|
Бөлім: |
11.2. Көмірсутектер және оның табиғи көздері
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:11 |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алкендер . Зертханалық жұмыс №2: «Этиленнің, ацетиленнің, гексанның және бензолдың калий перманганаты мен бром немесе йод суы ерітіндісіне әсері» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.2.19 - алкендердің алыну жолдарын,физикалық және химиялық қасиеттерін, құрылысын, гомологтық қатарын қарастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
алкендердің алыну жолдарын,физикалық және химиялық қасиеттерін, құрылысын, гомологтық қатарын қарастырады |
|
Ұлттық құндылықтар |
Ұлттық мүдде құндылығы: Қоғам игілігі үшін қызмет ету, қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту. Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу. Ар-ұят құндылығы: Адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Салауатты өмір салтын ұстану, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу
|
|
Аптаның дәйек сөзі |
ҚАЗАН - ТӘУЕЛДІЛІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ «Отанды сүю отбасыңнан басталады». |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Досқа тілек» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады
«Кazmath» платформада оқушылар топтарға бірігеді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Досқа тілек» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Кazmath» платформада оқушылар топтарға бірігеді |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. ІІ Өткенді қайталау. Қаныққан көмірсутектердің құрылымдық формуласын құрастыруға тапсырма беріледі |
Жылдам циклоалкандардың құрылымдық формуласын жазады. Тапсырма. Келесі циклоалкандардың құрылымдық формуласын жазыңдар: 1,2-диметил-4-этилциклоалкан, 2,3-диметилциклобутан, 1,1-диметил-2-этилциклопропан |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. 1 балл |
Экран Үлестірме қағазы |
|
Сабақтыңортасы Жұптық жұмыс 5 мин |
Жұптық жұмыс Жұптық жұмыс
тапсырмасы:
|
Оқушылар жұпта жұмыс жасайды Жұптық жұмыс тапсырмасы:
|
Дескриптор : алкендердің алыну жолдарын,физикалық және химиялық қасиеттерін, құрылысын, гомологтық қатарын қарастырады-1балл
|
Презентация Оқулық Таратпа маериалдар
https://youtu.be/BI5-q1FTdzs?si=lb1sUf-ohW3DkToO
|
|
Топтық жұмыс 15 мин |
Топтық жұмыс Зертханалық жұмыс № 2 Жауабыңызды құрылымдық формулаларын жазып дәлелдеңіз: |
Топтық жұмыста
Зертханалық жұмыс № 2 Жұмыс барысы: 1.Мұғалім ұсынған І ші топ этилен ,ІІ топ ацетилені бар сынауықтарды қолданыңыз. Зерттелетін қосылыстарға бірнеше тамшы бромды/йодты су және калий перманганатының қышқылданған ерітіндісін құйыңыз, тығынын жауып, араластырыңыз. Байқалған өзгерісті түсіндіріңіз: ...……………………………………………………………… ........................................................................................................................................................... Зерттелген заттар қанықпаған көмірсутектерге жата ма? Жауабыңызды құрылымдық формулаларын жазып дәлелдеңіз:
|
Дескриптор : - Жұмысты қауіпсіздік техникасының ережесін сақтап орындады-1балл - Зерттелген қосылыстардың құрамындағы байланыстары бойынша қорытынды жасады.-1балл
|
Оқулық Таратпа материалдар |
|
Жеке жұмыс 10мин |
Жеке жұмыс
ЕББҚ-тапсырма: Төмендегі қосылыстар арасынан алкендерді теріп жазып, атаңыздар: С2Н6; С5Н10; С4Н6; С3Н6; С8Н16; |
Жеке жұмыс 1 2 3 4 5 6 1.Төмендегі алкендерді атаңдар: а) СН3─С═СН─СН2─СН─СН3 СН3 СН3 1 4 5 6 б) Н3С СН2─СН2─СН3 2 3 С ═ С Н Н 2 1 в) СН3─СН2─С═СН2 3 4 5 СН3─СН─СН2─СН3 2.В.В.Марковников ережесін пайдаланып, келесі қосу реакцияларының теңдеулерін жазыңыз: а) СН3-СН=СН2 + НСl → ? б) СН2=СН-СН2-СН3 + НBr → ? В) СН3-СН2-СН=СН2 + НОН → ?
