Алматы. Буын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алматы. Буын

Материал туралы қысқаша түсінік
Дауысты дыбыстардың буын құрайтынын біледі. Сөздердегі буын санын анықтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән:

Ана тілі


Педагогтің аты-жөні:

Бекжанова Гульнур Кыдырбаевна


Күні:

17.02.2021


Сынып: 1 «А»

Қатысушыларсаны:

Қатыспағандарсаны:


Сабақтың тақырыбы:

Алматы. Буын


Оқу бағдарламасына

сәйкес

Оқыту мақсаттары:

1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау

1.2.3.1 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану


Сабақтың мақсаты:

Дауысты дыбыстардың буын құрайтынын біледі. Сөздердегі буын санын анықтайды.


Сабақтыңбарысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Cабақтың басы
















Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Топқа бөлу

Ұ. Алдыңғы білімді еске түсіру

Wordwell бағдарламасы арқылы буындарды оқып, буын санын анықтау

ҚБ: Мұғалімнің мадақтауы: «Қолпаштау» әдісі

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушылар хормен айтады






































«Жарайсың!»,«Өтежақсы!, «Керемет»














Сабақтың

ортасы









Сергіту сәті




































































Ширату тапсырмасы Белсенді оқыту:

«Мозайка» әдісі арқылы болжату

«Көктөбе», «Медеу» мұз айдыны, «Алма» ағашы

Олай болса сабақтың тақырыбын болжап көрейікші.

Дұрыс айтасыңдар. Бүгінгі сабақ: Алматы. Буын


Біздің еліміздің ең әдемі, жасыл желекті, тау баурайындағы әсем қаласы. Әлемге әйгілі апорт алмасы бар. Жерасты жолы бар, субұрқақтар қаласы. Себебі 125-тен астам субұрқақ бар. Тұрғындар бір уақытта екі жыл мезгілін көре алады. Тау басында қалың қар, мәңгі мұз жатса, етегінде жарқыраған жаз болып тұрады.

Белсенді оқыту:Оқылым және айтылым

Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу

«Скругленный прямоугольник 1

Сөз буынға бөлінеді. Сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады: ақ,уа-қыт,жү-рек.


Мәтінді түсініп оқы» Мәтіннің мазмұнын талдайды.Тізбектей оқу.

ЕСІҢДЕ САҚТА!







Дескриптор:

  • Мәтінді түсініп оқып шығады; -Сұраққа жауап береді



Белсенді оқу тапсырмасы:

ЖЖ: Дәптермен жұмыс. Көркем жазу минуты

Мұнда мұғалім ө дыбысының сөздің басында, ортасында келетінін айтады.

Артикуляциялық жаттығу

Сергіту сәті:

ТЖ

1-топ:Шашылыған буындардан сөйлем құрайды

2-топ: Алма ағашынан апорт теру. ( 1, 2, 3 буынды сөздерді 3 шелекке теру)

3-топ: Шеңбер сыртындағы буындардың ішінен жуан дауысты дыбысы бар сөйлемдерді сыпырғының көмегімен шеңбер ішіне жинау.

ҚБ:шапалақ


ЖЖ:

Дескриптор:

  • -қатесіз жатқа жазады

ҚБ:шапалақ

Белсенді оқыту тапсырмалары: Саралау: «Балық» жинау әдісі



Дескриптор: -сөздерді оқып шығады;

-буын санын анықтайды

;ҚБ:шапалақ





Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.

Оқушылар мәтінді тізбектей оқиды.

Мұғалімнің көмегімен мазмұнына талдау жасайды. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап береді











Мәтін соңында берілген сұрақтарға жұппен жауап береді.




Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады







Көркем жазуӨӨ Ө Өө ө ө ө Тәтті, шырынды, үлкен Бақта өседі.Алматы символы



Дәптерлеріне жазады.

Дұрыс нұсқасын оқулықпен салыстырады. Өзін-өзі тексереді.




Жазу жолын, жоларалықты, сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу










Өз көзқарастарын білдіреді















Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.























Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



















Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



















































































































Сабақтың

соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Егер сендерде таңдау болса қай қалада тұрар едіңдер?

  1. Дауысты дыбыстар қандай түспен белгіленеді?






  1. Дауыссыз дыбыстар қандай түспен белгіленеді?






Кері байланыс:

Маған сабақ ұнады..




Оқушыларға ресурс таратыладыОқушылар өздері белгілейді.








Кері байланыс:Алма ағашы











Кері байланыс парағы.




































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.10.2024
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі