|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы:Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: К Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Алкиндерді білу, гомологтық қатарын түсіну |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар : гомологтық қатарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: құрылысы мен гибридтенуін біледі |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Изомерленуі мен алынуын салыстырады |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Гомологтық қатарын ажырата алады Құрылысы мен гибридтенуін біледі Изомерленуі мен алынуын салыстырады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: гидрлену,синтез |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ирек-зигзаг-zigzag, шар-миска-bowl, гидрлеу-гидрирование-hydrogenation, синтез-synthesis |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен қанаққан көмірсутектер деп аталады? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік ел |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Алкандар туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
Суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Бүгінгі сабағымыз « Алкандардың физикалық, химиялық қасиеттері » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
« Миға шабуыл» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. 1.Алкандар-қаныққан көмірсутектер. 2.Гомологтары, жалпы формуласы. 3. Табиғатта қай жерде кездеседі? Әр топ берілген тақырып бойынша мәтінді оқып, берілген сұрақтарға жауап береді. Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап,есеп шығарады..Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Молекулалық массасы 40 болатын алкиннің формуласын табыңдар Массасы 80г пропиннің көлемін (қ.ж) молекула сандарын, зат мөлшерін табыңдар. Мына айналымдарды жүзеге асыр. СаСО3→ СаО→СаС2→С2Н2→С6Н6 С2Н5Вг→С4Н10→С4Н8→С4Н6→СО2 Массасы 400г құрамында 15% қоспасы бар кальций карбидінен 80%-дық шығыммен ацетилен алынса, неше литр ацетилен түзіледі?. Дескриптор: Массасын табады Айналымды жүзегег асырады Шығымын тауып, массасын табады. Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ |
Мәтін,пластил Лин,шырпы |
|||
|
Соңы 10(мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі. Үйге тапсырмасы: Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы. Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||
|
Мына айналымды жүзеге асыр. С2Н5Вг→С4Н10→С4Н8→С4Н6→СО2 |
Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Кері байланыс БББ кестесі |
|
|||
|
Рефлексия (4мин) Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы
Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы
|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы:Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: К Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Алкиндерді білу, гомологтық қатарын түсіну |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар : гомологтық қатарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: құрылысы мен гибридтенуін біледі |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Изомерленуі мен алынуын салыстырады |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Гомологтық қатарын ажырата алады Құрылысы мен гибридтенуін біледі Изомерленуі мен алынуын салыстырады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: гидрлену,синтез |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ирек-зигзаг-zigzag, шар-миска-bowl, гидрлеу-гидрирование-hydrogenation, синтез-synthesis |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен қанаққан көмірсутектер деп аталады? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік ел |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Алкандар туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
Суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Бүгінгі сабағымыз « Алкандардың физикалық, химиялық қасиеттері » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
« Миға шабуыл» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. 1.Алкандар-қаныққан көмірсутектер. 2.Гомологтары, жалпы формуласы. 3. Табиғатта қай жерде кездеседі? Әр топ берілген тақырып бойынша мәтінді оқып, берілген сұрақтарға жауап береді. Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап,есеп шығарады..Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Молекулалық массасы 40 болатын алкиннің формуласын табыңдар Массасы 80г пропиннің көлемін (қ.ж) молекула сандарын, зат мөлшерін табыңдар. Мына айналымдарды жүзеге асыр. СаСО3→ СаО→СаС2→С2Н2→С6Н6 С2Н5Вг→С4Н10→С4Н8→С4Н6→СО2 Массасы 400г құрамында 15% қоспасы бар кальций карбидінен 80%-дық шығыммен ацетилен алынса, неше литр ацетилен түзіледі?. Дескриптор: Массасын табады Айналымды жүзегег асырады Шығымын тауып, массасын табады. Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ |
Мәтін,пластил Лин,шырпы |
|||
|
Соңы 10(мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі. Үйге тапсырмасы: Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы. Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||
|
Мына айналымды жүзеге асыр. С2Н5Вг→С4Н10→С4Н8→С4Н6→СО2 |
Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Кері байланыс БББ кестесі |
|
|||
|
Рефлексия (4мин) Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
шағым қалдыра аласыз













