2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Алкендердің реакцияға түсу қабілеті. №5зертханалық тәжірибе "Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция" 10-сынып

Алкендердің реакцияға түсу қабілеті. №5зертханалық тәжірибе "Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция" 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары 10-сыныпқа
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқв мерзімді жоспар


Бөлім:

10.4А Қанықпаған көмірсутектер


Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 10ЖМБ

Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Алкендердің реакцияға түсу қабілеті.

5зертханалық тәжірибе "Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция"

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.2.11 алкендердің қанықпағандығын тәжірибе жүзінде дәлелдеу

Сабақтың мақсаты:

Алкендердің қанықпағандығын тәжірибе жүзінде дәлелдейді

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу ;

Оқушыларың бойында жауапты азаматтық ұстанымды, ар ұят, адамгершілікті қалыптастыру ;

Оқушылар арасында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. «Досқа тілек» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

Оқушылар шеңберге тұрып «Досқа тілек» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі түсті стикерлер


10мин




ІІ Өткенді қайталау.

4-жаттығу. Атаулары берілген алкендердің құрылымдық формулаларымен жазыңдар:

а)транс – 5- метилгептен-2

ә) 2,5-диметилгексен-1

б) 2,3-диметилбутен-2

в) 2,4,4 – триметилпентен-2

г) 2 -метил-3,6-диэтилоктен -4

ғ) 3-этилгексен-3


5-жаттығу. Берілген қосылыстардың қайсысы өзара изомерлер, қайсысы гомологтар екенін анықтаңдар.

Атаулары берілген алкендердің құрылымдық формулаларымен жазады.








Берілген қосылыстардың қайсысы өзара изомерлер, қайсысы гомологтар екенін анықтайды.







Дескриптор: Атаулары берілген алкендердің құрылымдық формулаларымен жазады- әр дұрыс 3 формулаға 1балл

Жалпы 2 балл


Дескриптор:

Берілген қосылыстардың қайсысы өзара изомерлер, қайсысы гомологтар екенін анықтайды- 2балл

Экран

Үлестірме

қағазы

Сабақ ортасы

25 мин

ІІІ. Жаңа сабақ. Жаңа сабаққа байланысты «Алкендердің химиялық қасиеттері» бойынша видеоролик көрсетіледі. Мұғалім жаңа сабаққа түсіндірме жасайды. Тақырып бойынша тапсырма беріп, бағыт бағдар береді.


https://www.youtube.com/watch?v=EFgtBwNSsV4

Алкендердің қанықпағандығын тәжірибе жүзінде дәлелдеу мақсатында оқулық бойынша

5зертханалық тәжірибе "Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция" жүргізеді.


Тапсырма №1

Р еакция теңдеулерін аяқтап, түзілген өнімдерді және реакция типін жазыңыз:

Тапсырма №2.

Бутен – 1-ді гидробромдау реакциясының теңдеуін жазыңдар.


Тапсырма № 3

мына айналымды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар:

С2Н4 → С2Н6 → С2Н5Сl →С2Н4 →СО2


ЕБҚ оқушы тапсырмасы

1 тапсырма: Химиялық диктант. Қос және үш байланыс .................. байлаыстар деп аталады. Алкендердің жалпы формуласы .............. болатын ...................... көмірсутектер. Алкеннің гомологтық қатары .............. басталады. Алкендерді атау үшін қандай жұрнақтар жалғанады ......................... Этен, пропен, бутеннің агрегаттық күйлері ...................


Жаңа сабаққа байланысты «Алкендердің химиялық қасиеттері» бойынша видеолроликті көреді. Мұғалімнің бағыт бағдар беруімен берілген тапсырманы орындайды.





Зертханалық жұмысты оқып, қорытынды және тиісті реакция теңдеулерін жазады.






реакция теңдеулерін жазады, теңестіреді;

-түзілген өнімді атайды.








Бутен – 1-ді гидробромдау реакциясының теңдеуін жазады.



айналымды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазады.









Химиялық диктантты орындайды














Дескриптор:

қорытынды және тиісті реакция теңдеулерін жазады.- 1балл




Дескриптор:

-реакция теңдеулерін жазады, теңестіреді;

-түзілген өнімді атайды.

Жалпы балл -2




Дескриптор:

Реакция теңдеуін жазады – 1балл



Дескриптор:

айналымды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазады. -2балл




Дескриптор:

Химиялық диктантты орындайды

Жалпы балл -6

Окулык

Химия

10-сынып

Қима қағаздары

https://www.youtube.com/watch?v=EFgtBwNSsV4



5 мин

Кері байланыс

«Үш мәліметті айт....» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Үй тапсырмасы:

§71 3-есеп 90-бет

Қатысушылар « Үш мәліметті айт....» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды

Бүгін сабақта білдік

Жақсы нәтижеге қол жеткіздік

Тағы да білгім келеді

Ұпай сандары жинақталады

Кесте
































05 Сәуір 2025
101
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі