Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ


Сабақ тақырыбы:Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы

Күні:

Мұғалімнің есімі: К Бекбауова

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген сабақ мақсаты

Алкиндерді білу, гомологтық қатарын түсіну

Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар : гомологтық қатарын ажырата алады

Оқушылардың басым бөлігі: құрылысы мен гибридтенуін біледі


Кейбір оқушылар: Изомерленуі мен алынуын салыстырады


Бағалау критерийлері

Гомологтық қатарын ажырата алады

Құрылысы мен гибридтенуін біледі

Изомерленуі мен алынуын салыстырады

Тілдік мақсат

Оқушылар:


Негізгі сөздер мен тіркестер: гидрлену,синтез

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ирек-зигзаг-zigzag, шар-миска-bowl, гидрлеу-гидрирование-hydrogenation, синтез-synthesis

Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен қанаққан көмірсутектер деп аталады?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді .

Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел

Пәнаралық байланыс

Биология

Алдыңғы оқу

Алкандар туралы алған білімдерін тиянақтайды

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(5мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы

Жұптар арқылы бірігеді.


Суреттер

Үй тапсырмасы

«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Бүгінгі сабағымыз « Алкандардың физикалық, химиялық қасиеттері » деп аталады.

Доп, кесте

Ортасы (25 мин)

« Миға шабуыл» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. 1.Алкандар-қаныққан көмірсутектер. 2.Гомологтары, жалпы формуласы. 3. Табиғатта қай жерде кездеседі? Әр топ берілген тақырып бойынша мәтінді оқып, берілген сұрақтарға жауап береді.

Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап,есеп шығарады..Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ

Молекулалық массасы 40 болатын алкиннің формуласын табыңдар

Массасы 80г пропиннің көлемін (қ.ж) молекула сандарын, зат мөлшерін табыңдар.

Мына айналымдарды жүзеге асыр.

СаСО3→ СаО→СаС2→С2Н2→С6Н6

С2Н5Вг→С4Н10→С4Н8→С4Н6→СО2

Массасы 400г құрамында 15% қоспасы бар кальций карбидінен 80%-дық шығыммен

ацетилен алынса, неше литр ацетилен түзіледі?.

Дескриптор:

Массасын табады

Айналымды жүзегег асырады

Шығымын тауып, массасын табады.

Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ

Мәтін,пластил

Лин,шырпы

Соңы 10(мин)

Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі.

Үйге тапсырмасы: Алкиндер,гомологтық қатары,жалпы формуласы,ацетиленмен басқа алкиндердің молекула құрылысы,гибридтенуі,изомерленуі,аталуы,алынуы.

Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек»

Ббб кестесі

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ –мен байланыс

Мына айналымды жүзеге асыр.

С2Н5Вг→С4Н10→С4Н8→С4Н6→СО2




Қалыптастырушы бағалау:Бас бармақ Кері байланыс БББ кестесі


Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?










Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.



2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ?

1.



2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Тексерілді: ДОЖЖО:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
2143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі