"Алтын адам" археологиялық ескерткіші

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Алтын адам" археологиялық ескерткіші

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарының негізіндегі мәліметтермен танысу, маңыздылығын түсіну
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Абажанова Гульжан Касымбековна

Күні:


Сынып:

5 «А»

Сабақтың тақырыбы:

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;

5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;

Сабақ мақсаты:

Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарының негізіндегі мәліметтермен танысу, маңыздылығын түсіну;

Тарихи концепті:

Дәлел,интерпретация

Тарихи ойлау дағдысы:

Тарихи талдау және түсіндіру

ЕБҚ


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

I.Ұйымдастыру, ынталандыру кезеңі

9 минут



II. Әр деңгейлі қайталауды ұйымдастыру



Ұйымдастыру кезеңі

  • Амандасу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  • Топқа бөлу. («Алтын адам» бұйымдары арқылы)


«Алтын сандық» стратегиясы.

Алтын сандықтан «Алтын адам» бұйымдарын алып 4 топқа бөлінеді.


Өткен тақырыпқа шолу:

«Деректер тізбегі»

Сақтардың деректерде аталуын сәйкестендіру.


Жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде

«Кинометафора» әдісі.

Алтын адам археологиялық олжасы

Кері байланыс сұрақ-жауап арқылы жүзеге асады

  1. Қазақстанның қай жерлерінен «Алтын адам» табылды?

  2. «Алтын адам» кім болған?

Жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері анықталады.

Оқушылар топқа бөлінеді.













Оқушылар берілген деректерді сәйкестендіреді.












Кері байланыс беру.

Білім алушыларға мадақтап, қолдау көрсету.


Сұрақтарға жауап берген білім алушыларға қолдау көрсету

Бағалау парағына өзін өзі бағалайды.

Интербелсенді тақта



https://wordwall.net/resource/82003156







https://youtu.be/53ctn0VnieA?si=tHpagOLpCj73Kfl3


III.Жаңа білімді меңгеру

15 минут











10 минут









5 минут



БК: Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін оқушылар Деректермен жұмыс арқылы «Есік қорғанын қазу және зерттеу жұмыстары» туралы түсіндіреді.

Зерттеуге арналған тапсырма

Тапсырма 1. (Топтық жұмыс)

Нұсқаулық. «Ақпаратты сүзу» тәсілі арқылы

1-топ. Қазақстан жерінен табылған «Алтын адам»

2-топ. «Алтын адам» ескерткіштерін зерттеген археолог

3-топ. «Алтын адам» туралы қызықты деректер

4-топ. «Алтын адамның» киімі қалай безендірілген


Тапсырма 2. Картамен жұмыс (Жұптық жұмыс)

1Қазақстан териториясында «Алтын адам» жәдігерлерінің табылған аумағын, уақытын көрсету.




БК. «Алтын адам» туралы деректерді ақпараттардың ақиқат жалғанын анықтайды.

Тапсырма 3 (Жеке жұмыс) «Ақиқат,жалған»

Нұсқаулық. «Анықта»

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1970ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Бәйтерекке орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



.

Дескриптор:

  1. Берілген тақырыпшалар арқылы топтық жоба қорғау.










Дескриптор:

Қазақстан териториясында «Алтын адам» жәдігерлерінің табылған аумағын көрсетеді;













Дескриптор:анықтау кестесін толтыру арқылы оқушылар

  1. «Алтын адамға» қатысты ақпараттарды анықтайды.

Дескрипторға сәйкес топта бірін-бірі бағалайды







Дескрипторға сәйкес жұпта бірін-бірі бағалайды










Оқулық,

Ноутбук


https://www.canva.com/design/

Қазақстанның кескін картасы

AutoShape 1





«Қолшатыр әдісі»










Бекіту:

3 мин

Бекіту сұрақтары. Қолшатыр әдісі

1. «Алтын адамды» тапқан археолог?

2. «Алтын адам» кім болған?

3. «Алтын адам» туралы қандай қызықты деректер бар?

Білім алушылар дәлел, өзара байланысты көрсете отырып, тарихи себептілікті түсіндіреді.

Кері байланыс беру.

Білім алушыларға қолдау көрсету

Сабаққа рефлексия

2 мин

«Алтын сандық»

Не себепті қиын болды?

Сабақта нені білдім,қандай жаңа нәрсе үйрендім?

Сабақта сіздердің болжамдарыңыз орындалды ма?

Бүгінгі сабақтан не алдыңыз?

Сабақ сіздерге қандай ой тастады?

Білім алушылар рефлексия жасайды, топқа бөлінген алтын бұйымдарға жазып сандыққа қайта салынады


Үйге тапсырма:

1 мин

Шығармашылық жұмыс. «Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына әңгіме жазу











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
249
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі