Алматы қаласы «№ 97 балабақшасы» тәрбиешісі: Шермаль С.В.
Мектепке дейінгі балаларда патриоттық тәрбиенің дамуы
Адами тәрбиенің маңызды бөлігі ол баланың өзінің мәдениетіне бет алуы болып табылады, өйткені баланың тұлғалықтай толық ашылуы тек оның өз халқының мәдениетіне қосылу арқылы мүмкін болады. Балалардың Отандық мұраға бойсұнуы, сыйластықты, өзі тұратын жері үшін мақтанышты тәрбиелейді. Кішкентай бала үшін Отан туған үйінен, өзі және отбасысы тұрып жатқан көшеден басталады, отбасыда болашақ өз елінің азаматы «өсіп» келе жатыр.
Сонымен, балалардың адами-патриоттық тәрбиесі мектепке дейінгі білім мекемесінің негізгі міндеттері болып табылады. Патриоттық сезімді қалыптастыру үшін балаларға Отан жайлы бастапқы білім беру керек, біздің еліміз, халқымыз, әдет, тарих, мәдениет туралы тіректі хабар беру керек.
Тақырыптық оқу қызметі: Алматы ару қала!
Мақсаты: оқушыларға Алматы қаласының тарихы жайында түсінік беру.
Балалардың танымын, ойын, тілін дамыту. Өз пікірлерін ашық айтып, өзгелердің пікірімен санаса білуге дағдыландыру. Сөйлеу шеберлігін, мәдениетін, сөздік қорын байыту.Өз елін, жерін сүйетін, өз елінің қалаларының өркендеуіне үлес қосатын азамат етіп тәрбиелеу.
Полингвальды компонент:алма-яблока-appil, қала-город-city
Көрнекілік:Музыка залы шармен әрленіп, стол үстіне алма мен алмұрт жемістері көрнекілік ретінде қойылады.Интерактивті тақтадан Алматының суреттері мен видеосы көрсетіледі.
Сөздік жұмыс: Ару қала, шаһар.
|
Балалар «Мұзарт» тобының «Сағындым Алматымды»әнімен музыка залына кіріп вальс билейді. |
|
Сендер Қазақстанның қандай әдемі қалаларын білесіңдер? -Алматы қаласы несімен ұнайды? -Қаланың қандай жерелерінде болып көрдіңдер? Видео. Алматы қаласы. (3 минут) -Алматы қандай қала? -Алматыда қандай ірі мәдени орталықтар бар? -Алматы Қазақстанның қай жерінде орналасқан? -Сонымен, кім айтады, біздің бүгінгі тақырыбымыз не болмақ? Биыл Алматы қаласына 1000жыл ендеше қазір сол жайлы сөз қозғайық. Алматы каласының құрылысы арнайы жоба бойынша салынған. 1930 – 1935 жылдары темірбетоннан, күйген кірпіштен тұрғызылған, жер сілкінісіне төзімді материалдан салынған. Қаладағы Республика алаңы, Ұлттық кітапхана, «Қазақстан», «Анкара», «Достық» қонақ үйлері көз тартарлық. Алматы республикадағы негізгі туризм орталығы болып саналады.балалар ,осындай ару қалада тұратын сендер өте бақытты балдырғандарсыңдар . Ондай болса балалар біз сендермен «Біз бақытты балдырған»әнін орындайықшы. Тақпақ: Дамелия мен Нәзік, Айзере мен Мәди ,Жаннұр мен Алана. Дамелия - Алматыны көрдің бе сен?- - Жоқ, тегі... Нәзік - Көрмесең ол - Алатаудың көктемі. Аппақ-аппақ Дамелия -Көк шалғынға оранғанда бөктері.- - Айзере -Алматыны кердің бе сен?- - Жо-ға, әлі...- Мәди - Кермесең ол – Алатаудың- "қонағы". Айзере Гүлге оранып етегінде жатса да,- Мәди Түнгіоттары тұрадыодан жоғары. - Айзере Алматыда болдың ба сен?- Жаннұр - Болғам жоқ.- Алана. - Болмасаң ол - тұрады ну орман боп.- Жаннұр Жасыл қала! Көшедеескен гүлдері - Алана. Жазың тұрсын,қыста аязға солған жоқ. Би: «Алматының алмасы»әніне биленеді. Тағы да өлең шумақтарына кезек береміз. Сафина : Жақсы екен ғой Алматым, Алтын үйек астанам. Осы екен ғой жаннатың Атам қазақ аңсаған. Жұмагүл: Жақсы екен ғой Алматым Алтын тулы астанам. Осы екен ғой жаннатың Атам қазақ аңсаған Саян : Аруқала! Кімдер келіп керген жоқ, Күн қарайды төбесінен орден боп! Алатауда сырғанасаң айдын бар, Салқындасаң саясында келдер кеп. Көргің келсе, кел ендеше, жолдасым, Тамашамен таныстыру ол да сын! Жалықпай-ақ аралатып шығайын, Бақыт, Шаттық,Жақсылықтың ордасын... Ән «Апорт деген тәтті алма» Полингвальды компонент: алма-яблока- appil |
|
Шығармашылық жұмыс: Ендеше балалар , бүгінгі оқу қызметінің қорытындысы есебінде біз сендермен «Апорт»атты тақырыпта сурет салайық |
Нені біледі:Алматы қаласының тарихи шахар екенін
Нені игерді: Өз ойларын ашық айтып, пікір таластыра білді.
Нені менгерді: Өз елінің патриоты болуды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алматы ару қала
Алматы ару қала
Алматы қаласы «№ 97 балабақшасы» тәрбиешісі: Шермаль С.В.
Мектепке дейінгі балаларда патриоттық тәрбиенің дамуы
Адами тәрбиенің маңызды бөлігі ол баланың өзінің мәдениетіне бет алуы болып табылады, өйткені баланың тұлғалықтай толық ашылуы тек оның өз халқының мәдениетіне қосылу арқылы мүмкін болады. Балалардың Отандық мұраға бойсұнуы, сыйластықты, өзі тұратын жері үшін мақтанышты тәрбиелейді. Кішкентай бала үшін Отан туған үйінен, өзі және отбасысы тұрып жатқан көшеден басталады, отбасыда болашақ өз елінің азаматы «өсіп» келе жатыр.
Сонымен, балалардың адами-патриоттық тәрбиесі мектепке дейінгі білім мекемесінің негізгі міндеттері болып табылады. Патриоттық сезімді қалыптастыру үшін балаларға Отан жайлы бастапқы білім беру керек, біздің еліміз, халқымыз, әдет, тарих, мәдениет туралы тіректі хабар беру керек.
Тақырыптық оқу қызметі: Алматы ару қала!
Мақсаты: оқушыларға Алматы қаласының тарихы жайында түсінік беру.
Балалардың танымын, ойын, тілін дамыту. Өз пікірлерін ашық айтып, өзгелердің пікірімен санаса білуге дағдыландыру. Сөйлеу шеберлігін, мәдениетін, сөздік қорын байыту.Өз елін, жерін сүйетін, өз елінің қалаларының өркендеуіне үлес қосатын азамат етіп тәрбиелеу.
Полингвальды компонент:алма-яблока-appil, қала-город-city
Көрнекілік:Музыка залы шармен әрленіп, стол үстіне алма мен алмұрт жемістері көрнекілік ретінде қойылады.Интерактивті тақтадан Алматының суреттері мен видеосы көрсетіледі.
Сөздік жұмыс: Ару қала, шаһар.
|
Балалар «Мұзарт» тобының «Сағындым Алматымды»әнімен музыка залына кіріп вальс билейді. |
|
Сендер Қазақстанның қандай әдемі қалаларын білесіңдер? -Алматы қаласы несімен ұнайды? -Қаланың қандай жерелерінде болып көрдіңдер? Видео. Алматы қаласы. (3 минут) -Алматы қандай қала? -Алматыда қандай ірі мәдени орталықтар бар? -Алматы Қазақстанның қай жерінде орналасқан? -Сонымен, кім айтады, біздің бүгінгі тақырыбымыз не болмақ? Биыл Алматы қаласына 1000жыл ендеше қазір сол жайлы сөз қозғайық. Алматы каласының құрылысы арнайы жоба бойынша салынған. 1930 – 1935 жылдары темірбетоннан, күйген кірпіштен тұрғызылған, жер сілкінісіне төзімді материалдан салынған. Қаладағы Республика алаңы, Ұлттық кітапхана, «Қазақстан», «Анкара», «Достық» қонақ үйлері көз тартарлық. Алматы республикадағы негізгі туризм орталығы болып саналады.балалар ,осындай ару қалада тұратын сендер өте бақытты балдырғандарсыңдар . Ондай болса балалар біз сендермен «Біз бақытты балдырған»әнін орындайықшы. Тақпақ: Дамелия мен Нәзік, Айзере мен Мәди ,Жаннұр мен Алана. Дамелия - Алматыны көрдің бе сен?- - Жоқ, тегі... Нәзік - Көрмесең ол - Алатаудың көктемі. Аппақ-аппақ Дамелия -Көк шалғынға оранғанда бөктері.- - Айзере -Алматыны кердің бе сен?- - Жо-ға, әлі...- Мәди - Кермесең ол – Алатаудың- "қонағы". Айзере Гүлге оранып етегінде жатса да,- Мәди Түнгіоттары тұрадыодан жоғары. - Айзере Алматыда болдың ба сен?- Жаннұр - Болғам жоқ.- Алана. - Болмасаң ол - тұрады ну орман боп.- Жаннұр Жасыл қала! Көшедеескен гүлдері - Алана. Жазың тұрсын,қыста аязға солған жоқ. Би: «Алматының алмасы»әніне биленеді. Тағы да өлең шумақтарына кезек береміз. Сафина : Жақсы екен ғой Алматым, Алтын үйек астанам. Осы екен ғой жаннатың Атам қазақ аңсаған. Жұмагүл: Жақсы екен ғой Алматым Алтын тулы астанам. Осы екен ғой жаннатың Атам қазақ аңсаған Саян : Аруқала! Кімдер келіп керген жоқ, Күн қарайды төбесінен орден боп! Алатауда сырғанасаң айдын бар, Салқындасаң саясында келдер кеп. Көргің келсе, кел ендеше, жолдасым, Тамашамен таныстыру ол да сын! Жалықпай-ақ аралатып шығайын, Бақыт, Шаттық,Жақсылықтың ордасын... Ән «Апорт деген тәтті алма» Полингвальды компонент: алма-яблока- appil |
|
Шығармашылық жұмыс: Ендеше балалар , бүгінгі оқу қызметінің қорытындысы есебінде біз сендермен «Апорт»атты тақырыпта сурет салайық |
Нені біледі:Алматы қаласының тарихи шахар екенін
Нені игерді: Өз ойларын ашық айтып, пікір таластыра білді.
Нені менгерді: Өз елінің патриоты болуды.
шағым қалдыра аласыз













