Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әліппеге дейінгі кезең сөйлеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
26
ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАР1 сабақ
Бөлім: |
Әліппеге дейінгі кезең |
|
|||
Педагогтің аты- жөні:Абишева Ж.Б. |
Күні: |
|
|||
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны:17 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Сөйлеу. Сөйлем Мен оқушымын |
||||
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: сұрақты тыңдайды және түсінеді, жауап бере алады; сөйлеу, сөйлем туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді; дәптер бетінде берілген суреттерді бояйды, сурет салады, түрлі бағытта сызықтар жүргізеді. Дамытушылық: мұғалімнің қолдауымен сұраққа жауап болатын сөйлемдерден шағын әңгіме құрайды; байланыстырып сөйлейді. Тәрбиелік: мектеп тәртібін сақтауға, ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге үйренеді. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (1–7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: Сыныптың оқу әрекетіне мотивін тудыру. Психологиялық жағымды ахуал орнату. «Ойлан, тап, жаса» жаттығуы. Мұғалім «қуану», «ренжу», «таңғалу», «жылау» кейпіндегі смайликтерді көрсетеді. «Қуанған кезде адамның бет-бейнесінде қандай өзгеріс болады? Кәне, айтып көрейікші». «Ренжіген кезде ше?». Сосын оқушылардан қуану, ренжу, таңғалу, жылау сезімдерін түрлі жағдаяттарда ым, қимылмен көрсетуді сұрайды:
|
«ренжу», «қуану», «таңғалу», «жылау» түрлеріне ажыратады.
«Сәулеге әкесі планшет сатып алып беретінін айтты. Сол кезде Сәуленің бет-бейнесінде қандай өзгерістер болды?» (Екі езуі құлағына жетті. Көзі күлімдеді). |
Дұрыс орындаған балаларды мадақтау |
Қуану, ренжу, таңғалу, жылау сезімдерін білдіретін смайликтер |
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
Мағынаны ажырату Білу. Түсіну. Қолдану «Сұраққа ұтымды жауап» ойынын ойнату. |
1. «Сұраққа ұтымды жауап» ойыны арқылы оқушылар мектепке не үшін келгені, ондағы оқу қызметі мен |
|
|
27
Сергіту сәті |
Мақсаты: оқушылардың қойылған сұраққа дұрыс және толық жауап беруін қадағалау. Шарты: сұрақтар нақты болуы керек: Сен қайда келдің? Мектепке не үшін келдің? Сен енді кімсің? және т.б. Дұрыс емес жауаптарды мұғалім түзетіп, дұрыс жауапты оқушыға қайталатып отырады. Нәтижесі: ұтымды жауап берген балалар жеңімпаз атанады. Сабақ тақырыбын таныстыру: Сөйлеу. Сөйлем. Сабақтың мақсатын айту: – Балалар, бүгінгі сабақта сендер сөйлемдерден сөйлеу құралатынын білесіңдер. (Ұ) Тыңдалым және айтылым Мұғалімнің сюжетті сурет мазмұны бойынша сұрақтар қоюы және оған оқушылардың жауап беруі. Сөйлеу (мәтін) туралы қарапайым түсінік беруі. «Соңғы сөзді мен айтамын» стратегиясы бойынша сұрақ-жауап (диалог арқылы әңгімелесу) тәсілін қолдану арқылы оқушылардың сұраққа дұрыс және толық жауап беруін қадағалау. Сұрақ-жауаптың төмендегідей мазмұнда болуын ескеру:
«Бүгін – Білім күні. Балалар сыныпта отыр. Олар – оқушылар» деген сөйлемдер тобынан сөйлеу (мәтін) құралғанын айту. Қойылған |
қажеттілігі, өздерінің жай балақай емес, оқушы екендігі туралы алғашқы ой-пікірлерін ортаға салады: «Мен мектепке келдім. Мектепке оқу (білім алу) үшін келдім. Мен оқушымын». 2. Оқушылар Әбдіраш Жарасқанның «Күзгі қуаныш» өлеңін үнтаспадан тыңдап, өлең желісі бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап береді. |
Сөйлем құраған балаларды мадақтау |
Әліппе. Үнтаспа |
|
– Білім күні. Балалар сыныпта отыр. Олар – оқушылар». 3. Қойылған сұрақтар мен жауаптар, яғни әңгімелесу «сөйлеу» деп аталатыны туралы біледі. |
Жетістік критерийі: Сурет сюжеті бойынша сөйлей алады; сұрақтарға жауап бере алады. ҚБ: Оқушылар мұғалімнің көмегімен бір-бірін бағалайды. |
Сюжетті сурет |
|
|
1. Оқушылар партада дұрыс отырады. |
|
№1 жазу дәптері |
28
|
сұрақтар мен жауап, әңгімелесу «сөйлеу» деп аталатыны туралы түсінік беру. (МК, Ұ, Ө) Жазылым Жазуға даярлауда бала қолының ұсақ бұлшықеттерін дамыту:
|
|
|
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
(МК, Т) Сабақты бекіту және саралау «Сөз тану» айдары бойынша берілген «Мектеп – кеме, Білім – теңіз» мақалының мәнін түсіндіру. Мақалды QR арқылы немесе үнтаспадан тыңдату. Саралау тапсырмалары: 1-деңгей: Кеме деген не? Ол не үшін қажет? Білім не үшін қажет? Теңіз қандай болады? Білімді теңіз деуге бола ма? т.б. сұрақтарына жауапты мұғалімнің көмегімен «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралынан ізде. 2-деңгей: Сұрақтарға жауап болатын сөйлемдерді ретімен айтып көр. 3-деңгей: Жауаптарыңнан сөйлеу құралғанын дәлелде. |
Білім – теңіз» мақалын QR арқылы немесе үнтаспадан тыңдайды.
|
|
Әліппе. 1-сынып. Үнтаспа «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы |
Рефлексия |
О |
|
Сызба |
Не қиын болды? |
Не үйрендім? |
Ұсынысым |