Материалдар / «Алтын адам» археологиялық олжасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Алтын адам» археологиялық олжасы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Алтын адам» археологиялық олжасы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

99 орта мектебі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.2.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

А.Тулегенова

Күні:

14.12.2022ж

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Алтын адам» археологиялық олжасы.

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

Сабақтың мақсаты

Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарының негізіндегі мәліметтермен танысу, маңыздылығын түсіну;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


5мин

. Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау

Ой шақыру» үй тапсырмасы

1.Сақ тайпалары туралы деректер нешеге бөлінеді?

(Заттық және жазба деректер)

2.Грек авторлары сақтар туралы не айтқан?

(Дұшпанға қатал, досқа адал),(Олар әлемдегі ең әділ, шыңшыл халық)

3.Сақтар қандай халық? (Көшпелі)

4.Тиграхауда? Жетісу өңірінде қоныстанған тайпа шошақ бөрітілер деп атаған

СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:

1.Суреттерде не көріп отырсыздар?
2.Не ерекше болды?
3.Осы жәдігерлер туралы не білесіздер?
4. Тақырыпты болжап көріңіз....

Болжамдары негіздейді.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.










Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


1-10ф/б

https://ok.ru/video/180146472413





Жаңа сабақ бойынша «Алтын адам» туралы бейнетаса көрсетілеі, қосымша мәлімет беріледі.


Жаңа білім



30мин


1тапсырма Ұжымдық жұмыс. «Ойлан-бөліс» әдісі арқылы тапсырма орындайды.

1.«Алтын адам» тобына «Археоогиялық зерттеулер сақтар туралы қандай мәліметтер береді».

2. «Зергер» тобына «Сақ ескерткіштерін қай ғалымдар зерттеген».

3. «Арқар» тобына «Суреттерде қарап, сақтардың обаны қалай жасағаны туралы әңгіме құрастыру».

Дескриптор

  • Мәтін бойынша қажетті сөздерді жазады

  • Сақ ескерткіштерін зерттеген ғалымдары біледі.

  • Сурет арқылы әңгіме құрастыра алады.


2тапсырма: Жұптық жұмыс. «Мен саған, сен-маған» әдісі.

1.Қазақстан аумағында ерте тайпалар мен халықтардың материалдық ескерткіштерін зерттеумен айналысатын 5 экспедицияны ата:

1)

2)

3)

4)

5)

2.Қазақстан аумағында табылған «Алтын адамдардың аумағын жазады

1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9)


Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-тапсырмаларды сипаттайды және ерекшеліктерін ажыратады және анықтайды.


3тапсырма Жеке жұмыс Сараланған тапсырмалар

Иә-1. Жоқ-0

Тұжырым

Иә-1. Жоқ-0

«Алтын адам» 1969ж. ашылды


«Алтын адамды» ашқан - К. Ақышев


«Алтын адамда» аң стилі басым.


Алтын адам көшірмесі Бәйтерекке орнатылған


Алтын адамда барыс бейнеленбеген


Күміс тостағанда 26 таңбалы жазу бар



Дескриптор:

-платформа бойынша тапсырманы орындайды


Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттаңыз.

1-зат.......................................................................

2-зат.......................................................................

3-зат......................................................................


Сабақты қорытынды ретінде «Алтын адам» туралы бейнетаспа көрсетіледі, мұғалім кері байланыс алады.


Мәтінмен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды




Оқушылар археолог болатын төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды.Оқушылардың біреуі сақ қорғаның зерттеген археолог болып, қалған оқушылар сұрақтар қояды.




Мәтінмен жұмыс

































Дескрипторлар

«Алтын адам» археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызыдылығына талдау жасайды



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»


«Монета» арқылы бағаланады









































Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


Ақпараттық мәтін




5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!