі айтылуымен
оқиды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өздігінен саналы оқиды.
жазу дәптеріндегі
тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу
арқылы Ы
әрпінің бас және кіші әрпін,
сөздер мен сөйлемдерді жазады.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
Геометриялық
фигуралармен бағалау (жауабына
қарай)
Жарайсың сөзімен басбармақ
арқылы бағалау
|
Оқулық.
Оқулықтағы 36 беттегі
33 сабақ.
Геометриялық
фигуралар қиынды қағаздар
|