Материалдар / Алжапқыштың жеке бөліктерін өңдеу 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алжапқыштың жеке бөліктерін өңдеу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған "Алжапқыштың жеке бөліктерін өңдеу" тақырыбында қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Т. Есетов атындағы №264 мектеп –лицей

Көркем еңбек пәнінің мұғалімі:

Досболова Айман Дүкенбайқызы

Тақырыбы: Алжапқыштың жеке бөліктерін өңдеу

Сыныбы: 6 «К»

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

Алжапқыштың жеке бөліктерін өңдеу.

(сабақ тақырыбы)

Бөлім

Дизаин және технология

Педагогтің Т.А.Ә.

Досболова Айман Дүкенбайқызы

Күні :

02.03.2023

Сынып: 6 «К»

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Алжапқыштың жеке бөліктерін өңдеу.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану.

6.2.3.2-Әр түрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, бір өнім орындау

6.2.6.2-Қол электрлі құралдары мен жабдықтарымен қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін, еңбек гигиенасы ережелерін (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру мен тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу) білу және түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін біледі, сипаттайды және оларды тәжірибеде қолданады.

Түрлі материал, құрал-жабдықтар және техникаларды қолданып, бұйым жасайды.

Әр түрлі конструкциялар мен материалдарды қолдана отырып, бір өнім орындайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы












Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

Өткен тақырыпқа шолу жасау. Сұрақ-жауап әдісі қолданылады. Сыныпты суреттер арқылы топка бөлу. Сынып ине жіп пен қайшы суреттерін алу арқылы екі топқа бөлінеді.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді





Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер


Топқа бөліну суреттері



Ортасы


Бұйымды ылғалды жылумен өңдеу

Тігін бұйымдары, бөлшектер және киім ылғалмен жылумен және қысыммен арнайы жабдықтың көмегімен өңделеді. Киімді дайындау процесі аралығында ылғалды жылумен өңдеу булы электрлі үтікпен жабдықталған үтіктеу үстелінде престерде булы манекендерде орындалады. Киім сапасы ылғалды жылумен өңдеуге тікелей байланысты.

Сабақтың негізгі бөлігінде оқушылар алжапқыштың жеке бөліктерін негізгі бөліктермен байланыстырады.

Алжапқыштың жеке бөліктерін ылғалды жылумен өңдеп, үтіктеп алады.



Сарамандық жұмыс орындау: алжапқыштың жеке бөліктерін негізгі бөлікпен байланыстыру жұмыстарын орындау.

Топтық жұмыс жасайды.












Аяқталуы





Кері байланыс

  • Түсіндім

  • Сұрағым бар


Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін смайлик арқылы біле аламыз

Оқушылардың ойларын тыңдап пікір қалдыру.




































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!