4.Төмендегі қосылыстар арасынан алкендерді теріп жазып, атаңыздар: С2Н4; С5Н12; С4Н8; С10Н20; СН4; 5.Мына заттардың құрылымдық формулаларын жазыңыздар: 2 метил пентен-2; 2,3 диметил гексен-1; 3 метил, 5 этил гептен-2; 6.9,2 г этил спиртін дегидраттау нәтижесінде түзілетін этиленнің (қ.ж) көлемін анықтаңыз;
ЕББҚ-тапсырма: Төмендегі қосылыстар арасынан алкендерді теріп жазып, атаңыздар: С2Н6; С5Н10; С4Н6; С3Н6; С8Н16;
|
Дескриптор : Әрбір тапсырма-1балл Барлығы-6 балл
|
Таратпа материалдар Тақырыпбойынша интернет желісінпайдаланып видеоролик көру. |
|
Сабақтыңсоңы. Рефлексия 5мин
|
Рефлексия
|
|
бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені туралы жазады |
Стикерлер
|
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: Алкендер |
орындайды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алкендер
Алкендер
|
Бөлім: |
11.2. Көмірсутектер және оның табиғи көздері
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:11 |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алкендер . Зертханалық жұмыс №2: «Этиленнің, ацетиленнің, гексанның және бензолдың калий перманганаты мен бром немесе йод суы ерітіндісіне әсері» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.2.19 - алкендердің алыну жолдарын,физикалық және химиялық қасиеттерін, құрылысын, гомологтық қатарын қарастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
алкендердің алыну жолдарын,физикалық және химиялық қасиеттерін, құрылысын, гомологтық қатарын қарастырады |
|
Ұлттық құндылықтар |
Ұлттық мүдде құндылығы: Қоғам игілігі үшін қызмет ету, қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту. Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу. Ар-ұят құндылығы: Адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Салауатты өмір салтын ұстану, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу
|
|
Аптаның дәйек сөзі |
ҚАЗАН - ТӘУЕЛДІЛІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ «Отанды сүю отбасыңнан басталады». |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Досқа тілек» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады
«Кazmath» платформада оқушылар топтарға бірігеді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Досқа тілек» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Кazmath» платформада оқушылар топтарға бірігеді |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. ІІ Өткенді қайталау. Қаныққан көмірсутектердің құрылымдық формуласын құрастыруға тапсырма беріледі |
Жылдам циклоалкандардың құрылымдық формуласын жазады. Тапсырма. Келесі циклоалкандардың құрылымдық формуласын жазыңдар: 1,2-диметил-4-этилциклоалкан, 2,3-диметилциклобутан, 1,1-диметил-2-этилциклопропан |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. 1 балл |
Экран Үлестірме қағазы |
|
Сабақтыңортасы Жұптық жұмыс 5 мин |
Жұптық жұмыс Жұптық жұмыс
тапсырмасы:
|
Оқушылар жұпта жұмыс жасайды Жұптық жұмыс тапсырмасы:
|
Дескриптор : алкендердің алыну жолдарын,физикалық және химиялық қасиеттерін, құрылысын, гомологтық қатарын қарастырады-1балл
|
Презентация Оқулық Таратпа маериалдар
https://youtu.be/BI5-q1FTdzs?si=lb1sUf-ohW3DkToO
|
|
Топтық жұмыс 15 мин |
Топтық жұмыс Зертханалық жұмыс № 2 Жауабыңызды құрылымдық формулаларын жазып дәлелдеңіз: |
Топтық жұмыста
Зертханалық жұмыс № 2 Жұмыс барысы: 1.Мұғалім ұсынған І ші топ этилен ,ІІ топ ацетилені бар сынауықтарды қолданыңыз. Зерттелетін қосылыстарға бірнеше тамшы бромды/йодты су және калий перманганатының қышқылданған ерітіндісін құйыңыз, тығынын жауып, араластырыңыз. Байқалған өзгерісті түсіндіріңіз: ...……………………………………………………………… ........................................................................................................................................................... Зерттелген заттар қанықпаған көмірсутектерге жата ма? Жауабыңызды құрылымдық формулаларын жазып дәлелдеңіз:
|
Дескриптор : - Жұмысты қауіпсіздік техникасының ережесін сақтап орындады-1балл - Зерттелген қосылыстардың құрамындағы байланыстары бойынша қорытынды жасады.-1балл
|
Оқулық Таратпа материалдар |
|
Жеке жұмыс 10мин |
Жеке жұмыс
ЕББҚ-тапсырма: Төмендегі қосылыстар арасынан алкендерді теріп жазып, атаңыздар: С2Н6; С5Н10; С4Н6; С3Н6; С8Н16; |
Жеке жұмыс 1 2 3 4 5 6 1.Төмендегі алкендерді атаңдар: а) СН3─С═СН─СН2─СН─СН3 СН3 СН3 1 4 5 6 б) Н3С СН2─СН2─СН3 2 3 С ═ С Н Н 2 1 в) СН3─СН2─С═СН2 3 4 5 СН3─СН─СН2─СН3 2.В.В.Марковников ережесін пайдаланып, келесі қосу реакцияларының теңдеулерін жазыңыз: а) СН3-СН=СН2 + НСl → ? б) СН2=СН-СН2-СН3 + НBr → ? В) СН3-СН2-СН=СН2 + НОН → ?
4.Төмендегі қосылыстар арасынан алкендерді теріп жазып, атаңыздар: С2Н4; С5Н12; С4Н8; С10Н20; СН4; 5.Мына заттардың құрылымдық формулаларын жазыңыздар: 2 метил пентен-2; 2,3 диметил гексен-1; 3 метил, 5 этил гептен-2; 6.9,2 г этил спиртін дегидраттау нәтижесінде түзілетін этиленнің (қ.ж) көлемін анықтаңыз;
ЕББҚ-тапсырма: Төмендегі қосылыстар арасынан алкендерді теріп жазып, атаңыздар: С2Н6; С5Н10; С4Н6; С3Н6; С8Н16;
|
Дескриптор : Әрбір тапсырма-1балл Барлығы-6 балл
|
Таратпа материалдар Тақырыпбойынша интернет желісінпайдаланып видеоролик көру. |
|
Сабақтыңсоңы. Рефлексия 5мин
|
Рефлексия
|
|
бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені туралы жазады |
Стикерлер
|
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: Алкендер |
орындайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз
















